Zaterdag weer even naar Schagen geweest.
Wim en zijn broer ontmoet die de 1800AP helemaal heeft gereviseerd en met de bekleder over de panelen gehad. We gaan iig zoveel mogenlijk de oude panelen hergebruiken, vooral voor het stuk in de bagageruimte. Nog wat foto's, binnenkort zoek ik ze ff beter uit. |
Ganz neu!
Kleurtjes zijn ook super....sjiek geheel zo. |
Gistervond even de happy pagina en de WaWa pagina een update gegeven met de laatste foto's (meeste hebben jullie al gezien)
http://www.desmitten.nl/Happy/index.htm http://www.desmitten.nl/WaWa/index.htm |
Laat je de mensen hier ook genieten?
|
Vandaag weer in Schagen geweest.
flink scrollen http://www.desmitten.nl/Happy/index.htm Vandaag besloten dat de banken zo komen te staan. Nieuwe voorraam rubbers, incl bies. |
beter dan nieuw... Heel veel aandacht voor detail; petje af!
|
mooiwark echt mooi om door te lezen
en wat mij betreft mag er gerookt worden tijdens het werk het resultaat is super zo te zien |
wow!!
|
Mijn vrouw is vandaag weer even richting Schagen geweest.
antenne zit erop, ruitenwissers, beide knipperlichten Debbie heeft de vloerplaat gemaakt, lekker geisoleerd ook. :D |
dat is echt een mooi busje hoor echt te gek..
|
Paar foto's gisteren gemaakt
Wachten is nog op de bekledings panelen van de binnenkant, een tochtruitje, rvs logo en dan nog wat los spul aansluiten (spatlappen, bodemplaat, claxon aarde, etc) |
echt super!
|
superb us.... dat scharnier op de schuifdeur heb ik nog nooit gezien???
|
die is voor de automatische trede
|
Quote:
Precies, aan dat schanier zit dus de trede vast die daardoor naar buiten komt op het moment dat je de schuifdeur open doet. Is standaard op een ambulance, maar je ziet het wel vaker ;) |
Super mooi !!! Echt prachtig !!
|
Echt een heel mooi project dit en het eindresultaat mag er zijn!! :thumbup:
|
omg wat een supernette wagen... prachtige kleurencombi zo...!
|
Heel erg gaaf. Ik had je topic al een tijd niet bekeken, en nu is ie zo goed als af!
De titel van dit topic klopt niet; dit is geen opknappen, maar restaureren :D |
Ik heb de foto's van vandaag en die de laatste 2 bezoekjes gemaakt zijn op onze site gezet. (staan nog wat foto's tussen die ik niet hier had neergezet)
Klik en scroll :thumbup: |
:wee:
Vervaldatum APK 27-11-2010 :wee: |
Broertje heeft gisteravond even marmoleum op de bodem gelegd. :D
|
Super bus!
Bijna klaar! mooi man! |
dat is 1 strak project. erg netjes. :thumbup:
|
Hier nog iemand tips over verschillende alarmsystemen voor in de bus
Omdat de taxatiewaarde boven de 25k is uitgekomen moet er een klasse 3 alarm in :( Ik hoop dat een klasse 4 alarm ook mag, die zijn nl veel makkelijker te plaatsen. Nog een foto uit het taxatierapport ;) |
Echt een super mooie bus, hier is vakwerk geleverd :thumbup:
|
Echt mooi dit. Schitterende bus, nooit meer weg doen!
Is het niet zo dat een klasse 4 alarm hetzelfde is als een klasse 3 alarm alleen dan uitgebreider, dus ook nog een hellingshoek alarm erbij? Waarom is een klasse 4 alarm dan makkelijker in te bouwen als een klasse 3 alarm? |
als ik google vind ik dit
KLASSE:3 De hoogste diestalbeveiligings-graad voor uw auto. Bestaande uit een automatisch inschakelende dubbele blokkering, detectie en alarmering alsmede een sabotagesignalering, uitgebreid met hellings- hoekdetectie. KLASSE:4 omvat systemen die bestaan uit een klasse 1 goedgekeurde startonderbreker plus een goedgekeurd voertuigvolgsysteem. (dat van die startonderbreker weet ik niet zeker of dat ook nodig is, misschien voldoet een voertuigvolgsysteem ook) |
Die Ruud van Nistelrooy kan kennelijk niet alleen een aardig potje voetballen :D |
als klasse drie verplicht is zit je gewoon vast aan klasse 3 of klasse 5 wat een uitbreiding is van klasse 3 met een voertuigvolg systeem
je zit dus voor je verzekering wel zeker aan een klasse 3 gecertificeert alarmsysteem wat inhoudt dat je 2 startonderbrekers moet hebben en een interieur beveiliging en een hellingshoekdetectie en een sirene met noodstroomaccu |
Verzekering gaat wel lukken.
Bij Jelierse kan het zonder voor de taxatiewaarde zonder alarm en bij Emerpark accepteren een factuur van de clicktrace+ als bewijs van een ingebouwde beveiliging. Ik moet nog even op een rijtje krijgen wat de totaal kosten zijn van beide. |
Nog wat foto's van vorige week.
de Acculader, diode en 2de accu. Vrij zware oplader omdat de koelkast die we hebben vrij veel stroom trekt, en de oplader moet natuurlijk meer kunnen leveren dan de koelkast gebruikt. Spul komt bij Electrostart vandaan. Deze week nog 3 puntjes, als alles goed gaat gaan we haar vrijdag ophalen :D |
Ze is weer thuis :D
Oeps, zijn ze we zo naar Hoorn gereden :roll: En weer thuis 8) |
SUPER geworden...
|
Zo...dat is weer eens wat anders dan ratlook!
Erg mooi geworden!! |
Schitterend :thumbup:
|
Als afsluiting heb ik even alle foto's van de laatste 2 maanden ook online gezet op onze site :)
http://www.desmitten.nl/Happy/index.htm Voor de nieuwe foto's moet je helemaal onderop zijn ;) |
Zomaar wat random pics van het afgelopen jaar :)
;) |
Vet :d
|
Heeeel leuk.............
Eindelijk eens weer wat anders dan een van roest voorziene, versmalde, verlaagde, opgevoerde, lakloze, ingevoerde, omgebouwde naar allemaal dezelfde stijl eenheidsworst kevers. HULDE Proficiat met jullie schitterende bus, heeel veel plezier met Happy. A.s. winter gaat mijn spijl eindelijk in de afbouwfase, gaat ook tip top worden. Maar zo'n kevertje als hierboven beschreven steelt ook mijn hart. |
All times are GMT +1. The time now is 03:42. |