verdikke ziet er zeer strak uit je inca
super!! |
Jammiejammie Subje :thumbup:
|
dikke wagen!
|
lupo dash zou er ook wel bij staan
nette kar, stoelen zijn ook gaaf succes |
Zo de inca zit ook weer in de wegenbekasting.
Vanavond bij Marijn de th-line's opnieuw gebalanceerd en eronder gezet. thks Sunit Ook de remmen schoongemaakt en nieuwe filter gezet (interieur,lucht) de rest volgt nog ook 2 nieuwe handremkabels besteld. Ook de wielkasten even netjes opnieuw in de tectiel gespoten. Ik zal binnekort even wat foto's maken, eerst maar is aan de poets. |
Even uit het zicht geweest maar hij is gelukkig weer terug ;)
Gewoon houden, nu vooral de nieuwe update er aan komt.. Grtz Mar(t)ijn ;) :tongue: :thumbup: |
zozo subje hij krijgt er wel een ander koppie van :D
Maar het heeft wel wat vind ik maarja tis natuurlijk meer voor de bescherming voor naar de see! Goed bezig iig :thumbup: |
|
die bra is afschuwelijk,die stoelen daarentegen:wow:
supervet! |
netjes dennis, bra is wel verstandig ja...
groeten uit grave |
Quote:
je haalt me de woorden uit de mond ;) |
Braa is ook niet voor de show he ;)
|
Quote:
:D |
nette inca zeg, bra is idd niett mooi maar zolang die zijn werk doet richting de show waarom niet!
stoelen zijn overigens erg netjes! |
nette stoelkes subje :thumbup:
|
|
Stoelen zien er echt super uit! Zitten vast ook heel lekker:D
Ga je nog wt aan de deurpanelen doen? Want deze passen niet echt meer in het geheel... Verder super gave kar! |
Deurpanelen en pook worden ook nog onderhanden genomen.
Samen met de zwarte vloerbekleding uit een cupra maakt het het geheel helemaal af. |
Netjes hoor, dikke shit.
|
Stoelen zien er super uit zeg! :thumbup:
Nu idd de deurpanelen nog en je krijgt een dikker geheel! :thumbup: |
Zo gister de inca bijna helemaal afgemaakt qua interieur.
Alleen de deurpanelen worden nog bekleed met leer. Wel zit de zwarte vloerbedekking erin samen met de pookzak en de vestevegingsbuis ook in het leer. Hier wat foto's [IMG=http://img682.imageshack.us/img682/1712/afbeelding040s.jpg][/IMG] |
zag er weer goed uit vandaag:thumbup:
|
|
hijs fijn!
|
Zeer mooie inca.
Interieur is egt super mooi. Ben benieuwd naar de deurpanelen:) |
|
Hoe laat rijden jullie aan? Anders misschien ideetje om samen af te zakken naar het zonnige zuiden?
Wij rijden hier in Oss rond half 9 weg, misschien ergens langs de snelweg even op elkander wachten? |
Wij rijden om kwart over 8 weg maar moeten onder weg nog een aantal leden op pikken.
Dus het is een beetje moeilijk iets af te spreken. We zijn om ong kwart voor negen , negen uur op de parkeerplaats bij Haps. Daarna moeten we nog een lid ophalen... Anders zien we je daar wel :thumbup: |
Quote:
Als dat bij jullie ook het geval zou zijn zou 't redelijk makkelijk geregeld zijn, maar dit is veel te veel moeite :D Check jullie ginder! |
Terug weg kan natuurlijk altijd.
En mocht je ons onder weg tegen komen haak maar aan ;) |
|
|
Stond er gister ook erg netjes voor!
Was wel een groot contrast toen je de Inca naast mijn Caddy plaatste... |
[QUOTE=subdivision]Vandaag best of Caddy/Transporter in ontvangst mogen nemen op V.A.G Friesland.
Bedankt hiervoor GEFELICITEERD MAAT... Maarehhh het is een Inca.... :screwy: best of caddy/transporter.. |
Ah, jij was met die CADDY?? :D Gefeli ;)
|
@ Andre S Ik zag dat er een plekje naast vrij kwam en vond het zelf ook wel even leuk hem ernaast te zetten ;)
|
Quote:
:thanks: De mijne zal verder ook niets meer aan gedaan worden denk ik. Voor een daily is dit mij eerst wel genoeg. Lager zou ik wel graag willen, echter kom ik dan niet meer mijn erf op.. Ik heb inmiddels al bijna een cm van de buizen afgeschaafd... Heb je ook foto's gemaakt van het duo?? :D Grtz André |
Nee helaas dat dan weer niet :shake: ;)
|
|
All times are GMT +1. The time now is 22:18. |