@Rowan
zijn dat 15 of 16' zou me dezelfde willen halen wel in het wit voor op men zwarte golf, kweet niet als het mooi gaat zijn, wat denk je ? |
Quote:
:eek: dat had ik niet van Votex verwacht! |
het eerste gaatje doet zeer en dan moet je de andere ook gewoon doen
|
Quote:
zijn 16" voor 7,5J en achter 9J ik denk dat wit wel erg mooi kan staan onder een zwarte golf wel met gepolijste velgbedde dan he :thumbup: |
Hier mijne dan.
Status: druk bezig met de LMM. Hij is helemaal origineel. Wil er alleen weer originele mistlampen in en misschien iets naar beneden en TT velgen onder. |
Mooie kar!!!
Die van mij blijft ook zoveel mogelijk orgineel... |
Quote:
:D dank je.. die van jou is ook mooi hoor.. de kleur ook!! ja bij VW hebben ze echt wel nagedacht over het ontwerp van de golfjes.. je hoeft ze echt niet te verbeteren ;) Ben wel benieuwd hoe het staat.. 17'' TT velgen en dan 40mm verlaagd :rolleyes: |
[QUOTE=Jetta_1]Hier een paar foto'svan mijn golf3
En nu op TT's Deze vind ik echt superbruut!!! Hebben deze velgen nog verschillende ET-waardes? of is er maar 1 soort. wat zou zo'n setje mogen kosten? |
Dank je, nee ze hebben rondom dezelfde et waarde (weet nu ff niet welke) Deze wielen koop je voor een paar honderd euro al. Maar dan moet je nog aan die banden zien te komen.
|
Quote:
Hebben al deze soort TT velgen de zelfde ET waarde.. ik wil wel zulke namelijk :D Ik wil hem dan alleen 40mm verlagen denk ik. Ik vind jouwne echt super.. ook de platte bandjes.. maar dan kom ik niet mijn straat in :tongue: |
Die van mij er ook bij
|
Quote:
Heb deze velgen onder de Golf IV..............zijn volgens mij voorvelgen en achtervelgen..................had de achtervelgen laatst voor zitten en toen stonden ze verder naar buiten dan achter :screwy: Bij interesse zijn ze te koop............ zijn deze, zijn 17inch en 5x100 |
Quote:
Je hebt mail ;) |
Passen alle TT velgen zonder dat ze uitsteken of tegen je schokbrekers komen?? of moet je uitkijken voor bepaalde ET-waardes? ik zie dat je ze in ET33 en 35 hebt.
|
|
|
Ik hoop dat ik er ook tenminste 2 jaar plezier van heb :D Overigens blijft ie qua looks origineel alleen het onderstel wordt aangepakt en er komt een GTI Edition Recaro interieur in :thumbup:
|
Quote:
Super! ik vind ze origineel het mooist. Mijne wil ik ook verlagen.Weet alleen nog niet precies hoeveel mm. Ik heb vandaag TT velgen gehaald ;) nu alleen nog bandjes :D |
Whee!!
Ik heb mn auto er al tussen staan, maar wou toch nog even wat paas foto's showen. Maar nu de hamvraag! Moet ie achter nog iets lager of niet? |
Onze daily.... (TD)
|
@ e-j@y:
Het zou wel mooier staan als je hem achter nog wat lager doet. Hij staat nu wel iet wat voor over. Maar je moet doen wat je zelf mooi vindt. Sjesus moet echt opschieten met mijn fotoshoot:D |
hier de mijne, velgen zijn net verkocht, komt wat anders onder
|
Mooie bak Michel!
|
Dikke Mk III, vindt persoonlijk modern line's heel dik staan. Zeker in 16" :thumbup:!
|
thnx vond ik ook wel, maar het is de bedoeling dat er nog iets dikkers onder komt
|
M'n ex mkIII, 4,5 jaar plezier van gehad.
|
Mooie MkIII's hoor!! vind die blauwe wel erg gaaf!! coole einddemper ;)
|
Die rode Golf ziet er werkelijk uit als nieuw moet ik zeggen!!
Wou dat die van mij er altijd zo netjes bij kon staan..... En die blauwe is idd erg mooi!! Toch leuk om te zien wat mensen van hun auto weten te maken! Geloof niet dat je zoiets veel zou zien bij -als voorbeeld- een Nissan Sunny of Toyota Corolla o.i.d |
Denk niet dat er een auto is waar meer mee word gedaan als een Golf :rolleyes:
Heb TT velgen gehaald.. en er even onder gesoept ;) Nu nog bandjes.. denk toch 195/40R17 ipv 205/40R17. Hoeveel mm kan hij naar beneden zonder dat t aanloopt, 40? |
Dat ziet er niet gek uit!!!!
Maar waarom koop je geen schroefset? Kan je zelf bepalen hoe ver je hem omlaag wilt hebben... Maarre, mooie combi velgen en auto, en het industrieterrein in Dronten loont zich best voor een fotoshoot....haha! |
@MichelT: Heel erg mooie golf!! :wuv: niet teveel poespas enzo
velgen staan ook erg goed, ben benieuwd wat ervoor terugkomt :) @ejay: Je ken zoveel foto's posten als je maar wilt zolang het maar jou mk3 is :P achter zou ik hem persoonlijk wel iets lager leggen |
Quote:
Hee is mijn schuilplaats ontdekt?? haha. Ik heb liever veren. Schroefset was erg stug(die op mijn golf1). een vriend heeft ook alleen veren en dat rijd wel lekker. |
Hier nogmaals mijn GTI, maar dan op de 16" bbs velgen:
|
Quote:
Dankje :thumbup: |
Quote:
Wauw!! mooi ding man :D vind die velgen ook echt supervet! wou ze ook maar heb toch voor TT velgen gekozen. Hoe is de auto verlaagd en hoeveel? |
Bedankt man!, Jouwe is ook niet mis! Auto is verlaagd met Jamex 60/40 setje veren/demper, ik gebruik de auto elke dag, en vind dat prima rijden. Heb daarom wel de originele gti onderlip vervangen voor een normaal model vanwege in/uitritten en drempels....
|
Den Vento 2.0GL, ook te koop bdw..........
Verlaagd met schroefset............dit is op winterstand en shitty steelies :shake: En de golf III bumpert ervoor...............spoilertjes zijn iets beter te kopen dan de Vento variant :screwy: |
Quote:
Wat voor "Type" BBSen zijn dit....? 1 of 2 Delig |
meen 2 delig....
|
Ze zijn inderdaad 2 delig. deze worden origineel geleverd op de golf 4 gti in 6,5j x 16" en op de golf 3 gti edition in 7j x 16"
|
All times are GMT +1. The time now is 02:55. |