Quote:
Ik zeg klauwtjes zijn top Beetspeed |
:)
|
;)
Quote:
|
Quote:
Gaat makkelijk hoor bij spullen die niet van jezelf zijn, nietwaar ?? :tongue: Quote:
Er zat -tot 2 weken terug- een koelhuis van mij op, mét dynamo, maar toen ik even niet oplette heeft één van die gasten dat eraf gehaald, en het te gebruiken -smoothie gemaakt- koelhuis erop geschroefd. Is ook het eerste wat we as maandag zullen controleren .. kijken of de dynamo nog genoeg ruimte heeft. Spruitstuk wordt overigens straks wel ingetapt met thermotape, ook omdat de frisse lucht aanzuigopening pal achter het 4-in-1 gedeelte zit :( Quote:
My lipps are sealed !! (zal ook Wouter ff inseinen dat hij z'n mond ook houdt) |
weer wat gedaan
Gisteravond hebben Meetlint, Flatfour en User-x zich met hernieuwde energie op de typ4-in-typ3 gestort.
Er is ruimte gemaakte voor de dynamo en V-snaar (een uitlaatpijp moest verlengd worden), en er is een motordrager gemaakt met behulp van een orginele typ4 steun, en wat koker, 20x60mm. Kunnen we straks ook mooi gebruiken om aan de andere kant van de motor de uitlaatdemper aan op te hangen. En voor degenen die nieuwsgierig zijn hoever het met de Miss L. variant staat ... :tongue: :rolleyes: :redface: |
Nice work!
Slim ook dat je het laat model (CU) luchthuis gebruikt hiervoor, aangezien daar al geen openingen meer inzitten voor de kachelpotten. De fan die op de dynamo zit en normaal dus voor het aanblazen van de kachelpotten gebruikt wordt, kun je dus wel weghalen (past ook natuurlijk niet in een type 3 ;) ) Wat/hoe ga je de uitlaatdemping aanpakken? Groeten, Walter |
|
is zo'n spruitstuk niet geheel in eigen beheer te maken alain?????
als het een beetje betaalbaarder kan dan bij B.A.S. ahnendorp dan weet in nog wel een gegadigde :rolleyes: |
Quote:
Vast wel, alleen gaan wij het niet doen .. als je eens wist hoeveel tijd erin is gaan zitten om alles mooi op z'n plek te krijgen, en dan nog hebben we concessies moeten doen om bv de dynamo gemonteerd te krijgen. De prijs van Ahnendorp zou bij ons nog eens een keer over de kop gaan als we alle uren gaan tellen die erin zijn gaan zitten, en dan rekenen we zelfs nog hobbyuren !! Tuurlijk, de eerste duurt nou eenmaal altijd het langste om te maken, maar ik weet zeker dat ieder spruitstuk een "one off" zou moeten worden, simpel gezegd omdat er ook in type4 motoren weer verschil zit. Usertje heeft bv een CU motor, maar daar is het koelhuis en dynamo weer net iets anders van als van een CJ motor. Ook is de bevestiging van het spruitstuk aan de kop weer net ff anders. |
Ik denk dat ik dan toch eens bij EPS ga kijken, kunnen ook erg mooie pijpies maken :rolleyes:
|
Letterlijk even het stof eraf blazen maar dit wilde ik hier ff delen :cool:
|
ook even kopietje gemaakt:
Quote:
|
Voor mensen die zich vandaag dreigen te gaan vervelen, hier staat wat leesvoer :tongue:
http://www.xposure.nl/phpBB/viewtopic.php?t=75 |
Wow! die remmen!:eek:
Dan lijken die wielen meteen een stuk dikker! En `t feit dat de wielen eronder zitten ook voor functionaliteit maakt ze in mijn ogen ook mooier staan onder de auto dan ik eerst vond... |
Erg mooi hoor :thumbup: Die velgen staan hem goed!
|
ERG GAAF! Echt een super idee om die wielen eronder te doen, en het resultaat is ook echt super geworden zeg!
|
Eindelijk weer eens een beetje pionierwerk :thumbup: ...
|
en aangezien het nu mooi zomerweer is, maakt de type3/4 heel wat km's en kreeg ik eindelijk eens de kans een paar
mooie plaatjes te schieten :thumbup: |
Mooie auto! :cool: Hoe worden die velgen trouwens smaller gemaakt? Kost zeker best een bietje.. :tongue:
|
Oh wat een heerlijke wielen (maar ik val in herhaling).
Gewoon uberhaupt erg smakelijke auto! |
Schitterende auto, wielen staat nog niet eens zo gek.
Ben ook wel benieuwd hoe die velgen smaller gemaakt zijn/worden. |
All times are GMT +1. The time now is 00:04. |