Quote:
ja,zo laten zitten ;) het kan er prima mee door toch?? |
Quote:
Hmmm.. neej want dat zit ik straks ook nog met een voorscherm die niet goed op zijn plek kan..!! Op de foto ziet het er idd goed uit, maar de naad moet gewoon 2 of 3 mm dichter worden. |
kun je dat niet opvullen met rvs plaatjes (of plaatstaal)? Het is toch maar 1 bout die de deur vasthoud?
|
Vandaag weer ff lekker opbouwen geweest.
Sloten geplaatst met trekstang en binnen deurklinkje. Achterlichten. Kenteken plaat achter. Achterklep zit er weer op. En toen kon ik het niet laten om ff de velgen eronder te gooien. Reacties...? Ga nu nog ff verder met de deurklinken plaatsen. |
ik vind het super,wit is echt een mooie kleur;)
wielen staan er top bij:thumbup: |
Ziet er lekker hoor...!!!!
|
Strak zo in het wit, velgjes passen er ook meteen weer mooi onder!
Goed bezig om hem zo helemaal aan te pakken. Die kan er wel weer even tegen. Niet teveel roest tegengekomen?? Had zelf niet voor wit gekozen voor een oudere auto, al heb ik zelf ook een witte Golf 1 cabrio:tongue: |
Zaterdag..!! Knutseldag..!!
Vandaag weer een bult in elkaar gezet... Voorschermen en sierlijsten gemonteerd.. En later dan de foto ook alle ruiten erweer ingezet. Morgen de achterklep afbouwen, ruitenwissermotor ect.. En dan ff ere rondje knallen door Enschede. :screwy: Reacties...?? :D |
ik kan gewoon niet geloven dat ie gerold is....:wow:
damn,wat ziet ie er zo strak uit....... |
hij glimt wel heel erg idd voor een gerolde wagen...... maar tis wel strakwerk... echt respekt voor het resultaat hoor.......... ik vind het er ZEER goed uitzien, of te wel een geslaagd project !
|
Hij ziet er echt super uit! Erg gave kleur, en de velgen staan ook top! :)
|
Erg strak zeg!! Hoeveel Kg van die lak heb je nodig voor een complete auto?
Die double coat lak lijkt mij prima geschikt om een auto mee te rollen. Ik zag afgelopen week een bmw van een maat van me die (goedkoop) overgespoten was, maar dit ziet er veel beter uit. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat:D |
Ziet er echt super strak uit op de foto's!!! Als je zegt dat het gespoten is zou ik het zo geloven... Ben benieuwd hoe die in het echt is, maar dat zal wel goed zitten aan de foto's te zien...
|
Bedankt voor de reactie`s :D :D
Ben ook erg blij met het resultaat..!! En gister een rondje gereden eindelijk naar 8 weken.. en veel kopjes omgedraaide hoofden gezien :D @De pul: 12 verfrol bakjes en 4 lege blikken verf is het bewijs :rolleyes: @martiepartie: Moet ik ff precies nakijken, in ieder geval 2 blikken primer en 2 blikken kleur. Wanneer komt er nog een meeting dan..? Nu durf ik wel te komen :redface:.. haha |
2 blikken primer en 2 blikken lak is een goede indicatie!
Voor een honderdje of 2 moet je een heel eind komen, dan alleen nog de tijd/ moeite.... |
Kom je vanavond met de Golf langs? ;)
Ben wel benieuwd! |
Quote:
Als het mooi weer is wel..!! haha |
Eén woord: Respect! :D
|
Supernice!
|
Quote:
laat ik het zo zeggen,ik heb nog nooit een gerolde auto gezien die zo naar je toe glom :cool: |
Gister weer een rondje gereden..!! En dat was weer genieten..
Vandaag nieuwe (imi) bumpers omgehaald.. oude waren gescheurd en lelijk. En toen ik al het klein materiaal bij elkaar had zag ik, dat ik 3 verschillende bumpergeleiders heb.. :confused: Welke zijn goed? Zit er verschil in voor en achter?? En nog ff een paar plaatjes... En natuurlijk het Volksforum stickertje.. Vandaag ook weer het rubber van de achterklep gemonteerd..! Morgen proberen de deur rubbers erweer in te plakken... |
Hij ziet er weer fantastisch uit ! Mijn complimenten.. komt het dakrekje niet meer terug ;)
|
Quote:
Jaah jaah ceker wel..!! hij is nog in de opbouw fase he.. :rolleyes: Het interieur gaat ook nog veranderen, stickers ect |
prachtige wagen, dat met rollen zo strak kan krijgen zeg. Je hebt dit echt super gedaan, wel wat potten overheen gegaan dus:)
Lekker in de opbouwfase, veel nieuw spul, ben benieuwd naar het eindresultaat! We blijven het volgen...:thumbup: |
heb jij deze auto gerold??? damn wat een resultaat! echt super
|
dakrekje zou ik er niet meer opzetten,veel strakker zonder...
maarja t is jouw auto;) |
als het dakrek er not opkomt wil ik hem wel van je overnemen;)
Mochten ze je overtuigen pm me dan maar:D Vind het zelf wel gaaf, maar meer old-skool, en dat is deze auto nu wel iets minder vind ik. Komt denk door de kleur wit. Anders lekker erop zetten, koffertje erop en gaan... :P strak! |
idd,door de combi glanzend wit/wielen is ie IMO minder 'oldskool';)
|
Ziet er op de foto's echt super uit! :thumbup: Dakrekje zou ik weg laten :rolleyes:
|
prachtig gdaan !
vond de eerste look ook al prachtig hoor :thumbup: |
Mooi, zo'n 5-deurs mk1 :D
Ziet er goed uit :thumbup: |
Netjes man :thumbup:
Die bumpergeleiders kun je toch ff passen? |
Thankss voor de leuke/positieve reactie`s..!!
Vandaag eindelijk de bumpers eraan gekregen beetje vijlen/buigen.. :D En ik heb later nog 2 bumpergeleiders gevonden en nu klopt het weer :redface: .. sorry.. Dakrekje heb ik nu ook een beetje twijfels over.. Het is allemaal idd minder old-skool maar we gaan het zeker even proberen en foto`s ervan maken..! 5deurs RULESSSS... :rolleyes: |
anders gooi je hier een poll neer,met en zonder dakrek;)
stemmen,we love it:D |
hey kerel dat ziet er echt super uit binnen kort even een paar foto's maken met de winter polo erbij of niet haha.
nu weer even lekker gaan genieten van de reacties op straat. greetz. |
Precies, als jullie wat foto's gaan schieten moet je maar ff roepen, dan hobbel ik ook wel ff langs :rock:
|
Haha, ga morgen eerst ff alleen foto`s maken.
Gisteren en vandaag de derurubbers erin weer in gekit.. Ik heb Fix-All van Rubson gebruikt. Blijft flexibel als uitgehard is. Morgen ff de auto wassen en dan eindelijk foto`s van het totaal plaatje.. @Kaj_A ken je deze 2?? Zijn 2 broers die ik ken, en 1 er van heeft van de week een Witte GTi gekocht! Dus nu 4 Witte mk1`s in Enschede :thumbup: |
Ik ken ze niet, maar ik weet dat er nog een andere rond rijdt :tongue:
Concurrentie :D :screwy: |
Quote:
:thumbup: |
Eindelijk foto's..!! Heb hem niet meer kunnen wassen :redface: de ruitenwissers hadden het een beetje moeilijk.. Dus de hele boel weer uit elkaar, schoonmaken en weer goed in het vet zetten :D
Zie hier de foto's.. Zo en nu de auto afwerken, interieur, logo's, stickers, dashboard en nog wel meer.. :rolleyes: Comentaar..?? :D |
All times are GMT +1. The time now is 08:12. |