Quote:
hahaha...rdw site ff gechecked? :p kheb geen gegevens van de slotbouten...dusss |
Van dit:
Naar dit: En van dit: Naar dit: Oude koker was compleet verroest en ook nog eens krom. Die is weggehaald en vervangen door een nieuw exemplaar. Van de buitenkant lijkt het alsof het nooit anders is geweest :D totale plaatje: |
Vandaag weer terug naar de lasser voor een nieuwe afspraak.
Wilekast bij de benzine tank is nog niet 100% en ook kan de dorpel aan die zijde wat cosmetische schoonheid gebruiken. De bodem word daarna in een nieuwe beschermlaag gezet. foto`s..volgen |
pfff gisteravond brandstofpomp vervangen door een nieuw type...auto begon erg te stotteren en in te houden maar nu is het gelukkig opgelost.
Ook heb ik de Xenon set eruit gehaald weet nog niet wat ik ermee ga doen mochten er gegadigden voor zijn een pm of reactie hier mag altijd. vanavond even de lijm van de zijstrips eraf halen. Maandag naar de alarmboer voor het oplossen van mijn probleem met het alarm. |
pm mij ff over die xenon...
|
Oke alles ligt nu even op de schop.
Alarm is dus serieus over de zeik. en iets wat over de zeik is haal je eruit. Donderdag word het uitgebouwt en opgestuurd naar de leverancier. dan kan dat draadje van me achterlicht naar me brandstofpomp ook weer weg :( |
Woehoe...net van ad van wijk carsystems terug...en alles werkt weer...hij heeft een hoop nutteloze kabels verwijderd alles doorgemeten...startonderbreker met codekastje op verzoek voor me verwijderd en de centrale deurvergrendling op afstandbediening inclusief het alarm werkt weer perfect!
Op naar de apk dus :D |
Ben een 3tal avonden bezig geweest met het inwikkelen van de nieuwe kabelboom van het alarm en alle kabels in het dashboard dus daar zitten als het goed is geen losse contacten meer in.
Deze week heeft ie heel de week bij de garage gestaan. Xenon is eruit en doorverkocht. Er zit sinds gisteren een jaar verse APK op. Vervangen zijn...De achterste 2 wiellagers ( nu dus 4 nieuwe rondom) Er is een andere brandstofpomp onder gekomen van een nieuwer type deze was een stuk kleiner..maar hield het systeem niet onder druk zodra de moter uit stond dus daar zit nu een aparte drukklep tussen. Verder is een motersteun vervangen en is het subframe gecheckt op losse bouten omdat deze nogal herrie maakte. Ook is er een kogeltje vervangen bij de schakelstang. Maandag even naar de uitlijner want morgen krijg ik hem pas terug van de garage omdat hij morgen nog even zijn grote beurt krijgt. Ik kan dan eindelijk weer verder met de wielkast en de koker. :woowoo: Maar eerst andere velgen want de bandjes achter zijn aan vervanging toe en ik ben niet tevreden over de huidige! |
Vindt dit een van de beste en leukste threads op het forum, vol goede fotos en enthousiasme, ga zo door man!!! :woowoo: :D
|
Middenconsole geplaatst inclusief nieuwe kabelboom voor de vdo meters Het terugslag klepje wat dient om het brandstofsysteem op druk te houden nadat de auto is afgezet. @chrisjuh: thanx!! |
|
Kheb nog steeds problemen met starten en ik denk zelf dat de brandstofpomp en het klepje niet goed functioneren om het systeem voldoende op druk te houden. Vanavond even terug naar de garage om dit te fixen. Mocht iemand nog een oud type brandstofpomp hebben liggen voor een ev moter dan hoor ik het graag!
|
Wat tot nu toe is vervangen:
Achteras naaf beide wielagers achter Motorsteun Koelvloeistofreservoir Homokineet Wat nog gedaan moet worden is de brandstofpomp. Verder ben ik druk bezig deze 8v helemaal om te bouwen naar een 16v zoals ik vind dat een 16v gti eruit ziet. Foto`s volgen snel van de ombouw. |
|
Quote:
Nieuwe ?? :wow: $$ |
Quote:
Sloopnieuwe :chair: :woowoo: |
Je bent weer erg goed bezig!!!! ga zo door en succes met de brandstof pomp :woowoo:
|
Beugls zijn kokers van 20x20 geworden..qmoet alleen even wat langere rvs bouten bijhalen vandaag en dan moet dit ook weer klaar zijn. verder moet ik nog even iets verzinnen op de gordel maar daar heb ik al een goed ideetje voor :p
pics volgen... |
|
|
En wat vinden jullie ervan tot nu toe...kben nog maar een student en heb nu even een maand rust ingelast om juiste volgorde en werkwijze te bepalen voor de moterombouw. kan mijn geldboom ook weer even rustig bijgroeien.
|
Shit henkie, weet dat jij maar 1,5 m hoog bent, dus zelf zul je aardig kunnen zitten op je "achterstoelen"...... dat word geen lange dames meenemen na het stappen :D
Je bent goed bezig... en doe mij een stekkie van jou geldboom :D |
Quote:
ik ben 1,75 dus dat valt wel mee maar vriend van me is 190 en die past goed achterin! en ik val niet op lange dames :p |
Ha Henk!
Stuk opgeknapt sinds ik de lampen ben wezen halen bij je... Ziet er echt goed uit zo! |
Goed bezig man. Ziet er leuk uit. Keep up the good work!!
|
Thanx guys!
nog wat pics alleen deze keer met de digicam: |
heb al vaak met dat idee gelopen voor die achterbank... ziet er erg goed uit moet ik zeggen..
|
orgineel!
|
Grilletje vind ik ook erg mooi zo.
|
Lekkerrr
|
Mooi :) Die middenconsole ken ik ergens van, klopt dat?
|
lelijk!!! die ''achterbank''
|
Netjes zo Henk, nu die achterlijke heldere koplampen nog vervangen en dan is het nog een stuk beter! :)
|
Gewoon normale achterbank erin, normale koplampen erin (bij Hartsant is de Saturnus 10E nieuw en de Hella 25E). Verder paar nette wielen eronder, origineel staal of BBS oid.
|
Thanx voor de reacties en tips en kritiek....helpt allemaal mee!
De stoelframes gistern zo aangepast dat de stoelen nu meer in kuipstand staan...ze stonden net iets te hoog achter...maar dat is nu opgelost met wat kleine aanpassinkjes. Volgende missie is kokerbalk aan de passagiers kant en zoals vwleusden terecht zei ANDERE VELGEN.... |
Quote:
Ideeen en werkelijkheid matchen af en toe niet...mijn oorspronkelijk idee was om 4 leren recaro`s van een golf te gebruiken maar goed dat was iets te prijzig..nu was ik voor 400 euro klaar...en daar heb ik nog geen 1 leren golf 4 recaro stoel voor...:p |
Quote:
De orginele koplampen van een golf2 vind ik bagger...kwa uitstraling en lichtopbrengst |
Quote:
niet jou smaak heet dat hier op dit forum!!! Afkraken kunnen we allemaal..... |
Quote:
AMEN |
Ik neem aan dat siepke bedoelde dat hij niet van achterbanken houd en hij in zijn eigen auto geen achterbank heeft althans zoals ik vernomen heb volgens zijn thread dus ik denk dat hij het niet zo bedoelde zoals werd aangenomen...
tenminste dat hoop ik voor hm ;) |
All times are GMT +1. The time now is 12:20. |