@crew: super geregeld!
@uitdeukers: super werk geleverd! Volgende keer de rest van de parkeerschades :) |
nette service , goede organisatie, goed weer goede sfeer, wat wil je nu nog meer?
Jetta staat er weer netjes bij thanxs |
Ik ben helemaal happy. De deuken (welke er overigens met zo'n lamp altijd veeeeeeeeeeeeeeeeel meer zijn :eek: ) zijn er aan de rechterkant allemaal netjes uit, de linkerkant bewaar ik voor de volgende keer!
Uitdeukers: fantastisch werk! Volksforum crew: bedankt voor de gezelligheid en het monteren van de kentekenplaathouder (kom je die aan de voorkant ook nog even doen? :tongue: ) en natuurlijk het organiseren van deze prachtige dag. Mijn excuses voor de misplaatsing van de appeltaart, ik hoop dat de koeken ook goed smaakten. Zoals beloofd volgende keer zelfgemaakt naar eigen recept, komt goed Chris ;). Ik heb echt een heerlijke dag gehad, lekker chillen in het zonnetje toch nog en fijn gekletst. Heel erg leuk om jullie allemaal weer eens te zien: de kriebels zijn weer 100% terug! Tot snel dus :D Edit: ze waren nog open dus de radio zit er inmiddels ook in, eindelijk muziek! Alleen natuurlijk weer geen passende antenne maar ja die zat er in de Golf ook al niet meer in :rolleyes: |
|
Leuk dagje zo.
Perfect geregeld door Hans en de crew, uitdeukers leverden perfect werk en waren niet te moelijk als het om het aantal deukjes ging... De G60 heeft weer deukvrije flanken en het was een gezellige middag. Thnx mannen :thumbup: |
Ik heb enorm genoten! Het was erg gezellig met al die forummers en de mannen hebben goed werk geleverd, ik zeg op naar de volgende!
|
Pfff ik ben zelfs een beetje verbrand vandaag :cool:
|
Zoow, deze baas is ook weer thuis.
Ik heb me prima vermaakt mensen! De interval waarmee jullie binnen kwamen vallen hadden we zelf niet beter kunnen regelen. Het liep perfect! Iedereen bedankt weer! En Heleen, de kentekenplaathouder is de eerste stap in de Volksforum Schroef Opleiding, dus ik ben benieuwd wat je er van bakt :D |
Ze heeft gelijk een 2e aangeschaft :)
|
Yep en die zet ik er morgenochtend wel even op... ik kan tenslotte ook zelf mijn radio in'bouwen' :D
|
Was zeker geslaagd vandaag! Lekker ontspannen sfeertje, erg gezellig, een paar deukjes armer, en zelfs nog lekker in de zon gezeten. Helemaal top!
|
Quote:
Toen je in de zon stond te slapen, zeker? ;) :cool: |
Wie, ik? Slapen? :D
|
Allereerst; uitdeukers bedankt! Ik ben er erg blij mee :cool: Hans en VF-crew bedankt voor het organiseren.
Ik wist niet van wie de roze koeken afkwamen, maar die kwamen dus van Heleen af. Bedankt, ze smaakte goed :) |
Top dag, Monique en ik weer happy dat de kleine irritante deukjes weg zijn.
Hans en VF-crew bedankt voor het organiseren en natuurlijk iedereen die aanwezig was! |
Was erg goed geslaagd ja, de 32b is zeker van een deuk of 12 verlost :)
|
was weer gezellig zo te lezen.
baal ervan dat ik op het laatste moment moest werken:( |
Quote:
Er komt vast wel weer een keer een nieuwe kans :) |
Was gezellig! Alle aanwezigen, crew en natuurlijk de uitdeukers: Bedankt!
|
Was inderdaad een geslaagd dagje! ik heb nog even snel een paar fototjes geschoten, zie hieronder.
Bedankt in ieder geval! :thumbup: |
ik meld me hierbij ook aan!
|
Ik moet je doorsturen naar dit topic een nog ff afwachten voor dit jaar, dit is het topic van 2009 ;)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=66841 |
All times are GMT +1. The time now is 19:45. |