![]() |
Dikke mkI man!
|
vandaag de beschermfolie (origineel vw) geknipt en bevestigd:
ook nieuwe moussekes rond de klinken: |
gti striping aan ene kant al der op gehangen
|
vandaag d rechtse deur eens perfect afgeregeld want hing niet super derin
originele striping van bij vw classic parts hangt der sinds vandaag ook volledig op |
vandaag verzekering in orde gebracht (daily) en de eerste echte rit gemaakt met de golf (niet helemaal af)
voorspoiler eronderuit gehaald en omhoog gedraaid, anders ging hem niet de garage in |
netjes!! hele mooie golf.. jammer dat niet alle foto's het meer doen, toch altijd leuk om het hele project te lezen..
|
vandaag de pirelli nog eens uitgehaald om wat verder af te werken en toerke gereden dermee, blijft echt :wub: om mee te rijden
gisteren 4 nieuwe bandjes (165/45/16) op mijn bbs'en (rs764) gaan laten leggen bij Crauwels vandaag wielbogen gemonteerd, modderkuipen en de achterste ruitenwisser ook 1,5 cm lager gedraaid (achteraan 6cm draad over nu, vooraan 8cm), nu raakt hem nog net in de garage mits klein beetje schuren (daarom is de voorspoiler ook niet gemonteerd op dit moment) wat fotokes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Netjes,
Vind de wielen in combi met de bandjes niet echt geslaagd. Ze vullen de wielkasten niet echt mooi. Te smalle velgen???? |
Ontzettende gave mk1 zeg!
Chapeau |
Quote:
als hij lager zou liggen zou het al dadelijk anders zijn, maar voorlopig moet hij op deze hoogte blijven liggen, anders kan hij de garage nietmeer in (heel steile inrit) qua velgbreedte en ET zijn die 200% geschikt om ze volledig in de wielkasten te steken :D maar is maar tijdelijk velg , ga volgende week de 15" pirelli's binnenbrengen om chemisch te ontlakken en dan worden die gereed gemaakt |
zeer mooie golf
als je ooit interesse hebt om hem weg te doen,heb ik alvast de golf 5 gti edition 30 voor je. inruil? (past goed bij de kinderstoel op pagina 4) |
super :thumbup: :thumbup:
|
thx
|
nette mk1 en de band/velg verhouding vind ik mooi hangt dan idd om wat redenen hoger maar dat mag voor mij de looks niet drukken
|
gisteren nog eens wat gewerkt aan de golf
ruitenwisserarmen gestraald en opnieuw gelakt en nieuwe deurrubbers gemonteerd (1 van de 2 oude kapot getrokken met het demonteren) |
vandaag nog wat verder afgewerkt en gepoetst:
|
Gewoonweg een super mooi ding vindt ik dit petje af hoor.
mvg JVH |
ziet er idd heel erg netjes uit, maar wat zijn dat voor stoelen?
|
recaro Expert M bekleed in het origineel GTI stof ;-)
|
Supermooie GTI !!!!!
|
Hele nette MK1! :thumbup:
|
aha oke dan :) is dit ergens origneel in geleverd of gewoon een stoel die je los koopt?
|
Quote:
recaro expert M is enkel los verkrijgbaar geweest hier heb je richtprijzen (per stuk, excl btw): http://www.martendo.nl/personenautostoelen.htm |
binnenkort volgt er een verkooptopic ...
ondertussen worden er morgen nog wat onderdelen vernieuwd: -nieuwe remtrommels -nieuwe handremkabels -nieuwe wiellagers niet omdat het versleten was, maar omdat we het perfect willen he ... |
om het rijtje verder af te maken, hebben we ook nog maar nieuwe remschijven voor vanvoor besteld:
ATE Power disc remblokken worden de Ferodo DS Performance en ben aan het mailen geweest om de pirelli velgen te laten opmaken (ipv zelf te doen) EN we hebben ook besloten om hem te verkopen. Wil iets met meer pk ... Zijn al paar duitsers hier geweest, maar die willen nen volledig originele pirelli, daarmee dat de pirelli velgen er zo vlug mogelijk onder komen en origineel stuur/stoelen |
:eek:
je gaat hem nu verkopen?? |
als we krijgen wat we er voor moeten hebben, want ze worden zeldzaam genoeg
tot dan blijven we er mee rijden, want is puur rijplezier he :D en met ons zoontje rechts op de foto |
hier nog een foto van op de M&G van vandaag:
![]() |
vandaag de originele stoelen eens terug bovengehaald, die hebben serieus wat stof mogen vreten tijdens de werken hier
ga de originele stoelen er ook terug in zetten, net als origineel lederen pirelli stuur en vanaf volgende week ook 15" pirelli's (dan is hem standaard op motorisch vlak en ophanging na) bestuurdersstoel had instapschade aan de rug en de zit (beide wangen dus) en één brandgaatje in het middenstuk van de zit vandaag dus nog maar een interieurke gaan bijhalen dat ik nodig had voor het zwarte stof en ook nog wat delen gebruikt van interieurs die ik hier liggen had zo was het: ![]() zitvlak is al gereed (nieuw middenstuk en nieuwe wang): ![]() rugleuning is al volledig gedemonteerd en het stof gaat morgen binnen voor nieuwe wang in te zetten als de stoel volledig af is worden ze uiteraard nog gereinigd :blush: |
Hoort een W64 eigenlijk niet een grille met dubbel koplampen te hebben?Mocht je hem wat looks weer helemaal origineel willen maken...
|
Quote:
klopt ja, die ligt hier ook nog ;) |
fotootje hoe hij er voorlopig bij staat (tot de pirelli velgen terug zijn )
![]() |
nog wat verse fotokes:
![]() ![]() |
Ik vind het erg dik met die wielen.
|
en nog fotoke van gisteren
![]() |
Ziet er netjes uit! Zyn dat originele Lancia Delta velgen?
Gr Pim |
wielen staan veel beter als die iele bbsen die eronder lagen...
|
Quote:
achteraan spoorverbreder en 195/40/16 op die bbs'en had veel mooier geweest (achteraf bekeken) |
Quote:
kan zijn,maar dit is gewoon veel aparter....;) |
Quote:
neen, zijn geen lancia velgen die erop liggen, want die zijn steek 4x98 zijn Compomotive TH2 7x16" ET35 steek 4x100 (zijn wel zelfde als origineel op de laatste delta hf integrale liggen) ![]() http://www.compomotive.at/produkte-...-wheels_th2.php |
All times are GMT +1. The time now is 18:09. |