Quote:
:D Altijd leuk om te horen, alleen kan niet wachten op het voorjaar dat ik me schroefsetje er onder ga zetten... eindelijk die wielkasten goed vullen, met name aan de voorkant :D |
ZOW! net klaar met beunen...
Wat heb ik gedaan: - Schroefset aan de voorkant gemonteerd, - Veerpootbrug aan 1 kant gemonteerd, andere kant moet ik nog beetje bij slijpen, - Remklauwen weer gangbaar gemaakt, bleken nog al vast te zitten :screwy: - Brembo Max. schijven gemonteerd, - Ferredo blokken gemonteerd, Morgen de achterkant + veerpootbrug passend maken! Nu lekker slapen :) |
ziet er goed uit pik, top man
|
het resultaat qau looks ben ik zeer tevreden mee...
Daarin tegen is het technische gedeelte wat minder, omdat deze veerpoot verder naar buiten komt dan me ouwe loopt me wiel aan... Dus opzoek naar een setje spoor verbreders! De achterkant gaat nog wel omlaag en ja ik weet het! hij is vies :) |
kijk!
ziet er goed uit kerel! velgen even een mooi kleurtje geven en het is helemaal af. hij is trouwens wel een beetje vies :D |
je kan toch ook je wielvlucht iets positiever zetten :thumbup:
|
Quote:
afgelopen 2 weken zo'n 4000KM gereden en ook niet gewassen in die tijd, dus nu mag het wel even :) Normaal rijd ik minder en was ik vaker :wee: Quote:
dat staat ie al op ze max :) Volgende week even spoor verbreders ergens vandaan halen :cool: |
Vandaag weer wat dingen gedaan,
- Schroefset voor ietsje hoger gezet, want die liep af en toe een beetje aan... - Nieuwe knipperlicht units voor er in gezet, gewoon oranje... - Nieuwe logo wou ik plaatsen, maar ben de klipjes kwijt dus die moet ik even bestellen @ theo (logo zit er voor de foto wel even in) - Auto gewassen, was wel nodig :screwy: Met schroefset niet heel erg laag, maar vind het mooi zo. Zit er heel af en toe nog wel is met ze 4en in dus wil graag een beetje ruimte over houden :) Verder heb ik voor nog +/- 6CM schroefdraad over en achter nog 4CM, dus als ik laag wil kan het wel... op de planning heb ik nog wel een goeie poetsbeurt staan :) |
ziet er strak uit, leuke kleur ook;)
jan-jelle |
Zo stond de MK1 er vorig weekend op Assen bij:
Afgelopen week nog wel even de spanningsregelaar van de dynamo vervangen aangezien deze voor wat problemen zorgte... Daardoor spacen me achterlichten nog al dus alleen dat nog uitpluizen en dan weer rond rijden :) |
Vandaag na uurtje klooien met achterlichten me remlichten/knipperlichten werkend gekregen dus ging ik maar eens een photoshoot doen met dit mooie weer! Aantal hele mooie plaatjes geschoten vind ik zelf! :rolleyes:
Voor de rest van de foto's: KLIK |
Trek je dat cheapass tape ook nog een keer van je koplampen of niet?
Voor de rest is het zeker een nette Golf (op de velgen na imo) :) |
Quote:
Blijft lekker zitten ;) Afgelopen Zaterdag nog nieuwe er op gezet! :D Vandaag nieuwe koppelingskabel gemonteerd en afgelopen Zaterdag de auto even flink gepoetst... Verder nog niet echt updates ofzo... |
Heb wel wat leuks voor je in de aanbieding anders :thumbup:
|
Quote:
Ik heb je even een PM gestuurd, ook al is dat een beetje erg laat :) Voor de rest is het topic een beetje stoffig geworden, maar er zijn wel wat dingen gebeurd. - kleine beurt, - nieuwe koppelingskabel, - carburateur gereinigd, - me kenteken weer gemonteerd waar die hoort, en ben aan me velgen begonnen met schuren, worden nog voor VW Charleys meeting gespoten. Kleur houd ik nog even voor me, de nieuwe bandenmaat zal ik wel alvast verklappen: 185/45 R15 Nan-kang NS-II Foto's volgen zodra het af is... |
Velgen zijn geschuurd en liggen bij de spuiter, die heeft ze savonds meteen in de primer gezet zodat dat vast kon drogen.
Vandaag dag heeft hij de band er afgedrukt, maar aangezien het een spoed klusje is was hij vast begonnen met primer. Met een beetje geluk kan ik ze morgen ophalen :D Ze worden in Antrasiet Metallic van Bentley gespoten. Verder kwam de postbode vandaag nog even een leuk pakketje brengen Naafkappen heb ik ook gevonden, maar speciale en die houd ik nog even voor me om het spannend te houden :rolleyes: |
Kon vandaag de velgen ophalen, meteen even de bandjes er omheen gedrukt en op de auto gezet...
Ik ben erg tevreden met het resultaat, morgen de schroefset even rondom wat omlaag... En de naafkappen, Ben denk ik de enige met deze combinatie :rolleyes: |
dat is vet.... mooi geworden man!
|
idd niet slecht erg leuk geworden zo.
hoe heb je die naafkappen er op gekregen?of paste het zo? |
Quote:
Per toeval kwam ik er achter dat ze met een klein beetje geweld er zo op gaan, zijn ook zeer goed tegen anti-diefstal. Eerst drukte ik ze er gewoon af vanaf de achterkant van de velg, maar nu kon dat niet en na 20 minuten kl*ten had ik ze er pas af :) Om de deze naafkappen te monteren moet je hem precies in het midden indrukken en dan met je andere hand er in drukken. Dan klemt hij zichzelf vast, zit dan ook echt muurvast... Doe je het op een andere manier dan bovenstaand krijg je hem er echt niet in :D |
haha altijd lachen zulke uitvindingen...en het staat of dat het altijd zo gezeten heeft:D
|
mooie golf!!
vond het met de goude velgen mooier staan! suc6 er meey |
Quote:
De gouden velgen stonden zeker niet verkeerd onder de Golf en als de lak niet zo slecht was geweest had ik ze ook Goud gehouden... Vind dit uit eindelijk wel mooier staan, ook omdat ze nu wel goed in 1 kleur zijn :D Toen straks even snel wat betere foto's gemaakt dan de crapy telefoon kwaliteit: Voor meer, Klik hier... Had voor ook even de schroefset voor 3CM lager gezet, achter laat ik hem op deze hoogte. Ben er erg blij mee! :D |
Ziet er goed uit man! Tape mag wel een keer van de lampen af trouwens ;)
|
Ziet er gelikt uit die velgen zo! Staat goed bij de kleur van de auto :thumbup:
|
stukken beter zo met zwarte velgen :thumbup: en idd ff die tape van je lampen halen ;)
|
na de 'foodstrip'...
Ha! Het is een mooi Golfje en ik heb hem in het echt op 'de foodstrip' bewonderd.
Idd staan de naafdoppen, zoals het hoort; leuk gevonden. Ik heb net ff het hele topic doorgespit. Leuk! Maaruh, hoe zit het met: 1 -de matte plek op je motorkap? (stond in de eerdere posts) 2 -een nieuw hemeltje? 3 -het gele randje op je velgen? (Als je dat doet, natuurlijk wel datzelfde 'raid-gelb' gebruiken hè? Ik wil dit ook met mijn verbrede stalen velgen op de Vento doen!) Maar vooral: 4 -WÀÀR is die vette stereo, waarvoor je de apparatuur in Essen hebt aangeschaft??!! Ik ben er erg benieuwd naar, aangezien je zelf herhaaldelijk zegt dat het geen 'sjonnie-inbouw' wordt... SHOW YOUR SOUND! |
Quote:
1: Word binnenkort helemaal met de machine gedaan en dan is die ook weg... 2: Die komt er wel, maar nu nog niet... is niet me hoogste prioriteit... 3: Komt er niet, had ik alleen gedaan als me velgen zwart waren en ze zijn antrasiet. 4: Welke stereo? Ik stuur me audio aan vanaf een 24 jaar oude radio met een MP3 speler er op :D Audio ombouw heb ik wel gemaakt, maar aangezien ik de kofferbak soms nodig had heb ik die ombouw verkocht en gewoon de normale orginele kist er in gezet. Als ik nu me kofferbak nodig heb is het 4 stekkertjes los en ik kan de kist er uit halen... |
'Welke stereo?'
Dit is audio-spul, toch?!: Quote:
Maar ik begrijp dat het van de baan is, inmiddels... Die kist, die je dus alweer hebt verkocht; durf je daar nog wel een foto van te posten? :tongue: (of was het niet echt de moeite waard...) Het ging er mij juist om, dat je het (toen) een beetje spannend maakte door te zeggen 'het wordt geen sjonnie-ombouw...' Maar verderop in het topic kom ik verder niks meer tegen! Eerlijk gezegd, zag ik niet gezien dat de velgen antraciet waren... :( |
hey mitchell,staat er weer dik bij;)binnenkort eens afspreken voor een duo-shoot met de eentjes??
|
Quote:
Thnx. Ja is goed, ik weet nog wel een paar leuke locatie's... |
Mooie GOLF :D
|
Vandaag is me mk1 32 Jaar geworden,
32 jaar geleden rolde hij van de band, was ik ooit is achtergekomen via een link waar je je chassisnummer kunt invoeren. hopelijk zullen er nog heel veel jaren bij komen, maar dat komt wel goed:d |
gefeliciteerd! ;) Geef ff die link, LEUK!
|
Quote:
Die link weet ik helaas niet meer, was hem ooit is tegengekomen op het forum. Iemand die weet welke ik bedoel? |
zo kan het ook:
:thumbup: |
@ Rene...
Ik zit te denken om me auto die look te geven, maar wat het dan lijkt moet het ook kunnen (snel), hard door de bocht kan ik wel alleen rechtdoor kom ik nog wat dingen te kort :D Maar dat komt allemaal goed :rolleyes: Maar daar verklap ik nog niks over :D Maar mooi is het zeker! Leuk dat je aan me auto dacht en het laat zien :thumbup: |
Kwam hem tegen op het www en hij kwam me bekend voor... ;)
Als je hem wat meer racy wil, zou ik pas als laatste voor een dikke motor gaan. Eerst de remmen, interieur leeg trekken, kooi en kuipjes erin en het onderstel aanpakken. Dan kan je al heel veel lol hebben op een circuit. |
Quote:
Daar ben ik nu voor aan het sparen :D Maar ik trek het interieur niet eerder leeg dan dat ik ook hard ga, want anders dan krijg je het gemiddelde Golfje idee... Ziet er sneller uit dan dat ie gaat :) Het plan is: Corrado onderstel (voor en achter) met Powerflex, Brembo Max. schijven voor/Achter en Ferrado rem blokken voor/achter en betere schroefset. Dit zal gelijk gaan met een G60 ombouw, ik ken iemand die de zelfde ombouw al 2x heeft gedaan en mij daar bij komt helpen... Helaas verdien ik niet zoveel dus het sparen gaat niet super snel, maar hopelijk eind 2009/begin 2010 moet de ombouw klaar zijn :D |
das wel een verrekt cool ding en het is (bijna) 2 druppels water met die van jou:D:D
leuk voorbeeld:thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 19:57. |