Quote:
Zal ook wel niet meer komen denk ik, heeft weer wat anders op het oog :( |
Dat heb je wel eens, last van het vw virus....;)
|
Quote:
tja klopt ron. :thumbup: |
Quote:
nou breekt mijn klomp...... de golf 1 gti gaat de deur toch niet uit hoop ik. :eek: :( :D gr pieter. |
Quote:
Ja de mijne ook, zo graag wegenbealsting vrij rijden. heb je een hele mooie basis, en dan tog meschien jammer genoeg weer wat anders. veel onderdelen opgescharreld, complete gti erbij, stalen bumpers schroefset enz... Maarja moet ie zelf weten!! Vind het heel jammer :( :( |
als het goed is dan komt ie morgenavond dan hoor ik het wel,je komt even mee zeker als je tijd hebt molle.
het zal het corrado vr6 virus wel wezen denk ik. :screwy: ;) groetjes pieter. |
Quote:
Geen corrado, kan morgen niet moet to 21.00 uur werke. Kom anders van de week nog wel even langs ;) |
hij blijft mooi dus projeckt gaat mooi door.
|
Weet je zelf wel wat je wilt..... :tongue:
|
we hebben even stevig gesproken en de golf blijft.......denk ik ha..ha :D :D :D
|
Quote:
ik weet het wel :thumbup: |
Quote:
Waar hebben we dat eerder gehoord... ;) |
we weet dat een 1.6 eg kop op een 2.0 liter onderblok past.
|
dus zo telezen hou je hem wel!! goedzo!! hier heb je veel meer aan en lekker wegen belastingvrij.
|
Quote:
Niet zomaar..oliekanalen moeten zowieso omgebouwd worden in de kop..Kan wel maar veel werk en waarom zou je de astmatische 1600 kop op een 2L willen zetten? Alleen om het uiterlijk? Ga je dan ook zien dat er met de oliekanalen geprutst is ;) |
Gaaf ding, wel mooi dat deze ori blijft ;)
Nette staat interieur goede keus!! |
Quote:
ja klopt wou het uiterlijk wel orgineel houden van de motor. |
Quote:
Goede keus Ruurd ;) |
Quote:
komt wel een dikke motor in. ;) |
ik kan je nog wel een 20vt leveren helemaal compleet, ook kan ik je de steun bijleveren die je zo op de 20vt kan schroeven, zodat deze zonder enige aanpassing van de steunen in je golf 1 past.
|
Dank je voor je aanbod, maar een 20v word het niet !
Zal vanavond even wat fotos erbij doen van de nieuwe onderdeeltjes. |
Hey Ruurd
Waar blijven de foto,s jonge :confused: Hoe staan de zaken der verder voor? Gr Siep |
Quote:
niks gedaan :( nog rijdend met de mk1 :thumbup: |
Quote:
toch geluisterd |
Quote:
ja zekers is toch het mooiste ;) en heb al heel veel kleuren bedacht :redface: maar het wordt 1 van de 4 orginele kleuren ;) |
zo het nu staat gaat hij zijn laatste weekje in. ;)
gaat het projeckt beginnen :thumbup: |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Dus Alpina wit...Marsrood...Diamantzilver of Ebenholzzwart..(je had in 1980 ook al Inarisilber (licht groen) Vind het allemaal wel mooi:) |
Quote:
kleur is al bekend :thumbup: wel jammer dat hij nog rijdt in de sneeuw :screwy: :redface: laatste jaar komt die niet weer in de winter buiten. dus later moet er weer een golfje bij voor de winters. misschien dit jaar nog. |
ut gjit uun.. :tongue:
|
Ist net skonder :D !
|
zoiets doet ne gti liefhebber rillingen krijgen :s
dat zout tast vliegensvlug alles aan |
Psh, 't is maar een auto hè. ;)
Hij heeft het al zo'n 20-30 jaar volgehouden, dan maakt deze ene winter ook niet veel meer uit. Gaaf Golfje, en ik zou eerlijk gezegd toch die plastic bumpers er op laten. Vind dat persoonlijk veel beter staan. Moest je ooit trouwens die achterklepspoiler weg doen, pb me dan maar even. ;) |
Quote:
achterklepspoiler gaat niet weg komt er weer op., ;) Quote:
dit is zijn laatste winter dat die buiten komt dus moet nog even vol houden ;) |
Als je je auto maar af en toe goed schoon maakt valt het wel mee :thumbup:
Is beter dan dat ie buiten in een hoekje stil staat! Gr Jappie ;) |
Quote:
moet nu maar niet schoon maken kom ik er niet weer in. :D |
als het morgen mee zit met het weer. :rolleyes:
zal ik morgen iets ophalen voor de eg motor :thumbup: om hem wat sneller te maken. en zullen er meer aanpassingen aan de motor gedaan worden. :D wordt niet ieder gedaan als de mk1 uit elkaar gaat. |
En dat is ????????
|
Geheim.... dumm dumm dummmmmmmmmm... :sly:
|
Oetinger 16S motor ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 11:05. |