mocht hij er nog 2 over hebbe?ik heb 2 kapotte en kan er goed gebruiken mochte ze nog over zijn.
b.v.d marcel |
Quote:
Ongeveer 50,- per velg, hangt van de velg af. |
ze zien er netjes uit zo.worden de p-tjes ook weer zwart?
gr marcel |
Quote:
Het gat is 55mm breed , hoop dat past . |
Quote:
Moet ik nog ff over nadenken maar ik denk het niet . |
Quote:
ik kiek even mien jong ;) |
Even een fototje van mn sticker raam , en het gewoone grilletje erweer in gezet .
:thumbup: :thumbup: |
mooi. :thumbup: |
hey .wat voor een schroefset zit daar onder .
|
Quote:
De set komt bij skg tunning lichtenvoorde vandaan tec tunning set prijs van ongeveer 250,- :thumbup: :thumbup: |
:cool: :cool: |
Quote:
Heb nog gevraagd, hij wil ze niet kwijt sorry... |
Quote:
Ach ja jammer kijk ik even verder , je was zondag zomaar weer weg zeker in Drachten je was daar toch met je 1 zou ff een fototje schietrn maar voetsie . :thumbup: :thumbup: |
Daar staat ie toch als laatste .
Jep dat is hem, was de `smiddags kapot kerel. Had gevoetbald en dan nog over dat veld heen slenteren had ik ff geen zin meer in....
|
jij heb trouwens ook een leuk wagenpark
|
Heb al een mooi alternatief gevonden doppen van een velg van een passat geloof ik .
Moet nog even wat aanpassen en dan moet het passen , met dank aan bertus. :thumbup: :thumbup: |
breng de andere 3 wel ff langs 1 dezer dagen ...pm / sms ff het adres in de harkema
|
Dat is best jonge je krijgt ff een pm .
|
Even wat fototjes gemaakt van de passat hiet is er 1 van .
mooi duo zo ziet er goed uit.
|
Ja wel mooie wagentjes!!!
|
Meeting bergum.
|
Meeting leiden- 13 juli 2008
gezellig dagje .
|
Golf PE
|
Nieuwe daily
mijn nieuwe daily jetta 5deurs 1.3 wit.
jetta daily
hoi klaasjan de vakantie al goed besteedt zie ik
ziet er goed uit . is het een schakel of automaatbak ben benieuwd ik zie hem op het werk wel weer groet dready :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
doe je de golf nu in de verkoop ofzo? en die jetta ziet er al goed uit, alleen die brulpijp eronder weg slopen
|
leuk project
|
Ziet er goed uit :thumbup: .
|
Quote:
Schakel jonge kan ie nog lager . haha . :thumbup: |
Quote:
de golf is verkocht vorige week , en de uilaat komt wel goed . :thumbup: |
Valkenburg en omgeving
3 dagen naar Valkenburg geweest hele mooie omgeving daar leuk gezellig plaatsje dat Valkenburg heb er nartuurlijk wat fotos gemaakt .
Was met de passat en die heeft hem goed gehouden daar in het heuvel achtige limburg . En we zijn nog even bij de militaire begraafplaats Margraten geweest is altijd indrukwekkend . Het is nartuurlijk een Amerikaanse begraafplaats en daar stond deze passat ook met een kenteken die ik nog nooit gezien heb , meestal is dit een kenteken voor tijdelijk toch?? Blijft mooi die kleine plaatjes, en de zij verlichting. Verder hele mooie dagen gehad . |
vreemd kenteken
hoi klaasjan dit soort kentekens word gebruikt voor buitenlanders die tijdelijk
in nederland wonen ben je al terug van vakantie? tot ziens groetjes dready :thumbup: :thumbup: |
Bora doppen !!!!!!!!!!!
Wieldoppen gemonteerd,
Mooi foto Klaas-jan staat hem goed de wieldoppen :thumbup:
|
Onze nieuwe aanwinst golf 4 variant 02' , moest weer wat anders komen had passat verkocht vorige week .
Maar eens kijken wat we ermee gaan doen helemaal standaard houden of toch iets veranderen . Verlagen en w12 velgen eronder en klaar . :thumbup: |
knappe auto buur :thumbup:
|
Ja nette auto, mooie kleur!!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:48. |