Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Jettaracing's variant Mk3 part II (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=66780)

vdWal. 28-09-2010 18:13

vind het idd een super velgje.. en auto trouwens ook :)
zal niet meer lang duren voor hier ook een variantje als dagelijkse auto voor de deur staat :cool: ...
ik denk aan een 1.6 16v

jettaracing 03-10-2010 18:25

Quote:
Originally Posted by vdWal.
vind het idd een super velgje.. en auto trouwens ook :)
zal niet meer lang duren voor hier ook een variantje als dagelijkse auto voor de deur staat :cool: ...
ik denk aan een 1.6 16v

:thumbup: ,en een variant is ideaal hoor ,veel ruimte , en (zoals een vw hoort te zijn ) erg betrouwbaar :thumbup:

Ondertussen zitten de wielen er al onder (nog geen foto's gemaakt ;) ) , vind het zelf nog steeds wel leuk staan , zeker nu ze netjes in de blanke lak staan te glimmen :D

gti-er 03-10-2010 18:30

de zijscherm die je gefixt hebt, vindt ik een knap staaltje werk zeg! :thumbup:
dat zijn net de dingen waar je je eigen aan ergert. :thumbup:

Larsv5 03-10-2010 18:58

Jij bent echt een kunstenaar... Keurig hoe je dat scherm heb gedaan... :thumbup:

jettaracing 25-12-2010 15:03

En tot zover niet veel update's deze keer ,maar aan deandere kant ook wel weermooi natuurlijk , een teken dat de auto zich (heel) goed houd !

Alleen was er een koelwaterflens op de cilinder kop lek ,deze zit erinmiddels ook nieuw op , evenals de koelvloeistof.

En zoals jullievan mij zijn gewend (is al bijna een jaarlijkse traditie :D ) zijn de beide variant's dit weekend helemaal schoongemaakt ,gepoetst (voor zover mogelijk met dit weer) en mogen weer schoon en netjes de feestdagen door ,en het nieuwe jaar in :thumbup:

Heb alleen van de groene nog even een paar fotootjes gemaakt net :)

Goede feestdagen iig nog allemaal :cool:

variejantje 25-12-2010 20:44

Blijft een lust voor het oog, ik mis het best wel..................

jettaracing 26-07-2011 07:23

Zo de laatste foto's en update dateren alweer vanaf december 2010 !

Inmiddels heeft de auto alweer een nieuwe probleemloze Apk en rijd nog steeds goed !
Helemaal geen vreemde dingen , alleen zitten de 5 spaaks er momenteel weer onder ivm één slechte band van de ronals .
Binnenkort komen daar 4 nieuwe onder :thumbup:

Ook krijgt de auto één dezer dagen een hele grote poets/polijstbeurt, heb nu vakantie ,dus kan er weer even een poetsdagje ertegen aan gooien :thumbup:

Alberto 26-07-2011 08:33

Ga je ook mee naar de vw speed poets dag ?

jettaracing 16-10-2011 10:36

Vw speed poetsdag heb ik helaas moeten missen ...........
Maar de ronals zitten er ondertussen wel weer onder , met winterbanden !

jettaracing 25-11-2011 19:41

En het gaat maar door met de auto ,geen enkele misslag , rijd als een zg tiet , tot vanmorgen ........... :eek:

Thea had de auto een paar dagen niet gebruikt , dus stond lekker met vochtig weer onder de carport , en ze zou vanmorgen naar haar werk ,starten en niet aanslaan willen !

Dus thea op de fiets naar damwoude (ik moest vanmorgen met de jongste naar de dokter (keelonsteking) ,dus ik had de zwarte nodig)

Ik de kap open ,starten , en wel benzine maar geen vonk , dus de verdelerkap eraf ,en toen zag ik dat gewoon meer dan de helft van de rotor was weggebrand!

Verdelerkap zag er ook enigzins geblakerd uit , dus de oorzaak was snel gevonden .

Kun je zien hoe goed zo'n VW eigenlijk is , zelfs met een complete verrotte verdelerkap en rotor nog geen enkele misslag gehad ! alleen met het vochtige weer wilde hij echt niet meer aan , dus nieuwe onderdelen gehaald , gemonteerd en weer 100 punten !

Links de nieuwe , rechts de oude , die er in 5 stukken uitkwam na demontage :eek:

gti-er 25-11-2011 19:58

Sjezus, zoiets heb ik nog nooit gezien! :eek:
maar goed.... hij loopt weer als een tiet dus! :thumbup:

jettaracing 10-10-2016 18:56

Even een oud topic uit t gruis halen .....

De groene variant is inmiddels verkocht ,na 6 jaar in bezit te zijn geweest .

Sietze blaauwiekel heeft m eerst even gehad , waarna David van der meer m heeft overgenomen, en waar ie nu in goede handen is .

Wij hebben nu als familycar een Jazz blue pearl Mk4 golf variant aangeschaft , een 2,0 Highline , compleet met Oem xenon, hele nette bekleding , regensensor ,cruise clima enz ... Toch wel erg blij mee !

Larsv5 11-10-2016 11:06

Blijft de mooiste kleur op een MKIV.....!!!!

Succes en veilge kmetjes 👍🏻

All times are GMT +1. The time now is 19:18.