Seun rangelsma kom ook wel del waaien in de VETTA 'd COUPE
|
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien ( als ie apk gekeurd is ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. Jeewee :) 16. 17. 18. 19. 20. 97. Marco (in golf) 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever (HIJ IS KLAAR :D) 100. Benji in D.E. bus |
Ik kom misschien ook wel even langs waaien met de wannabe-Jetta.
|
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien ( in apk modus :D ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. Jeewee 16. 17. 18. 19. 20. 96. volkswagenaar (jetta zonder kofferbak) 97. Marco (in golf GLItd) 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever (HIJ IS KLAAR ) 100. Benji in D.E. bus 1st JETTA Treff HOLLAND |
Word nog druk bij de Mac :rock:
Past dat allemaal wel? |
Quote:
uit wijken naar de haven ( bij de brandweer ) kan altyd is er tegen over :thumbup: |
zal mn best ook wel doen om even langs te rollen
1. Jurjen 2. Jettaracing 3. voklswien ( in apk modus ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. Jeewee 16. 17. 18. 19. 20. 95. zweiter (polo zonder kofferbak, ovb) 96. volkswagenaar (jetta zonder kofferbak) 97. Marco (in golf GLItd) 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever (HIJ IS KLAAR ) 100. Benji in D.E. bus |
Nogsteeds vanaf 15.00 of heb ik een tijdsverandering gemist?
|
Nee vanaf 15:00 uur lijkt me een goed plan.
|
Jammer, dat ga ik niet halen :(
|
Tuurlijk wel, zaterdagnacht thuisblijven ;)
|
Nee, hij bedoeld om zondagavond beetje op tijd thuis te zijn ;)
|
Quote:
15 uur niet ? kan je uit slapen :D ik vind 14 uur wel leuke tijd . kunnen we 15 uur mooi een bakje koffie halen bij de D.E bus :D Zit er aan te denken Als het een sucses word volgede keer iets grooter op zetten ? Ergens centraal in den lande :D een echte nederlandse JETTA meeting Maar dat ligt aan de op komst :thumbup: |
Daarom, denk dat de meesten er toch wel royaal voor 15'en zullen zijn :D
|
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien ( in apk modus ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. Jeewee 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 94. rikus ( golf coutry ) 95. zweiter (polo zonder kofferbak, ovb) 96. volkswagenaar (jetta zonder kofferbak) 97. Marco (in golf GLItd) 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever (HIJ IS KLAAR ) 100. Benji in D.E. bus |
Quote:
We kunnen altijd even zien, heb wellicht wel zin om daarvoor dan wat te organiseren... |
Quote:
Dit plan is er al vrij lang. Enkel de uitvoering ontbreekt. Zal het nog eens in de groep gooien, maar zal dit meetingseizoen wel niet meer lukken. |
Quote:
Inderdaad, ik zou er graag aan mee willen helpen, kan ik die opleiding van me ook nog ergens voor gebruiken :D Tevens vind ik 1400 ook een hele mooie tijd, en nog veel beter... Het gaat mooi weer worden :woowoo: |
Quote:
Vrijetijdskunde ? :screwy: |
15:00 is geen probleem om te halen, maar om 17:00 hebben we hier thuis een BBQ voor vrienden en familie... En, ja ik snap het ook niet, mijn aanwezigheid wordt blijkbaar op prijs gesteld. :tongue:
Vught - Drachten is 2 uur rijden, dus als het om 13:00 begint is het nog enigsinds de moeite :) Wat betreft die echte nederlandse Jetta meeting; i'll be there :cool: |
Wanneer er besloten word om het 1 en ander te vervroegen moet dit denk ik even besproken worden met Alberto, aangezien die het topic gestart heeft.
Weet niet of dit zo verstandig is om op deze termijn tijden te gaan veranderen. |
Gewoon 3 uur aanhouden, en wie er eerder is staat vooraan :D
Zo officieƫl ist allemaal ook niet :tongue: |
2 uur ben ik er wel ;)
|
Het is ook niet de bedoeling dat er voor mij vroeger begonnen wordt hoor :)
D'r komen nog genoeg meetings waar ik bij kan zijn ;) |
Jammer maar helaas, ik kan er niet bij zijn :mad: :mad:
Mijn schoonvader moet hooi hebben en dat MOET zondag gebeuren vanwege het mooie weer. Dus dat word sjouwen geblazen. Maar wanneer het gaat regenen verandert de zaak :rolleyes: 1. Jurjen 2. Jettaracing 3. voklswien ( in apk modus ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. Jeewee 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 94. rikus ( golf coutry ) 95. zweiter (polo zonder kofferbak, ovb) 96. volkswagenaar (jetta zonder kofferbak) 97. Marco (in golf GLItd) 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever (HIJ IS KLAAR ) |
Quote:
:D :hug: Morgen weer poetsen geloof ik... Damn, alweer veel te lang niet gedaan :( :redface: |
Quote:
dat niet, maar komt genoeg geregel, georganiseer en evenementen aan te pas :cool: |
Quote:
Da klopt wel maar heb je hier al eens gekeken :D http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33523 |
Quote:
Hoop het niet dat het gaat regenen maar alle begrip het is nu droog dus er bij zijn met hooien :thumbup: Wie zorgt er nu voor de koffie ? :D We houden tussen 14 en 15 uur aan beetje plus minus verhaal is spontaal leuk gezellig toch :thumbup: |
Quote:
Gefeliciteerd!, maar dan neem je die kleine toch mee? goeie eerste kennismaking met auto's lijkt me dat... |
Quote:
Euhm, ik had dit topic gestart hoor :D :tongue: |
Quote:
Excuses, het andere topic daar stond Alberto wel bovenaan meende ik. |
Quote:
No offence, jij kan ook niks aan een kater doen :D Het weer lijkt overigens wel super :thumbup: |
--------------------------------------------------------------------------------
1. Jurjen 2. Jettaracing 3. voklswien ( in apk modus ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. Jeewee 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 93. Bolfvariant (maar dan in de golf cl) 94. rikus ( golf coutry ) 95. zweiter (polo zonder kofferbak, ovb) 96. volkswagenaar (jetta zonder kofferbak) 97. Marco (in golf GLItd) 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever (HIJ IS KLAAR ) |
eddie op vakantie ??? hoort er ook bij eigenlijk
|
Ik ben er straks ook alberto!
|
Quote:
gelukkig :thumbup: |
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien ( in apk modus ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. Jeewee 16. gtitdi 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 93. Bolfvariant (maar dan in de golf cl) 94. rikus ( golf coutry kleine koffer bak ) 95. zweiter (polo zonder kofferbak, ovb) 96. volkswagenaar (jetta zonder kofferbak) 97. Marco (in golf GLItd zonder kofferbak ) 98. Sikke Aant caddy 1 ( giga kofferbak ) 99. Beetlefreak in de kever (HIJ IS KLAAR ) kofferbak voor in :D |
Nuver, ik sta nog niet op dat lijstje?
|
Quote:
even kopieren , toevoegen en plaken :thumbup: 1. Jurjen 2. Jettaracing 3. voklswien ( in apk modus ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. Jeewee 16. Gtitdi 17. Jetta mania 18. 19. 20. 21. 22. 23. 93. Bolfvariant (maar dan in de golf cl) 94. rikus ( golf coutry ) 95. zweiter (polo zonder kofferbak, ovb) 96. volkswagenaar (jetta zonder kofferbak) 97. Marco (in golf GLItd) 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever (HIJ IS KLAAR ) we kunnen bijna naar de haven ( brandweer ) deze drukte is de M@C niet zo blij mee denk ik :thumbup: :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:16. |