vind het idd een super velgje.. en auto trouwens ook :)
zal niet meer lang duren voor hier ook een variantje als dagelijkse auto voor de deur staat :cool: ... ik denk aan een 1.6 16v |
Quote:
:thumbup: ,en een variant is ideaal hoor ,veel ruimte , en (zoals een vw hoort te zijn ) erg betrouwbaar :thumbup: Ondertussen zitten de wielen er al onder (nog geen foto's gemaakt ;) ) , vind het zelf nog steeds wel leuk staan , zeker nu ze netjes in de blanke lak staan te glimmen :D |
de zijscherm die je gefixt hebt, vindt ik een knap staaltje werk zeg! :thumbup:
dat zijn net de dingen waar je je eigen aan ergert. :thumbup: |
Jij bent echt een kunstenaar... Keurig hoe je dat scherm heb gedaan... :thumbup:
|
En tot zover niet veel update's deze keer ,maar aan deandere kant ook wel weermooi natuurlijk , een teken dat de auto zich (heel) goed houd !
Alleen was er een koelwaterflens op de cilinder kop lek ,deze zit erinmiddels ook nieuw op , evenals de koelvloeistof. En zoals jullievan mij zijn gewend (is al bijna een jaarlijkse traditie :D ) zijn de beide variant's dit weekend helemaal schoongemaakt ,gepoetst (voor zover mogelijk met dit weer) en mogen weer schoon en netjes de feestdagen door ,en het nieuwe jaar in :thumbup: Heb alleen van de groene nog even een paar fotootjes gemaakt net :) Goede feestdagen iig nog allemaal :cool: |
Blijft een lust voor het oog, ik mis het best wel..................
|
Zo de laatste foto's en update dateren alweer vanaf december 2010 !
Inmiddels heeft de auto alweer een nieuwe probleemloze Apk en rijd nog steeds goed ! Helemaal geen vreemde dingen , alleen zitten de 5 spaaks er momenteel weer onder ivm één slechte band van de ronals . Binnenkort komen daar 4 nieuwe onder :thumbup: Ook krijgt de auto één dezer dagen een hele grote poets/polijstbeurt, heb nu vakantie ,dus kan er weer even een poetsdagje ertegen aan gooien :thumbup: |
Ga je ook mee naar de vw speed poets dag ?
|
Vw speed poetsdag heb ik helaas moeten missen ...........
Maar de ronals zitten er ondertussen wel weer onder , met winterbanden ! |
En het gaat maar door met de auto ,geen enkele misslag , rijd als een zg tiet , tot vanmorgen ........... :eek:
Thea had de auto een paar dagen niet gebruikt , dus stond lekker met vochtig weer onder de carport , en ze zou vanmorgen naar haar werk ,starten en niet aanslaan willen ! Dus thea op de fiets naar damwoude (ik moest vanmorgen met de jongste naar de dokter (keelonsteking) ,dus ik had de zwarte nodig) Ik de kap open ,starten , en wel benzine maar geen vonk , dus de verdelerkap eraf ,en toen zag ik dat gewoon meer dan de helft van de rotor was weggebrand! Verdelerkap zag er ook enigzins geblakerd uit , dus de oorzaak was snel gevonden . Kun je zien hoe goed zo'n VW eigenlijk is , zelfs met een complete verrotte verdelerkap en rotor nog geen enkele misslag gehad ! alleen met het vochtige weer wilde hij echt niet meer aan , dus nieuwe onderdelen gehaald , gemonteerd en weer 100 punten ! Links de nieuwe , rechts de oude , die er in 5 stukken uitkwam na demontage :eek: |
Sjezus, zoiets heb ik nog nooit gezien! :eek:
maar goed.... hij loopt weer als een tiet dus! :thumbup: |
Even een oud topic uit t gruis halen .....
De groene variant is inmiddels verkocht ,na 6 jaar in bezit te zijn geweest . Sietze blaauwiekel heeft m eerst even gehad , waarna David van der meer m heeft overgenomen, en waar ie nu in goede handen is . Wij hebben nu als familycar een Jazz blue pearl Mk4 golf variant aangeschaft , een 2,0 Highline , compleet met Oem xenon, hele nette bekleding , regensensor ,cruise clima enz ... Toch wel erg blij mee ! |
Blijft de mooiste kleur op een MKIV.....!!!!
Succes en veilge kmetjes 👍🏻 |
All times are GMT +1. The time now is 19:18. |