ik weet toevallig dat jasper gister een aantal prima foto`s heeft gemaakt... en hij ging ook nog vroeg naar huis dus had stiekem wel een beetje gehoopt dat ze erop stonden....
|
jasper is alleen zijn kabeltje kwijt voor zijn oude camera, dus het blijft nog ff wachten.. zijn allee deuren nou kaal?? :rock:
|
Hee Tim heb je nog wat gekocht op het KWF?
|
bijna, gister stonden we ff een peukie te roken toen ik dacht ik haal ff die vogel nestjes weg achter die schotjes bij de voorkant van het dak..... bleek dat Robin langere vingers had en er drie spuiten (allen voor insuline gebruikt...???) uithaalde en een horloge en daarmee klaar was het half elf in pakken en wegwezen..
Dus deuren nog niet helemaal kaal ik denk dat ik vanavond ff ga om ff 1 deurtje af te maken... |
Quote:
Wat plaatwerk ( laadvloer en accubak) was voor een leuke prijs dus het heeft nog zin gehad ook om naar het KWF te gaan. en jij nog wat gekocht? Ben nu nog op zoek naar de instap in de cabine linke en rechts in de instap achter en dan is het meeste wel compleet. |
Quote:
Ik heb 1 linker koplamp gekocht voor de 58èr en een motorklep voor de 66èr.Die motorklep daar was ik al 3,5 jaar naar opzoek.Die is maar 1 jaar gebruikt en nu heb ik heb ik hem in een zeer nette staat. |
Quote:
Motorklep en benzine tank heb ik ook nog nodig heb ik ook gezocht op KWF maar nier gevonden jij wel dus... |
Kaal
Hierbij de beloofde update van de bus die nu helemaal kaal is en wonder boven wonder helemaal keihard!!!
zie foto`s :D :D TOP bus!!!! |
zo he !!! :eek: dat ziet er goed uit haha.....
Gr. michiel |
Nu blanke lak erover, verlagen en rijden! :woowoo:
Iets serieuzer: zie er inderdaad helemaal niet verkeerd uit, zeg! :) |
Quote:
Blanke lak????.... we zitten er aan te denken om een deel blank te houden...... zal wel moeilijk worden om dat zo te houden maar we zien het wel... |
zo he he,hij heb ook een keer foto's erop gezet.. blijft er kicke uit zien, en hard ook.// hij is weer mooi gedraaid gister dus we kunnen die balken gaan bakken. vloertje bakken, binnekant een beschermlaag geven. remmen en benizne leidneing erin boeren, en gas met dat ding.. :woowoo:
|
Daar heb je wel ff werk aan gehad om dat staal zo blank te krijgen. Ziet er goed uit!
|
Nu helemaal polijsten :D
|
Quote:
Banden plakken niet te vergeten ;) Mooie bus hoor. |
Quote:
:eek: Dat ziet er aboluut niet verkeerd uit tim !! Wel geinig, boven alleen blanke lak en onder een kleurtje (of andersom) :D:D |
Quote:
We zitten inderdaad te denken het midden gedeelte ( strook met ramen erin )zo te houden...... ik hoop dat het een beetje netjes blijft dan... :D |
Super dat de spijl keihard is. Over de spijl zo houden gesproken. In de Ultra VW heeft iemand met een spijl gestaan die er ook zo uit zag. Weet niet of daar blanke lak opzat. Was wel aan te raden, het was in de UK...
|
WTF strakke bak zeg :eek:
Zo zie je ze niet veel meer denk ik. |
zoals dit?
denk niet dat je dat in nederland mooi houd... |
Soowwwww vette back! Goed laag ook! :woowoo:
|
Mmmmm.... ziet er lekker uit gasten!
Maar zo houden???!!!??? ...is wel cool, maar ande andere kant ook wel weer zonde, dan zou ik hem iig wel aflakker o.i.d. ...roest gaat snel, en ik kan het weten!!!! |
@ mellyville, zoiets ja maar moeten ff kijken of dat leuk is......
@ Niels, zowieso blanke lak erover maar zoals ik al zei is nog niet 100% duidelijk... dus we zien wel eerst nog het een en ander lassen, nieuwe kabelboom enz enz enz... nog genoeg te doen voordat ie iets van kleur moet krijgen... |
Hubba Hubba,. tim we moeten die raampjes dicht lassen.. :eek: ziet er wel erg :spankit: :bj: uit. ff goed bij het randje schoonmaken Edgar en dan is ie helemaal op en top kaal. goede blanke lak erover en, dan heb je mooie bling bling.. die hoogte is ook wel goed, maar dat werd dacht ik toch luchtgekoelde vering :woowoo: . plannen voor maandag, balken lassen, tim bestel ff wat staal |
Damm, wat zei die spijlbussen toch mooi. :woowoo:
Was het optioneel dat je de voorruit omhoog kan klappen bij de spijltjes? Zo ja, als je een bus koopt die dit niet heeft kun je het dan later nog makkelijk ombouwen. |
Quote:
Jasper zit me niet zo op te jagen het is hobby!!! we moeten ook nog ff die T2 accu bak op maat maken en erin lassen dus.... anders bestel je ook ff wat voor die 1303 kunnen we daar ook weer eens wat mee doen. |
Quote:
Het zal best bij een bepaald model een optie geweest zijn... maar je kan ze in elk model zelf erin zetten.... Bij die van mij komt het er niet in.... ik hoor alleen maar verhalen dat die dingen altijd lekken..... en ze zijn nog duur ook... :D |
Quote:
Ik snap dat het er altijd in gezet kan worden door het er bij een andere bus uit te slijpen. Maar dat is natuurlijk bijna niet meer te krijgen. Of is daar een simpele oplossing voor? |
is gewoon een losse accessoire, volgens mij orgineel uit de warme landen(afrika),. om te gaan vlieg happen. is gewoon oude raam eruit knalluh en deze pop outs monteren met een scharniertje. setje kost rond de 400 euro.
@ tim, accuplaat bakken we maandag erin, is toch bus avond. en knalluh we er ook wat deukjes uit. :chair: |
Quote:
Is dit nog nieuw leverbaar dan? Of alleen NOS? |
Quote:
alles wat populair blijkt, wordt wordt als repro op de markt gezet. zo deze pop outs ook. en een hoop geld voor iets wat er wel super stoer uti ziet, maar je moet er niet harder mee gaan dan 50, en het moet niet regenen, ze willen wel is lekken.. maarja, die looks he, ;) |
Quote:
It's all about the looks. ;) Maar ff serieus. Wordt het echt een probleem als je dus op de autobaan rijd met je bus met deze klapraampjes? |
Quote:
Hier rijden bij 4 graden boven 0 met 100 (op de teller) op de snelweg ! Gewoon een kwestie van muts en bril op !! Lekken valt ook best mee, de rubbers die bijgeleverd worden zijn niet optimaal, maar ik heb daar wel betere rubbers voor gekocht, en ze zitten aan de carosserie gekit. Water komt namelijk niet langs het raam, maar kruipt onder het randje door...... |
Knappe vent! :puke:
|
hier een heeeeeeeeeele kleine update. meer werk foto's
hier is ie dan lekker kaal, heeft een paar uurtjes ingezeten, maar dan heb jeook wel wat. al dat kaal maken gaat natuurlijk niet van zelf daarom hier een paar actie foto's hoe wij (tim en ik) volop aan de arbeid zijn. hier tim in volle schuuractie ook ik steek soms de handjes uit de mouwtjes. en om toch een beetje in de duitse degelijk heid te blijven, hier gaat geen stofje doorheen. hier de vloerdelen die we op het KWF hadden aangeschaft. je kan het maar alvast in huis hebben.. dat was hem weer ff, meer vogt. stay tuned voor more happy shit |
whahaha, geweldige foto, die naam alleen al !
jasperkrijgtgeenvogelgriep.jpg :rock: |
gaat de goede kant op jasper..
|
neue versie van darth vader (low budget versie 2006) :D
|
dit is tegenwoordig verplicht anders zit ik de hele tijd naar zijn ***&%%)($*@# hoofd te kijken.
|
Verkrijgbaar bij uw lokale Dump? Is trouwens wel ideaal voor dit soort klusjes :D
|
All times are GMT +1. The time now is 19:30. |