Weer eens wat anders dan gepolijst of matzwart. dus...... Supermooi!! D'r zijn al zat mensen!! |
pool ? |
Quote:
Nee .... Fool :D |
Quote:
= het zelfde ...het staat gewoon op zijn voor hoofd net als deze :screwy: |
Een vrolijke boel met al die "leuke" kleurtjes... Het wordt ook steeds gekker... |
Nieuwste mode in Wsee... Zonder box tot onder je oksels(of broek op je enkels) hoor je er niet bij. :D |
Amfibi-Corrado Gaaf!! NLse Porsche op de achtergrond. En nog een.. |
Goed.., dat waren er wel weer even genoeg. Ga naar bed en morgenochtend voorgloeien, starten en op naar Der See. :D
|
Super!!
Ook ik ga er met een paar lui heen...vandaag maar even besloten :tongue: |
Yeesssss, het is zover. Na een slechte nacht slapen(van ongeduld) gaat double 0 9 onderweg!!
Ben makkelijk te herkennen. Standaard Octavia RS met Tsjechisch kenteken(waarvan er al niet al teveel zullen zijn) eindigend op 009. :) |
Quote:
is die gejat dan? had ie beter een mooie auto kunnen stelen.. :rolleyes: |
Hey, ga is aan de kant, je staat in de weg!
Dank u! |
Quote:
Nope, waren een bruids-stoet aan het rijden ;) vertrokken vanuit Kieft&Klok in Renkum. Vannacht vertrekt dit koffiemolentje pas richting Oostenrijk :D |
|
Nico jongeee :D hebben we de pool ook weer ;) |
Ik zag vandaag vanuit mijn werkplek een aantal kevers 1 met caravan en een t1 voorbij komen richting Worthersee denk ik.Veel plezier iedereen die er al is en nog moeten gaan
|
Quote:
Hey Ronald, Ik heb vandaag de Vr6 in orde gemaakt voor der See.... We rijden morgen avond op dus we zien ons een dezer dagen wel :thumbup: |
Veel moois te zien daar!
Jan :) |
Ziet er allemaal goed uit zeg. De auto's ook trouwens ;)
|
Die gasten sporen echt niet :)
|
Das vast folie....
en die Porsche's zijn Mike en Pablo.. de tijd van Golfjes 1 is voorbij :lmao: |
Quote:
Er rijden hier een nieuwe carrera 4 en een lambo rond in van die matzwarte lak/folie Michael |
|
leuke pics Ro..
|
Quote:
Bedankt, ik wilde ze hier in het Volksforum album plaatsen... Alleen 3 per keer duurt zo lang. En morgen wat meer pics van Reifnitz zelf. :thumbup: |
fuck a duck :eek: |
Jeuzus, waar zitten die onder dan?
|
Polo I?
Jan :D |
|
Wat te denken van deze bandjes... 275/25/R24
|
Quote:
heel erg mooi :wow: |
Dat is niet de auto met die lambo remmen.. die zijn toch echt mat
|
|
en een zilveren auto
|
Remmen zitten onder een matzwarte s4 uit hongarije
|
Quote:
onder deze denk ...... |
allemaal dikke remmen :D
en matte lak / folie |
zwart is het nieuwe wit
|
Quote:
eindelijk .......... :D |
eigenlijk zou roze het nieuwe wit worden, maar die duitsers hebben vast die memo niet gelezen??
|
All times are GMT +1. The time now is 02:43. |