|
|
Net een nieuwe-ouwe Passat gekocht: 35i 1.8 GL Variant Arriva.
Ontzettend mooie donker blauwgroene kleur zonder roest, met een béétje steenslag en kleine krasjes, absurd net interieur mét zo'n kunstleren rolgordijn over de achterbak. Vandaag wordt ie klaar gemaakt, morgen ophalen! Post dan even foto's van hoe ie is... en misschien een shop van hoe ie in de zomer wordt. :D EDIT: Even de advertentiefoto erbij. Maak daarna wel een topic aan. |
Toch blijven ze vet die ouwe 35i's.
|
Van m'n beste kameraad:
2,0l 16v in wintertrim :D (14 inch staal met 16inch doppen) |
Lijpe shit... die 35i's blijven dik, net zoals alle andere Passats :D
|
Dikke P heeft Mischa ervan gemaakt!
|
Quote:
Helemaal mee eens :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
Alleen jammer dat ze allemaal roesten achter het tank klepje,een verdomd rot plekje om te herstellen,begint bij het binnenscherm en gaat over in het buitenscherm.
|
Quote:
Toevallig bezig geweest met een wit exemplaar?:D |
Wörthersee 2007,
|
HaHA een Witte en een paarse inderdaad.
De witte wordt wel een stoer ding,je zal hem volgend jaar wel een keer zien,gaat best stoer worden. Quote:
|
Quote:
Ik ben druk bezig motor zit er al in dus het schiet wel op! wielen zijn ook al bijna klaar dus het begint er op te lijken |
Parkeerplaats Winter Retro Mania,
|
Quote:
|
meer van deze?
|
|
Quote:
|
|
|
Quote:
Deze blijft toch super dik, je zou bijna zelf zo'n witte 35i kopen met borbet A's |
Ik zou wel Borbet A's eronder willen, alleen komt er al een ander mee heb ik gehoord...
|
@ MIVW, ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat ;)
|
Ja, en? :D
|
Jep, erg vet allemaal....
|
Quote:
Ik ben benieuwd naar het tussenresultaat! :cool: |
oh wat mooi toch allemaal weer,ik ben aan het overwegen,de vento weg en toch een 35i of niet.ik heb in ieder geval al weer een boel inspiratie op gedaan
|
Ik vind deze Passats echt een aanrader!
Heb er nu 3 weken eentje en het rijcomfort en de ruimte zijn ongeëvenaard, echt relaxed; 4 stoelen gekocht, hoef de bank niet eens op te klappen om ze mee te nemen. : ) Enige dingetje is dat het contactslot een los contactje heeft of iets dergelijks, hij start alleen als je de sleutel helemaal omdraait en vervolgens ±5mm omhoog tilt. Gewoon draaien schakelt alle electra in, maar start niet zoals gewoonlijk... is dit een bekend euvel, en is het makkelijk op te lossen? Stoor me er niet heel erg aan maar weet niet hoe lang dit goed gaat. Oja, en deze is errug goed: |
zijn idd heerlijke auto's..
contactblokje achter de slotcilinder vervangen, gaan vaker kapot |
Quote:
De wielen zijn klaar, die ga ik waarschijnlijk as weekend ophalen en de auto schiet ook al aardig op. De tdi heeft vandaag voor het eerst gelopen in de passat. passat ombouw naar tdi |
Ow, loopt je projecttopic daar, nooit gezien. Kom er de laatste tijd ook niet meer op. Maar het ziet er netjes uit zo, die motor en spuitbeurt is een dikke opknapper ;)
Heb je de wielkasten ook aangepast voor de Borbet A's? Zoja, hoe dan. Bij mij is er weinig aan te doen jammer genoeg. |
Ik weet niet of deze al eens voorbij is gekomen, een van mijn favo 35i's...
|
Ja die is mooi he, was een beetje mijn voorbeeld :eek:
Lekker belangrijk of er al iemand anders komt met Borbet A's, die witte reed 2 of 3 jaar geleden al op die wielen :screwy: |
Quote:
Omdat ik niet dezelfde auto wil hebben als een ander? :rolleyes: |
Petje af Mark. Een waardige resto/upgrade voor de witte sloep!
|
Quote:
Hoezo tegenwoordig rijdt iedereen opeens in een 35i dus wat maken die velgen dan uit, verzin je toch wat anders waarmee je je onderscheid. Polijst je de rand en maak het hart een kleur, ik zeg ook maar wat :D Die wielen zijn gewoon dik onder die wagen. gewoon doen :thumbup: |
Ik kan het altijd eens proberen :D Weet nog wel een setje om even te passen :woowoo:
|
Quote:
Ik heb de wielranden helemaal omgeslagen en dan past het net. |
Deze is nog steeds te koop,1500 mag hij weg of ruil wat leuk kleins vw in.
|
All times are GMT +1. The time now is 05:18. |