Quote:
kan ik ook eens wat winnen :D :D :D :D |
Nog een leuke actie er bij , word gesponsord door vepra auto,s uit Harkema.
Er word een mooie leuke polo verloot , lootjes kosten €3 per stuk en 10 voor €25 , de polo word verloot na onze prijsuitreiking . Het gaat om een 82er polo 1.3 i wegenbelasing vrij . :thumbup: |
open dak bel/vrij verlaagd :thumbup:
T.E.A.L (tegen elk aannemelijk lot) :thumbup: :D :D |
Ik kijk er al weer naar uit net als voorgaande jaren.....
Waarschijnlijk aanwezig met de caddy dit jaar ipv de Golf..... Ps...Gister de witte polo hierboven nog even in real life bewonderd... :thumbup: |
Netjes Ronny..
|
leuke actie Femme :D
|
Quote:
Dankje Alberto, idee komt niet alleen van mij hoor.. :thumbup: |
Is het vooraf inschrijven voor de deuken dokter of vol is vol ?
|
Quote:
jij doet het toch maar ;) mooie reklame voor Vepra :thumbup: Quote:
was altyd vol = vol . nu weer denk ik ook omdat een deuken drukker nooit weet hoe lang hij bezig is . dus als je er vroeg bent , maak je de meeste kans ;) vroeg plassen Jan :D |
Quote:
klopt vol=vol , maar hij staat er de hele dus zal wel goed komen :thumbup: |
Polo stond tijdje geleden in drachten te koop bij garage Terpstra.
Laatst stond hij een tijdje in oudehaske nog. |
Quote:
Klopt :thumbup: :thumbup: Wij hebben hem weer via via gekocht, en het leek ons en VAG Fryslan wel leuk om hem te verloten. Nu maar zien of er wat animo voor is. Polotje rijdt goed en is belastingvrij hij is al verlaagd met G40 BBS velgen. Als je hem wint rij je in een auto van maar 3 euro dus dat is helemaal goedkoop autorijden... |
bliksem nog 6 weekjes! dat wordt alweer veel te krap :confused: :redface:
|
Quote:
Ja inderdaad ben ook nog niet klaar... :eek: |
Quote:
maar we zijn er wel klaar voor :D :thumbup: hopen op mooi weer en lekkere opkomst :) |
ik heb nog nooit een auto gezien die klaar is en als de omstanders denken dat de auto helemaal af is dan heeft de eigennaar wel iets want hij denk dat nog veel beter kan! :)
maar grappig polotje ik neem al vast 10 lootjes! |
Was al van plan te komen, weet alleen nu dus dat ik ook geld moet meenemen :D
|
Quote:
Topactie :thumbup: :thumbup: Nu maar hopen dat het allemaal goedgaat met de loting :) |
Nou voor mij wordt het niet krap! Hij staat gewoon al helemaal klaar in de garassie!
Aanwezig de 14e... |
Nog 6 weken en dan lekker logeren bij Marco (mister Cool), Dus ik ben er eens uitgeslapen en optijd. (altijdt optijd maar niet uitgeslapen).
Gr Ronnie |
Quote:
zou je dat nu wel doen Ronnie :D |
ook ik ben ook dit jaar aanwezig en dit jaar voor het eerst met mn eigen mk 1
dat gaat de eerste meet worden tenminste ik hoop dat ik hem dan klaar heb |
aanwezig!
|
weer aanwezig als bezoeker dit jaar :(
|
Quote:
jammer...lukt het niet met je rocco..? |
Ook aanwezig net zoals vorig jaar hopelijk word het net weer zo'n top meet als vorig jaar :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Ik kom zeker met een groep erbij.
Weet alleen nog niet of ik de Jetta wel of niet ga verlagen. Bevalt me zo ook wel prima eigenlijk... |
Quote:
Hij heeft geen idee waar -ie aan begint :D |
we hebben er nog een standhouder bijgekregen.
het gaat om De Jager Auto's uit Hardegrijp. ook komt audi/vw dealer Bourguigon uit Leeuwarden met een unieke audi!!! en Húúú standhouders kunnen zich nog steeds aanmelden:) |
Quote:
Waarom niet?? Ga ik soms hoofdpijn hebben dan?? Of niet optijd wakker zijn. Hahaha Gr Ronnie tot dan.. :thumbup: |
nee veel erger ...Marco snurkt
je komt wel ff buurten he Ronnie :D |
Ik ben er klaar voor, auto staat op z'n nieuwe velgen moet wel wennen...
|
Quote:
Ben benieuwd......... :thumbup: |
Bij deze.. |
Zeker kom ik even buurten dan, hoop dat marco weet waar het is hahaha..
Gr Ronnie en tot dan Alberto. |
Quote:
Dat weet Marco wel :D @ femme , leuke warm maker :thumbup: |
Quote:
Hej, jij ook al :D |
Quote:
Bliksem Femme, hier valt niks aan te wennen, staat gewoon super uber :thumbup: |
Quote:
Dank u :thumbup: hij moet alleen nog wat lager. |
Quote:
Jep heb een setje fuch weten te bemachtigen.. Zag jouw foto's lijkt ook mooi onder de twee. |
All times are GMT +1. The time now is 15:53. |