SUPER!!! ziet er heel erg mooi uit!!!
ga je al die stangen enzo in de kofferbak die meegespoten zijn ook weer zwart maken? succes ermee!! |
Wat een heftig ding is dit zeg!!! L620 regeert :D
Had deze draad nog niet gezien, wordt echter wel tijd dat ik em blijf volgen hehe |
Quote:
bij de ouwe types wel maar bij de 68 en 69 niet..is wel oud model body maar met vulopening aan de buitenkant |
Quote:
alle gaatjes zitten er al in bientje...gedaan voor het spuiten..was wel ff meetwerk hoor...maar grootste gedeelte zat er al in orgineel alleen het ene spatbord aan moeten passen incl knipperlichtgat |
Quote:
die stangen zitten onder de spuitnevel die gaan we weer gewoon netjes in de zwarte coating zetten voor dat de tank erin gaat hij moet wel voor dagelijks gebruik worden moet wel in gereden worden natuurlijk.... :biggrin: |
@ Hans:
Wanneer gaan de wielen er onder ?! :eek: Dat ziet er altijd gelijk heel anders uit dan !! (en ik snap nu waarom je m 6 juli af wil hebben, of heb ik dat mis ?? ;)) |
Ziet er netjes uit
Ziet er netjes uit Hans en je hebt een lange weg voor de boeg 6 juli is er zo , kom morgen avond ff tjekke met aanhang
|
Geen dank
Quote:
|
Kijk nou, Henny zelf op het forum ?
WELKOM !! :D |
Quote:
:eek: whhaaa henny is ook aangesloten bij de wondere werled die volksforum heet :biggrin: :biggrin: gegroet en tot vanavond.. |
Hennie op het forum..........
Welkom Hennie
Greetz mycha |
mijn dank
Bedankt voor de warme verwelkomingen en vele bloemen dames en heren :biggrin:
|
Hey Hans, erg mooi die kleurencombi! Zekers met die accesoires een vette bak aan het worden!
|
kon het toch niet laten ff de wielen eronder te zetten....
geeft gelijk weer erg veel zin om te bouwen....maar eerst nog ff schoonmaken op dit moment over een paar weken hopen we ff een flinke douw te geven |
Had 't al IRL gezien vrijdagavond !
:cool: HE-LE-MAAL top !!! Wordt echt een supernotch :eek: Keep on postin' !! |
Vet.......
Gaat helemaal goed komen met de Bling Bling ride :D
Suc6 mycha |
Hansie,Vette rimms.Dit gaat er zeker goed uitzien!!!!:-)
|
Hans die wielen staan hem echt super!!!! Blijf posten!
|
Cool bakkie zo!
En die fuchsen zijn wel héél erg **BLING** |
niet zo veel zichtbaars gedaan van de week maar ff een kleine update..
ook de kentekenplaat verlichting er op gezet met het E'tje en de achteruitrijverlichting er in/onder... |
Echt F*CKING cool !!!
Kom binnenkort weer eens kijken of t een beetje opschiet :) |
wow dat ding wordt wel errug vet zeg!!!
|
Seht sehr gut aus jah!! Zwarte dakje icm deze kleur staat echt supah goed :)
|
jeroen
bedankt voor de gravelguards...ze gaan zeker glimmen op de mobiel , ik ben er blij mee |
@Hanz;
ik ga zaterdag ff voor je kijken of die harmonica rubbers voor je voorste binnenbumper nog goed zijn op de sloopnotch,goed ?? |
COOL :cool:
|
Quote:
is mooi ik hoor het wel van je wat er van over is...zou mooi zijn als ze heel zijn thnx |
zio de schermen maar eens vastgezet en wat strips en antenne e.d gemonteerd
en de steenslagbeschermers er op gezet |
mmhhh doe iets niet goed met de foto's weer ff oefenen geloof ik
|
Quote:
de / moet voor de laatste img, niet erachter Dus /img ipv img/ suckseks !! |
Mis nog een foto :D
Ziet er super uit Hans !! Nou de bak en de motor nog, dan kan je cruisen........... ;) |
die roze knijpers zijn ook erg bling bling ;-)
|
Mooi hoor hans!!! Steenslagbeschermers zijn goed!!!!
Dat type3 plaatje is echt SUPER GEIL!! (sorry) Komt helemaal goed zie ik al wel! Ben nog steeds jaloers op al je bling bling! :( Gr BIEN! |
wowowow ziet er errug goed uit hoor! Wie heeft die wielen weer zo mooi gekregen?
|
Quote:
Zitten gepolijste veren in, PIMPSTYLIE !! |
Blok erin, ramen erin en rijden maar!!!!!
|
Quote:
Ramen zijn niet nodig, gewoon zoals KCW !! |
Quote:
polijsterij prozee in meerkerk..... :D |
Rubbers
Ik zoek eigenlijk ook nog een goed adres voor rubbers, en onderdelen. Wie heeft er goede adressen voor mij :confused: By the way jullie zijn goed bezig :D :D
|
Quote:
geduld dan vind je alles vanzelf :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 00:58. |