dit is mijn laatste aanwinst
zit reeds motor met minder km in,en voor de rest beetje zakken en verder blijft hem volledig orgineel gtz |
@lunatik, Ja dat klopt heb ze toen bij jou weg gehaald.
|
velgen zijn gestraald en gespoten
en zitten nu als het goed is onder een golf 1 cabrio |
Quote:
Hey, die boot ken ik!! Daar heb ik nog op gewerkt. |
Op mivw gespot
|
Zitten Echt mooie tussen,Blijven posten mensen,hoe meer hoe beter...Super om te zien...
|
Zal ook es een foto van mijn project "C" posten:
Zie voor project topic op corrado-forum: http://www.corrado-club.nl/forum/ma...forum_id=950450 Gr Herrum |
Heel erg stoer ding Herrum!! :thumbup: :cool:
|
|
|
De velgen liggen nu lekker warm en staan te koop..! en voor volgend jaar: |
|
Dit topic ook maar weer eens wat leven inblazen...
|
|
Quote:
Waar staat de dikke Corrado dan??? |
mag deze er ook bij :cool: Me oude Ctje Hoop hem ooit nog eens terug te kunnen kopen :redface: |
|
De mijne in 2008 Mode :D ,zonder Spiegels,gecleande voorbumper en iets lager dan begin dit jaar :screwy: |
Quote:
dit is echt gek :D . dat moet wel een hoop werk zijn denk ik om in tebouwen. ;) |
|
Is er van die witte met audi motor niet ergens een site of forum over de ombouw.
binnenschermen enz van een audi frontje golf 2 . enz enz is een complete samensmelting van diverse auto;ss |
Staat te koop op Ebay... 16V turbo. Best een mooi ding :)
|
|
Kent iemand die Rieger widebody corrado, heeft een beetje oranje/bruine lak. Zou veel prijzen hebben gewonnen. Rijd hier nu in de buurt. Zitten iets van 6 subwoofers in.
|
Quote:
dan denk ik dat je naar het andere forum moet;) |
Is ook niet op automaxx.nl ed aangemeld :P Vroeg me gewoon af of iemand de auto kende wat hij/zij ervan vind. ik vind het namelijk niks
|
|
de laatst geposte hier boven klinkt echt super
|
Even dit topic omhoog halen:
|
|
Die laatste 2: ècht de mooiste kleur, waarin de Corrado ooit is geleverd... Aaaaaaah!
|
|
|
zo'n gladde voorbumper vind ik toch minder, mist een beetje het karakteristieke van de corrado
|
zodra mn scirocco enigsinds af is moet er toch maar eens een cor komen, prachtige wagens om te zien, en rijden doen ze nog veel beter!
|
|
Deze heeft zijn airride verkeerd gemonteerd. :screwy: :screwy:
|
|
Super ! |
|
All times are GMT +1. The time now is 20:52. |