Quote:
:woowoo: maaruh, trek je niet teveel van ons aan en doe lekker wat je zelf mooi vind. Iedereen heeft een eigen smaak, maar 80% rijdt wob op bbs-en ;) |
Quote:
Die van mij zijn ET35, 6J en 15 inch. En dat gaat prima. Het kan vast wel een stuk extremer dan dat. |
Mooi dat je hem niet compleet gaat verbouwen, maar zorg er nog wel voor dat je zelf doet wat je wilt met de auto hee :tongue:
|
Ik heb op de mijne 16x7,5 met ET35 en 215/40 bandjes. Achter het randje omgerold. Voor geen aanpassingen. 60/50mm verlaagd.
Dit is natuurlijk geen 14" maargoed. Als je kijkt wat er allemaal aan verbreedstaal onder een mk2 "gepropt" word. Dan zie je wel dat je met 14" vreselijk breed kan gaan. |
Quote:
doet ik ook :D wees maar niet bang :D |
Ola,
Niet teveel gekke dingen doen he, is zonde van de leuke basis. Groetjes! |
op marktplaats zijn die dempers wel te koop volgens mij bij skg carstyling voor 139,95
succes verder |
Quote:
hahaha nee man komt goed :) - velgen (ligt er net aan wat voor ik tegen kom, cup of honinggraad iig uiteindelijk) - verlagen dmv schroefset - nieuwe grill - orginele logo's terug - einddemper (als deze rot is...) - en op een gegeven moment een nieuwe lak, maar wel de orginele kleur en de orginele lijnen lekker zo houden :D |
Jij komt er wel :)
Bij vragen kun je altijd langskomen, waar woon je eigenlijk? |
@ Black Devil: ik kom zelf uit de Velserbroek
watten :) ? |
help ik twijfel!!!!!!!!!!!!
over een tank klepje :screwy: ik persoonlijk vind het wel een mooi tankklepje, alleen ik heb een donkergrijze kleur... en kan niet zelf goed in plaatsen of het staat... wat is jullie mening? doen of niet doen? |
Niet doen
|
Als een modderschuit op een vlag.
Het is op zich wel een leuk plaatje, daar niet van, alleen dan wel voor aan de muur in je garage ofzo.. |
Ik heb altijd het idee dat er 1 paintbrushschool is in heel NL, en dat er alleen maar palmbomen, eilanden en de zon die ondergaat wordt geleerd....
NIET doen. |
Neen.
|
airbrush = L E L I J K
Tenzij op een blote madam |
hb een paintshop ff late maken
en het ziet er niet uit blegh! dus gaat niet door :P |
ff kleine update:
|
powerrohr is binnen :D
nu nog een K&N inlegfilter :) |
Als het mee zit deze velgen van het weekend ophalen :)
zit wel wat werk aan, maar dat is voor na de winter :) dan wil ik de buitenste rand polijsten en het hart spuiten in de kleur van de auto :) :P of nog iets anders, of buitenkant polijsten, en dan spuiten in orginele kleur.... |
DFS staat toch voor Distributed File System? :D
Naja goed. BBSjes zou ik gewoon zilver laten. Eventueel een gepolijste rand als je daar zin in hebt ;) |
Quote:
nope :P DFS staat voor Dave From Sheffield. Ik luister veel scooter :redface: dus vandaar de naam en aangezien ik ook David heet vond ik het wl een leuke naam als je DFS ergens op een forum ziet staan. dan ben ik dat Quote:
daar zit ik ook vooral aan te denken... |
scooter!!!
Haha, geniale feestmuziek. maar over die BBSjes. Ik heb ze ook en heb er ook al over gedacht om het hart te spuiten. NIET DOEN. Heb het bij anderen gezien en het past echt niet bij RA's. Gewoon lekker zilver laten en het randje polijsten. Heb je leuke velgjes. nog een setje nankangs 185/45 eromheen en je hebt nog knappe platte bandjes ook. |
Quote:
mooi is dat heh :) :P Quote:
ik spuit ze gewoon weer in de orginele kleur. en ga de buitenrand polijsten. stoeprand schade wegwerken, en dan heb ik van de zomer nette velgjes eronder :) banden ga ik pas wisselen als ze opzijn. zitten net nieuwe bande onder, en vind het zonde als ik die gewoon wegdoe :eek: Mn GTI velgen gaan wel de verkoop in, dus als iemand interesse erin heeft? zitte nog goeie bande om heen van 5mm profiel |
Losse banden kun je ook verkopen. Welke maat zit er nu op?
|
185-50 dacht ik
|
dag mede velserbroeker
ik heb nog wel een setje 15" g60 velgen(sebring) met banden liggen. mischien wel leuk onder de gti? maar eigenlijk gewoon lekker origineel houden hoor,das gewoon het mooiste. |
je hebt PB
|
mensen hoe krijg ik mn bumpers weer mooi zwart :( ???
hoe behandelen jullie de bumpers, om ze weer zwart te krijgen? dus met welk poetsmiddel ofzo |
Oke Wax
|
wat voor wax :redface:
|
Oke Wax :P
http://www.automatdenbosch.nl/produ...cd40d02e2ea4c7f Hebben ze bij zowat alle automaterialenzaken. Goed spul, en niet duur. Je kan het ook met schoenpoets doen, of fohnen. Ik gebruik zelf ook weleens Gold Class Trim Detailer van Meguiar's, ook goed. |
Meguiars Tech Protect, super! (beste meguiars product IMHO, GC TrimDetailer nog niet getest)
|
hema bumper poets :D dat s super spul :P
|
FF stil geweest maar;
ondertussen heb ik een aantal onderdele besteld voor de GTI. Zoals: - Orginele GTI 16V embleem - Orginele 16V embleem - Sebring-G60 Velgen - Heldere GTI achterlichten en vanmiddag kwam er een pakketje binnen met: en het gril embleem gemonteerd :) en hopelijk volgende week sebrings ophalen :D |
Wat moet ik me voorstellen bij heldere GTI achterlichten?
|
GTI achterlichten
alleen dan helder dit dus: vind ze enorm op de GTI achterlichten lijken alleen dan helder maja, twijfel er nog wel over :mad: |
Quote:
Ik vindt, dat je die aan mij moet verkopen! :redface: |
Jap, en originele erin houden!! Aan die heldere bocht heb je helemaal niks.
|
All times are GMT +1. The time now is 17:28. |