Stond er vandaag mooi bij :thumbup: |
Zeer mooie Kübel :thumbup:
|
bedankt.. @ghopmeister.. coole foto!
|
pm je mail adres maar dan mail ik m je heb er nog 1 van je über gave kübel :thumbup:
|
ook IRL een erg bruut ding:thumbup:
|
inderdaad!
zag er topie uit! |
stond er super bij vandaag!!
|
Man wat is die Kübel dik geworden! :thumbup:
|
Helemaal gezakt door dat extra gewicht .... :D
|
linksvoor zit in ieder geval bijna 100 kilo.. :D
nog een coole foto gevonden op het www.passat35i.com van de speedmidwintermeet.. |
op de volksworldshow nog wat spullen gekocht voor de kübel..
een stuur van "grant"een quickshifter van empi, en rode achterlichtglazen met een chromen rand.. paar kleine details, maat staat net effe mooier, de shifter is niet goed te zien.. |
Erg vet dat stuur in de kubel.......
Super kubel..!! |
he ik zie tieten op je dashbord.........
Foei Hajee......!!! :D :D |
Quote:
heheh.. ja "kinky micks"sticker.. dat zijn echte oldschool tieten.. :D |
poooooooh wat een vet stuur is dat zeg !
Zijn ze er ook in kleinere maten ? |
Quote:
Zeg dat wel!! :rolleyes: |
ja! dat is hem!
hoe kom je daaraan dan? |
Quote:
in hout geen idee.. maar er zijn wel kleine stuurtjes van Grant.. effe google-en? |
Quote:
http://www.kinkymicks.com/products.php?cPath=3 Btw : HELE DIKKE KUBEL :thumbup: |
Kiek em met die tieten.
Word toch eens volwassen man! :D |
Quote:
:thumbup: Quote:
:goodpost: ;) :D |
vrijdag kwam Nico(workingclass)en Jacha langs met z'n coole panel, op weg naar Weerselo, voor het kampeerweekend van de vwbusclub..even meegereden daar naar toe, en gisteren met de kübel bij de rest van de aircooled-folks een dagje meegedaan..altijd gezellig..vanmiddag even richting Barchem, voor de regiomeeting van de keverclub nederland.. :thumbup:
het weer ziet er in ieder geval goed uit.. |
Vet......!!!!
|
Helaas was de bus kapot anders was ik wel even aangekomen :)
|
Die 2 blauwe zijn vet!
|
Echt een vette Kubel Hajee... :thumbup: :thumbup:
|
Heel dikke Kübel HJ!
Wat heeft die groene T1 voor 'n vreemde rails over de zijkant achter? Is dat de bij die voorbumper passende achterbumper? |
Quote:
inderdaad.. dat is de hurst achterbumper..voor de skaters onder ons.. ja, daar kun je ook over grinden! :D |
vandaag in barchem geweest.. daar nog even paar plaatjes geschoten onder een bloesemboom..
en wat ik altijd mooi vind.. een "voor" en "na" foto.. voor: na: |
heb je niet wat meer foto's van die vette zonne schermpjes op de t1'tjes ???
|
wat bedoel je precies?
|
Quote:
Ik denk dat ie de safari's bedoeld... Leuke foto's hajee, zeker dat voor en na is erg leuk om te zien. Dikke kar geworden zo :thumbup: |
Toch wel geslaagd. Aanvankelijk vond ik er maar niets aan maar je hebt er toch een leuke bak van gemaakt. :thumbup:
Die velgjes staan hem goed, zeker in combinatie met het oranje koetswerk. |
Die bloesemboom staat niet in Barchem,maar bij de witte wieven in Zwiep.
Ik heb je nog gespot de 25e op de terugweg. (rondweg om Goor) Is ook niet te missen deze vette kubel. |
Quote:
hier! klopt helemaal..da's inderdaad bij de witte wieven in Zwiep, en dat was ongeveer 200 meter van het treffen.. :thumbup: |
Hey
Zag toevallig iets ruig's voor bij jou thuis op de kast! http://www.armand-modelcars.nl/nl/p...tion=SearchForm Uitvoering: Cabrio/Softtop Fabrikant: Minichamps Schaal: 1/43 Status: voorradig Bestelnr: 430050092 Zivilschutz Oranje |
he! bedankt voor de tip!
da's inderdaad cool.. |
your welkom!!!
|
wat doe je met een oude tuinset?? :rolleyes:
juist.. we maken er flonders van voor in de kübel.. :D |
Leuk bedacht en het staat niet eens gek:D :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 09:46. |