Quote:
moet ik even ruimte maken er voor hoe laat :D |
|
erg netjes hoor, hij wordt steeds mooier :thumbup:
|
super zo!
|
Mooie foto jer Alberto !!
En de jetta ek natuurlijk ! |
Quote:
ja bedankt Molle ... :D ik was het vergeten zal vandaag ff foto's maken als het droog blijft ;) |
|
danke wol Ronny
|
Vanwaar al die spoken in de tuin.???? halloween????
|
Quote:
Feestweek in Buitenpost :D |
Ow, op zo,n feest dacht al.
|
|
mooie fotos jongens. :thumbup:
super mooie jetta geworden alberto. :thumbup: |
Mooie fotos !!
|
So he...........even nieuwe wallpapers op alle computers hier op zee :D
Elke computer heeft nou de Sletta van Alberto erop :thumbup: |
Ziet er goed uit zo Alberto! (en Lennart)
|
Niks meer aan doen, is helemaal top !
|
Geweldige fotos gemaakt mannen .
hebben jullie deze nu ook belicht met een een of andere lamp of is de flitser zo vel , het lijkt zo mooi licht (geheim van de smid ;) ). :thumbup: :thumbup: |
Quote:
a jonge ...de zon doet wonderen ... :D mooie foto's Lennart.... :thumbup: en snel ook :D |
ik had geen tijd jammer was er graag bij geweest , maar heb me wel vermaakt :D :tongue:
|
Quote:
er komt ( door de regen ) nog ff een vervolg ... ;) |
Quote:
even op tijd bericht geven jochie dan ben ik er bij :thumbup: |
Quote:
was vanmiddag ook op tijd ... :D toen was het nog droog :D |
Eindelijk mooie foto's van een hele mooie jetta ! Streeploos staat m goed Alberto!!!!
|
:wow: :thumbup:
Ziet er goed uit, Alberto! :thumbup: |
Ik vind het echt een superding, perfecte verlaging-wielstand en wielenkeuze, met dat hollere hart achter. 1 der favorieten!
|
dank voor uw complimentjes ...
volgende week mag ie weer aan het werk ....is het droog in de garage staan weer voor bij voor de jetta ... |
Heb je wat info over de velgen Alberto, maten van velg en banden? :)
|
Quote:
wat wil je weten Erik .... wou je ook z'n set kopen ? Vinnietuning heeft nog set 7,5 en 9 J te koop staan ;) |
Quote:
Wilde gewoon de maten eens weten. Ben meerdere wagens tegengekomen met dezelfde set. Was eens benieuwd naar de maten die jij hebt. :) |
Quote:
nee bedoel deze http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=48080 zijn de zelfde ....weet het 100 % alleen deze zijn vol te polijsten en die van mij zitten in de lak |
Alberto, Jetta te koop?
|
weet je dat nog niet broodmans ?
gr. Martijn |
Quote:
Mij wordt helemaal niks meer verteld... of ik ben 't vergeten. :D Komt zo rond deze leeftijd he. :screwy: |
nee niet te koop ...of toch wel .... :D
ach als er iemand om komt is (bijna) alles te koop :D |
vandaag even dit staal onder de jetta zetten zo dat we weer gewoon door kunnen rijden in de ''winter'' |
|
Eh....? Ik dacht dat je een koper voor die sjink had? :confused:
Hoe dan ook, je krijgt 't niet voor elkaar eens een auto in elkaar te sleutelen die er niet goed uitziet. Ook de wintervelgjes staan 'm goed. :thumbup: Alleen beetje smalle bandjes. :tongue: |
Quote:
Had ik ook .... :cool: maar was een "klepmans" die krijgt hem niet Maar dank je Chris :thumbup: tja velgjes zo overgenomen van Lieuwe paar doppen gekregen van LuNaTiK dus lijkt nu al weer stuk beter zal morgen ff foto maken van die sjink ;) |
welke zal ik doen
4x 9J of 4x 9 j :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:07. |