|
Nou ben ook weer een beetje bijgekomen van het weekend..... en wat voor weekend...
Op zaterdag zijn we begonnen met opbouwen en laat doorgegaan tot diep in de nacht..... en toen was het eindelijk zover....VW OUTLAWS THE SHOW 2009. Om 10.00uur stonden er al zoveel auto's te wachten dat we de straat maar open moesten doen omdat het anders te gevaarlijk werd. Alles liep goed en iedereen is super tevreden over hoe alles gegaan is. Dit jaar hulp van de vw speed gehad bij de show n shine en dit verliep prima. Nogmaals dank hiervoor. Foto's komen deze week van Oliver op onze site..... Verder iedereen bedankt voor de komst en voor de super mooie reacties.... Gr Joostema...... VW OUTLAWS |
Het was weer een super goed georganiseerde show.
Echt mooi geregeld alles. En dat vrij parkeren is echt ideaal. Dat zou op meerdere meetings mogen i.p.v. dat rijtjes gedoe. Enige minpunt (maar dat ligt niet aan de organisatie) was dat er toch een aantal waren die zonodig hun decibellen van hun hifi installatie moesten laten horen en niet zomaar eventjes. We zaten al te hopen dat er een zekering zou springen. Tot volgend jaar. ;) |
|
Thnx voor de mugshots spons! :slap:
|
Sponze super fotootjes man.
|
mooie foto's zeg!! :thumbup:
altijd weer mooi om terug te kijken hier op! ;) |
Quote:
Nice! |
Quote:
Ojee... Ik zie hier een mugshot-war opkomen :redface: :D |
|
Heel mooie plaatjes, en een gave locatie!
|
Mooie foto's Oliver :thumbup:
|
Hele mooie plaatjes Oliver :thumbup:
|
Echt hele dikke shots. :thumbup:
|
Bij deze dan mijn fotoserie van Outlaws!
http://s7.photobucket.com/albums/y2...?albumview=grid Enjoy! |
Ook dikke pics, Martinus.
Bedankt voor de mijne :thumbup: |
|
ook ik ben even langs geweest, leuke dag gehad maar had het geheel eerlijk gezegd iets groter verwacht.. maakt verder niet uit want vond het verder een super leuke/gezellige meeting
mijn foto's HIER en een voorproefje |
Ik heb tussen de bedrijven door nog een paar plaatjes kunnen schieten :)
|
Heel mooi Lennart... vooral die van die camera..... heel scherp.
|
tja laat die lange maar foto's schieten met zijn wegwerpkamera :D :D :D
|
Mooie foto's mensen.
Ik heb me weer goed vermaakt en dat "vrij" parkeren zou overal zo moeten. :thumbup: |
Onze foto's staan eindelijk ook online.
Kijk hier voor op www.subdubbers.nl in ons fotoboek. Voor evt een vergroting , pb maar even. |
|
Quote:
idd,leuk verhaaltje :lmao: |
Had nog niet gereageert hier in dit topic.
Maar Jongens ga zo door :thumbup: Echt een Super treffen en word elk jaar beter! Ben er elk jaar nog geweest en moet zeggen dat het toch wel een van de betere events in NL is!! Echt Top! |
|
Mooi filmpje, alleen heb ik hem al op 3 verschillende computers bekeken en hij blijft haperen. :(
|
Quote:
Moet je HD ff uitklikken in het videoscherm.. :thumbup: |
Die klinkjes van die bruine mk1 op 1:59...
Zijn dat nou originele metalen mk1 klinken, verchromed, met daarop de verchromede inleg met Porsche tekst? Vind het lekker origineel bedacht als het zo is, maar waarom zou je in vredesnaam Porsche op je VW-klinken willen zetten? Koop dan gewoon echte Porsche klinkjes. ;) |
Quote:
Dan is het bij mij idd weg :D |
Mooi filmpje :thumbup:
|
Quote:
bij mij ook,al een paar x proberen te kijken maar dat wilde niet erg :rolleyes: gaaf filmpje :thumbup: |
Quote:
Sweet! :thumbup: |
Arjan...
al een nieuwe datum of niet? Moet weer vakantie boeken binnenkort, haha! |
Quote:
Leuk bootreisje naar Friesland ??? :D |
Quote:
Zie hem nu pas, maar echt een zeer mooi filmpje idd! :thumbup: Weet iemand toevallig hoe dat eerste nummer uit dat filmpje heet? |
Quote:
Is de 16v van Eddy Wildeman. Staat ook op het blog van Joostema ! :thumbup: Inderdaad een puike GTI !! |
Ik ga volgend jaar zeker naar deze meeting. Lekker dichtbij en het ziet er leuk uit.
|
All times are GMT +1. The time now is 03:19. |