hij is porsche paars...niet zwart.. ;) :biggrin:
|
Mijn favoriet, die is nog niet helemaal klaar.hahahaa :D .die van mezelf dus.. :rolleyes: ;) .
|
Quote:
geluid is heel apart!klinkt als compressor... :) |
Quote:
dit is ook een strak golfje!mooie kleur:origineel? heb je al een foto met de cosmics eronder? |
Quote:
Haha, het spijt me! :$ Maar heb je er nog een paar foto's meer van of staat hij op een site? Ik ben wel benieuwd naar de voor- en achterkant en het interieur! |
mijn all-time favorite
|
Quote:
MIAUWWWWWWW :D lekkah... |
weet niet waar ik hem ben tegengekomen, maar vind dit echt een mooie.....
|
Quote:
staat hier wel in het foto album...hij is van mijn zwager nl.. :D |
|
Lekker origineel :) Okeej en hij is van mezelf! Maar ook mooi. Mexico beige is lekker retro! :D
|
Deze is vet hahahahahahaha
|
wil jullie deze niet onthouden....
golf 1 gekocht voor 400 euro met KR16V met spaghettiespruitstuk:D |
Kan het ff gemist hebben...............maar wat ga je met die schade auto doen ?? strippen ? en de parts verkopen of zo ???
Grtz............... LRR |
heb ik al gestript blok en bak eruit en de rest op de sloop gedonderd, heb een half met blok rond gereden toen een nieuwe KR gebouwd, blok uit sloopgolf was een PL trouwens geen KR
|
Als ik me niet vergis heb ik die sloopgolf uit de bocht zien gaan voor mijn eigen neus, die gozer maakte een beste klappert(als we tenminste over dezelfde auto praten.) Die auto heeft toch in Tiel gereden????????
|
golf 1983
de mijne!!
|
Quote:
|
Quote:
auto komt uit eindhoven, dus denk dat je het over een andere hebt, deze was BMW groen met ATSen geloof ik |
Quote:
Thanx, das nou echt een juweeltje! |
Quote:
kleur is origineel (L97a diamantzilver), maar de zon en de camera doen anders vermoeden. Foto van het hok met de cosmics eronder komen eraan.... |
natuurlijk is mijn eigen GTI m'n favoriet.......word weer eens tijd om uit de stalling te halen......staat daar alweer 6 maanden |
Quote:
Kwijl..kwijl........... |
Dikke MK1's
Vergeef me als ik hem gemist heb, dan moeten de moderators maar optreden, maar kommaar op met de gave golfjes en jetta's
Aftrapje: en ik geloof dat ik me nieuwe droomvrouw ook gelijk gespot heb |
Ik zie wel meer als 1 droomvrouw!
|
|
2 hele dikke.
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
Een kleine greep uit...... |
En mijn eigen
|
De mijne! :) (bezig met afbouwen)
|
waarom vergald mijnalbum.nl toch altijd die resolutie van die resizes...
|
De mijne geen golf maar wel een mk1
|
Best dik al zeg ik het zelf :D |
haha mijn nieuwe dus, super dat je hem er al opgezet hebt Domi!!!!
|
|
Quote:
:rolleyes: Dat is wat mij betreft de "dikste" Golf 1 wat tot nu toe hier erbij staat... :thumbup: |
dank je typ 17 ben ook erg blij met mn nieuwe aanwinst, nu nog snel de motor inbouwen
|
Quote:
Geen dank, het is gewoon de waarheid. (Dat is mijn mening, voor de volledigheid, om ergernissen te voorkomen... :woowoo: ). Quote:
Dat wil ik toch zeggen! Als ik niet zelf al een Golf 1 (is geen GTI) zou hebben gehad, en in deze auto al de motor erin had gezeten, had ik me wellicht deze gekocht, dat zou me die dik 300km. afstand naar Friesland waard zijn geweest! Deze Helios-blau PiGo zou overigens mijn 3e Pirelli zijn geweest na 1X Lhasa-grün en 1X Alpin-weiß, maar 2 auto´s is voor mij helaas het maximum... @Domi: mooie Golf 2 wat je nu hebt, maar ik zou hiervoor de PiGo niet weggedaan hebben. |
|
de mijne maar in het volgend seizoen compleet GTI uitgevoerd (exterieur dan he!! ;) )
|
All times are GMT +1. The time now is 17:24. |