Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

Mitta 10-03-2009 18:29

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
En misschien had hij een reden dat hij dat deed(zwangere vrouw iemand overleden ....) :screwy: :shake:

Lekker kinderachtig gedrag

Michael

Gewoon niet bumperkleven? ;)

martiepartie 10-03-2009 18:42

Quote:
En misschien had hij een reden dat hij dat deed(zwangere vrouw iemand overleden ....) :screwy: :shake:

Lekker kinderachtig gedrag

Michael

Tja, dan nog hoeft hij niet te seinen en op mijn bumper te kleven. Het heeft hem nog geen 10 seconden extra gekost, straat is nog geen 300m lang.

Richard 10-03-2009 18:55

Quote:
Originally Posted by Berserker
Whow gast serieus jij hebt issues, misschien omdat je zo klein bent ofzo, dat je daarom zo fel in de verdediging springt. Dat bedoelde Lange Richard met dat hij jou tegen het lijf/jij tegen zijn heup gelopen had, omdat je niet veel groter bent..

En maak eens niet zoveel typfouten, ik snap dat van toets naar toets springen niet zo makkelijk is, maar dan nog..

Maar in godsnaam doe eens niet zo vijandig en ben niet zo snel op je teentjes getrapt, ik snap natuurlijk omdat je zo klein bent dat mensen je over het hoofd zien en al sneller op je teentjes gaan staan, maar ga dan gewoon een rondje om met je kruiwagen, of ga vissen bij de buren in de vijver ofzo..

Ik snap dat Lange Richard vaak betweterig doet, zie mijn onderschrift maar reageer en dan op met een grap ipv zo geirriteerd te zijn..

:redface:

kan soms wat eigenwijs zijn ja.. maar met de beste bedoelingen, zoals de meeste hier wel weten :thumbup:

Alberto 10-03-2009 19:05

upke

martiepartie 10-03-2009 19:20

Up

Berserker 10-03-2009 19:52

Komop rondje met de kruiwagen, vissen bij de buren in de tuin... :shake:

egon 10-03-2009 20:00

zo is het eindelijk weer een ergernis topic
of blijft het een 2strijd topic hier :shake:
ik had mijn ergernis hier geplaatst en jawel het is weer zover...
ik erger me kapot om dit allemaal te lezen tussen de beide heren :mad:
waarom die negative energie,
en laat andere forums er buiten... (persoonlijke mening)
hou de eer aan je zelf en wees verstandig laat het rusten en doe gewoon je ding

ik zeg maar zo bloemen houden van mensen............
en daarom gaan ze bij ons altijd kapot :D :D :D
bvd egon

martiepartie 10-03-2009 20:14

@ Berserker;

@ Egon, wat had je dan verwacht in een topic dat 'Ergernissen' als titel heeft? :)

Heerlijk hoe sommige mensen hun hart uitstorten en anderen daar dan weer serieus op ingaan.

egon 10-03-2009 21:01

Quote:
Originally Posted by martiepartie

@ Egon, wat had je dan verwacht in een topic dat 'Ergernissen' als titel heeft?

Heerlijk hoe sommige mensen hun hart uitstorten en anderen daar dan weer serieus op ingaan.

heb ik ook geen probleem mee daar is dit topic ook voor ....
maar het is een 2strijd geworden en daar hou ik niet zo van :shake:

maar ik wil er eigenlijk niet te diep op in gaan (wou het allen ff kwijt)
en hoop dat mijn standpunt begrepen word,

gr. egon :thumbup:

Jan-Jelle 10-03-2009 21:14

Martiepartie, ik zou nog maar een setje velgen kopen, of twee... kan je goed geld verdienen met al die ergernissen

martiepartie 10-03-2009 21:33

:) Dan begin ik me op den duur te ergeren aan het polijsten...

richard-polo 11-03-2009 00:45

Quote:
Komop rondje met de kruiwagen, vissen bij de buren in de tuin... :shake:

afbeelding van je familie? :thumbup:

richard-polo 11-03-2009 00:48

Quote:
Whow gast serieus jij hebt issues, misschien omdat je zo klein bent ofzo, dat je daarom zo fel in de verdediging springt. Dat bedoelde Lange Richard met dat hij jou tegen het lijf/jij tegen zijn heup gelopen had, omdat je niet veel groter bent..

En maak eens niet zoveel typfouten, ik snap dat van toets naar toets springen niet zo makkelijk is, maar dan nog..

Maar in godsnaam doe eens niet zo vijandig en ben niet zo snel op je teentjes getrapt, ik snap natuurlijk omdat je zo klein bent dat mensen je over het hoofd zien en al sneller op je teentjes gaan staan, maar ga dan gewoon een rondje om met je kruiwagen, of ga vissen bij de buren in de vijver ofzo..

Ik snap dat Lange Richard vaak betweterig doet, zie mijn onderschrift maar reageer en dan op met een grap ipv zo geirriteerd te zijn..

bla bla bla bla.. altijd hetzelfde ;) !.

no issues hier :shake:

Berserker 11-03-2009 10:35

Quote:
Originally Posted by richard-polo
afbeelding van je familie? :thumbup:

Hehehehe geweldige respons, helemaal in dezelfde lijn niveau als de rest van je opmerkingen super gewoon.. :thumbup:

PimVW 11-03-2009 11:36

Wat n gezeur zeg! Als t je niet meer bevalt of je hebt er geen zin in, dan log je toch lekker uit en laat je jezelf hier toch niet meer zien?

Hoop dat t meeting seizoen gezelliger wordt als dat gezeik op zo'n forum...

Suc6 ermee Pim

martiepartie 11-03-2009 12:21

Ben je al uitgelogd?

Berserker 11-03-2009 13:30

Heerlijk die mensen die alles en vooral zichzelf zo serieus nemen...

:rolleyes:

Rinus66 11-03-2009 14:56

Ik zit te wachten op een smsje met een steekmaat. :D

PimVW 11-03-2009 16:28

Quote:
Ben je al uitgelogd?

Nee...

Had t ook niet over mezelf hoor...

Maar mocht t gebeuren dat ik t beu ben, dan log ik uit...

evilnyntje 11-03-2009 16:34

Quote:
Originally Posted by PimVW
Nee...

Had t ook niet over mezelf hoor...

Maar mocht t gebeuren dat ik t beu ben, dan log ik uit...

Ik leer het ook steeds beter, uitloggen is makkelijker dan eindeloos discussieren :)

Pedaalemmer 11-03-2009 16:38

Ik heb geen ergenissen op dit forum...mag ik dan ook meeposten in deze thread of zet mij dit buiten spel?

ow wacht....ik heb er wel eentje..foto's die worden gepost van buiten het forum foto album...maar ook daar doe ik zelf soms aan mee..

Tiki Madness 11-03-2009 16:39

Over ergernissen gesproken ik mis René

Michael

martiepartie 11-03-2009 17:16

René is ook wijs geweest en is uitgelogd.

Sponze® 11-03-2009 18:47

Quote:
Originally Posted by LinnieTDI
Ik erger me aan mensen die ma gebruiken ipv maar..... :tongue:

Wat denk je van "moddereter" :rolleyes:

Sponze® 11-03-2009 18:58

Quote:
Over ergernissen gesproken ik mis René

Michael

Welke Rene bedoelen we?
Ik erger me wel es aan 2 rene's namelijk...
en dan valt die Rene uit Knoal nog wel mee :D

Arnaud 11-03-2009 19:32

@ A L B E R T O :lmao:

:giggle:

Dasher 16-03-2009 09:19

Up

Gisteravond op weg terug van het ziekenhuis (mijn vriendin ligt er) iemand achter mij op en 3 a 4 mtr achter me op een 80 km/h weg.........waar ik 85 rij. En met van die achterlijke debiele mistlampjes aan..........heel stoer :cool:

Dus ik even seinen met mijn mistachterlicht je weet nooit of iemand het per ongeluk aangezet heeft :confused:

Maar nee hoor toeteren, knipperen met zijn grootlicht en toen we het dorp inreden heel stoer uit het raam hangen en roepen en met zijn vuist(je) zwaaien.

Aangezien de afgelopen week knap K*T was toch maar even op de rem en hij bijna boven op me :mad:

Even uitgestapt en jawel...........sjonnie en anita in de golf III........met stickers en vleugel........... Aangezien ik niet klein ben en van 0 tot 100 in 1 seconde ging was sjonnie in 1 keer een stuk stiller.

Heb hem even heel erg duidelijk uitgelegd dat ik het op prijs stel als iemand een beetje afstand houdt, zijn licht normaal laat branden en dat schreeuwen en zwaaien met een vuist(je) mij erg op het randje van een meltdown laat balanceren en dat hij mij niet erg zou mogen als ik boos ben (Hulk :D )

In de Anita ernaast herkende ik de dochter van een maat van me. 15 jaar en aardig naar drank stinkend. Aangezien ze mij ook herkende is ze uitgestapt bij sjonnie............schoorvoetend naar mijn auto gelopen.......rustig gaan zitten.......gordel om............en hoofd naar beneden..........omdat ze wist dat ze naar huis zou worden gebracht door moi.

Sjonnie op het hart gedrukt dat als ik me erger aan mensen ik soms wat ..........minder tactisch kan handelen.

Dochter van maat afgezet bij zijn huis en huiswaarts gereden.

1982kameiX1 16-03-2009 09:48

Quote:
Originally Posted by Dasher
......

je zou columns moeten schrijven, :D :D

Stijn 16-03-2009 11:38

Dasher, dat klinkt als een script voor een nieuwe SIRE spot (over asociaal gedrag)

Berserker 16-03-2009 11:52

Als je die 15jarige dochter van je maat nu bij mij had afgezet, had ik haar ook nog een lesje geleerd :rolleyes: ..

LinnieTDI 16-03-2009 12:08

Quote:
Originally Posted by Sponze®

:tongue: Ik wilde niet meteen alles afzeiken :tongue:

Richard 16-03-2009 14:01

Quote:
Originally Posted by Sponze®

omdat sommige mensen dit met een knipoog schrijven :thumbup:

Dasher 16-03-2009 14:31

Quote:
Als je die 15jarige dochter van je maat nu bij mij had afgezet, had ik haar ook nog een lesje geleerd :rolleyes: ..

Deze opmerking maakt mij duidelijk wat jouw niveau is..............

Of het maakt een hoop duidelijk, omdat je zelf 16 bent. Zou qua reaktie en taalgebruik wel ongeveer kloppen dan.

Jan-Jelle 16-03-2009 14:55

ach, ken ook iemand van 22 met een vriendin van 15 :screwy:
en dat meisje dan? groot probleem?

wel mooi dat soort dingen, ff laten zien wie de baas is:)

had laatst ook zoiets,
3 jongens om me heen, eentje erg agressief en opzoek naar ruzie. eentje duwt me van me fiets af, trapt me fiets stuk en slaat me op me hoofd, en die andere twee staan maar te kijken...
om nou die 3 jongens van 16 in mekaar te slaan in me eentje voelde ik niet zoveel voor, ben zelf 14 namelijk.
dus weggefietst, om een hoekje gaan staan en me broer opgebelt (nee, ik heet geen achmed) die gekomen. die jongens gingen daar net weg, de jongen die mij geslagen had reed alleen weg. me broer in de auto eropaf en ik erachteraan gefietst, die jongen laten stoppen en zijn tas afgepakt, telefoonnummer en adres overgenomen en s'avonds even bij hem thuis langs en alles netjes met zijn ouders uitgepraat en schade vergoeding gehad.

zo jammer vind ik dat, met een groepje ó zo stoer maar alleen...

1982kameiX1 16-03-2009 16:17

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
...

1. Leeftijd zegt niks.
2. Thuis langsgaan is echt humor. dan krijgt ie als je wegbent nog een pak rammel van z'n ouders hopelijk :D
3. uit je nickname lijd ik idd af dat je geen achmed heet maar jan-jelle. :D

uit nieuwsgierigheid:
Zochten ze gewoon ruzie of deed je irritant?

Berserker 16-03-2009 16:48

Quote:
Heerlijk die mensen die alles en vooral zichzelf zo serieus nemen...

:rolleyes:

@Dasher :redface:

Jan-Jelle 16-03-2009 17:28

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
1. Leeftijd zegt niks.
2. Thuis langsgaan is echt humor. dan krijgt ie als je wegbent nog een pak rammel van z'n ouders hopelijk :D
3. uit je nickname lijd ik idd af dat je geen achmed heet maar jan-jelle. :D

uit nieuwsgierigheid:
Zochten ze gewoon ruzie of deed je irritant?

1. ach, 3 jongens van 16 tegen in jongen van 14, das best zwak. ookal lijk ik wel ouder met m'n 1.94 maartoch..
2. dat was inderdaad erg leuk, het gebeurde voor zijn school waar ik elke dag langs fiets, dus ook ff met zijn school gebeld. inmiddels is ie van school gekickt en zit op het Luzac (particuliere school, = vreselijk duur en streng)
3. :D
ze zochten ruzie, gaf die jongen toe toen we daar waren :tongue:

maarja, iedereen zoekt wel eens ruzie maar dan bedenk je je niet dat je vijf minuten later opeens bij je kraag word gegrepen door een meneer die je niet kent :)

Sponze® 16-03-2009 17:29

Quote:
Originally Posted by Richard
omdat sommige mensen dit met een knipoog schrijven :thumbup:

:thumbup:

Sommigen ook niet ;)

sixpack 16-03-2009 18:11

Quote:
Ik heb die "ergernis" gebruikt om mijn 3e velgje te polijsten. Werkt echt goed; eindeloos schuren/poetsen/schuren/poetsen. Als je daar mee klaar bent heb je én een mooie velg en je hebt niemand lastig gevallen met je (al dan niet) onnodige ergernissen.

Nu nog 1 keer flinke ergernis en mijn 4e velg is ook klaar :)

Heeft iemand enig id hoeveel ergernis ik ondervind ? ........
En mij zie of hoor je ook nie zeiken wa

;)

evilnyntje 16-03-2009 18:16

Quote:
Originally Posted by sixpack
Heeft iemand enig id hoeveel ergernis ik ondervind ? ........
En mij zie of hoor je ook nie zeiken wa

;)

Ah vandaar de polijst woede :). Dan ben ik werelds chill :), ik krijg rillingen van het idee al iets te moeten polijsten :tongue:

All times are GMT +1. The time now is 23:21.