Mooi project, jammer dat de motorruimte en binnenkant niet in kleur zijn.
|
ben benieuwd wat je allemaal gaat veranderen aan de auto, succes!
|
Quote:
misschien dat dat nog gebeurd, als de portomonee het toelaat |
Quote:
Er moet nog genoeg gebeuren, maar ik zal jullie op de hoogte houden van de veranderingen :thumbup: |
mooi projectje, word wel leuk he,
gr roel :thumbup: |
Quote:
Wel geld voor een R32 blok en niet voor een beetje verf??? Uitdagend project, ben benieuwd! Ga zo door! |
Quote:
Ik ben er nu eindelijk uit, Hij word overgespoten. Als je het doet moet je het goed doen, zeggen ze. |
Quote:
Dankje, het is me eerste project. Maar ben er dusver tevreden mee over hoe alles verloopt. |
Mooi, keep uo the good work!
|
Dik project!!
|
Ben weer door heel het land heen gereden voor spullen, maar heb wel weer wat gevonden.
R32 dashboard Golf 4 stuurkolom met stuur Powerflex rubbers voor de draagarmen, stabistang voor en voorbind |
Goed bezig
|
Halve stuurkolom.
|
Quote:
Heb jij toevallig de andere helft dan liggen? |
Nee sorry :D
Je hebt ongeveer 3 derde deel. |
ben je gestopt met het project??
staat op marktplaats een golf 2 met R32 motor erbij te koop voor 4.500 ?? |
Quote:
Dat zal toch niet :confused: |
ik hoop het ook niet, vond het wel een super project :thumbup:
maar bij deze de link : http://link.marktplaats.nl/254947152 |
Quote:
heb hem net gesproken maar hij is het niet, is dus iemand anders... dit project will continu iig... |
Mooi project! :thumbup:
Weet jij misschien waarom sommige MK2tjes wel cilinderinhoud op kenteken hebben,en anderen(waaronder mijne)alleen aantal cilinders 6? Met alleen aantal cilinders kun je dus alle kanten op op het 6 cilinder gebied? |
Quote:
Dat is echt RDW :D Ligt hem helemaal aan de keurmeester zelf wat die zegt komt erop te staan. Daarom hebben sommigen Wob Ed of VR6 en sommigen niks alleen 6cil of de Kw's. Daarom zeg ik ook altijd met de keuringen je hebt vanalles gehoort via de telefoon van de RDW maar wacht eerst af als je op het terrein bent en de keurmeester voor je hebt. ;) Want die verschillen allen enorm daar. |
ik vind dat idee van een wolf in schaapskleren echt geweldig.
en dunnen bumpers gaan idd mooier staan op deze kleur. je zou alleen die wielen niet moeten gebruiken als je echt een slomme look wil geven. succes verder! |
En dan die rijke ouwe stinkerd met zn smachtend naar geld vriendin het nakijken geven!!! BROOOOOAAAAAAHHHHH!! en doei!
Vet project! Was het niet goedkoper om een R32 te kopen? haha Succes ermee! |
Goedkoop? We zijn hier toch niet bij de consumentenbond?! :rolleyes: ;)
|
"Build, not bought" lijkt me hier van toepassing :thumbup:
|
Quote:
Yep ;) |
Hallo, ik ben er weer. Was een tijdje afwezig, omdat me computer naar de kloten was.
Maar wees gerust, het project gaat gewoon door. Binnekort weer nieuwe foto's. En heb ook een nieuwe daily, daar komen ook foto's van. This project will continu :D |
ben benieuwd, blijf hem volgen :thumbup:
|
We waren al bang dat je het opgegeven had.Laat die nieuwe foto's maar komen.
|
Stoer, ik zal je topic in de gaten houden :thumbup:
|
hey kerel, je bent de auto goed aan het verbouwen, ben benieuwd naar het eindresultaat. :thumbup:
als jou daily een zwarte golf 3 vr6 5 deurs is geworden dan zou ik die voorste banden maar gauw gaan vervangen, lijkt nergens op haha... tenminste zag het aan de 18 inch wielen die achterop zaten. vooraan een 16 inch met 205/55 16 :eek: afgelopen weekend bij vw charly's meet. |
Quote:
Ja inderdaad, dat was ik. Er zit nu rondom 18 inch onder. A.S. zaterdag nieuwe voor en achterbumper. Dan ziet het er gelijk weer iets beter uit. Die Passat van jou is mooi geworden, ziet er heel goed uit :thumbup: |
super project
vraagje met wat voorkopelings kabel rij jij ik ben mijn kr aan het ombouwen naar g60 en ga dus ook van hydrolische kopeling (wat op een g60 zit ) naar kabel kopeling nu zoek ik alleen nog een nummer voor een kabel weet jij die toevallig |
Ik heb met een koppelingskabel van een transporter T3 en heveltje ook van een T3.
Hier heb ik 2 foto's voor je (dit is op een tt 5-bak). Ik ben nu ook hydrolische koppelingsbediening aan het maken, ik kan nu niet meer met een kabel gaan werken. De nummers heb ik alleen helaas niet voor je, sorry. |
Hallo, ik ben vandaag weer even bezig geweest met de rubbers van m'n voorste draagarmen vervangen. Ik heb nu bijna alle spullen, het gaat nu echt opschieten.
Zo staat de auto er nu bij. Draagarmen eraf. Voorste draagarmen met fuseestukken Oude rubber eruit Nieuwe erin Andere eruit Nieuwe erin Volgende week ga ik aan m'n wiellagers beginnen. |
..als je toch de draagarmen eraf hebt, zou ik ze gelijk een laagje nieuwe verf geven...
|
Koppelingshevel is van een T4...geen T3..
|
Quote:
Dan heb ik dat er verkeerd op gezet, sorry |
Ik ben deze week weer verder gegaan met m'n auto. Heb de andere draagarm ook voorzien van Powerflex rubbers. De Wiellagers eruit geperst, maandag nieuwe halen en ze erin persen. Bevestingen gemaakt voor m'n stuurkolom en dashboard. En heb me custom-baksteun opgehaald.
stuurkolomsteun. Bevestigingsbeugels voor dashboard. Custombaksteun. |
ziet er allemaal wel goed uit :thumbup:
vordert ook goed zo te zien |
All times are GMT +1. The time now is 07:47. |