zo jullie zitten niet stil zeg !!
gr. Martijn |
Quote:
nou eerlijk gezegd zit ik wel stil maar de lasser niet.. heb het laswerk uitbesteed.. gaat het in ieder geval mooi hard... :thumbup: |
Quote:
als het maar opschiet toch ;) ! gr. martijn |
het wordt erg mooi, die man last snel zeg..
|
nou zal ik je wat vertellen...
hierbij alweer een nieuwe update.. onderzijde van de neus is vervangen hoe harder hij gaat hoe eerder die gespoten kan worden!!! ik ben blij!! |
Hij wordt echt goed onder handen genomen zo te zien :thumbup:
Echt vet gaaf project. Ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat. Veel succes verder met de resto. |
dank je ik doe m,n best....!
|
Quote:
vergeet de lasser niet he ;) ! gr. martijn |
jazeker alle eer gaat naar Veldhuis autorestauraties te Lunteren..
had het zelf nooit gekund. blijft toch vakwerk! |
ZIer er goed uit hans ! :thumbup: hoop binnekort ook wat vorderingen te hebben .
|
Quote:
dank je Peter... Je witte broods weken zijn nou wel voorbij dussss: aan de spijlbus met die hap... :D :D :D |
Had niet eens tijd voor de wittebroods weken :rolleyes:
Heb maar hulp ingeroepen, want met een studie,kleine,af en toe wat velgen,40 uur werken en owja de vrouw wil me ook nog wel eens zien voor 0:00 :redface: Maar verder :D |
Quote:
ken het gevoel wederzijds aan deze kant... tsjaa wat is ons leven toch hard he.... ;) :D |
vandaag naar driebergen geweest m,n nieuwe aanwinst opgehaald voor de spijl..
verstelbare vooras..in combinatie met dropped spindles wordt ie dan flink geslammed!! :cool: verder nog geen updates van het laswerk...die komen zo spoedig mogelijk!!! groeten hans :cool: |
die gaat wel een stukje zakken. gaat nu wel hard qua restauratie.
weet je de kleur(en) al? |
Jazeker kleuren blijven oranje wit..
ben al druk bezig om een juiste kleur oranje te vinden.... groeten hans |
Ow heb jij die opgehaald, leek me ook een superding! :cool:
Ben benieuwd hoe laag ie daarmee gaat!pics :D !!! |
Quote:
Jazekerrsss. hij moet zo laag mogelijk kunnen.hoogstwaarschijnlijk in combi met airride van aircooled.nl op de vooras! :cool: duurt nog wel effe dat ie er onder zit. bus staat bij de lasser he.. daarna spuiter dus gaat nog effe duren.... kan mij niet snel genoeg gaan!!! :thumbup: |
ben ook bezig met strak maken, laswerk in nu klaar (op safari's en 8 popouts na)
schoot het maar wat meer op :-) |
ga je de safari,s en pop outs ook lassen dan?
heb er over getwijfeld om ze te lassen. maar weet niet of ze gaan blijven bij mij. dus kan ik nog een keer veranderen.. al foto,s Peter??? |
ja punten..
Pics? Kijk maar onder sixpack T1 in het album ;) |
Geen versmald voorasje genomen?? is wel handig hoor als je extreem laag wil.
|
Quote:
hij weet iig de naam van dat mooie oranje op die bus met teledials.. :thumbup: |
Quote:
Ga zowiezo niet extreem laag rijden.. daarvoor de airride schokbrekers.. wil m alleen laag kunnen zetten als ie stil staat... Versmallen kan altiijd nog.. @Hajee heb al een mailtje gehad van Bert Jan. dus gaat helemaal goed komen!! :thumbup: |
Zo...
Vandaag weer een scala aan foto,s binnen gekregen van de bus. Hij is inmiddels verhuisd naar de andere locatie.. Wat is er gebeurd.. kriksteunen rondom Rechter dorpel uitgestut linker kniestuk bestuurders vloer En onder de neus.. en tot slot 2 sfeer plaatjes. oude locatie van Veldhuis autorestauraties. nieuwe locatie in Apeldoorn. nog een paar kleine dingen en dan is het laswerk klaar. dan effe kleine dingen demonteren en dan door naar de spuiter.. :thumbup: groeten hans :cool: |
begint vorm te krijgen hans ! :thumbup:
|
Jep dat krijgt ie zeker..
zondag effe naar Budel,en hopelijk effe wat materiaal scoren voor de spijl...!! |
Ziet er top uit man! En nou mee naar de Wörthersee volgend jaar!! ;)
|
BEterrrrrrrrrrrrrrrrr
Hij gaat goed !!! Hoi |
Nice Hans!!!
Ook geinig busje op de brug naast jou bus, of nie?! |
Gaat helemaal goed komen. :thumbup:
|
Hanssie,
gaat er goed uit zien, van de week nog langs de plaatwerker gereden, maar was niemand, want ik kon het niet vinden:P spreek je snel! greetz |
Vandaag heb ik eindelijk tijd gehad om de spijl op te halen bij Veldhuis autorestauraties in Apeldoorn..
Samen met de grote Truck van robertjan007 die kant op gereden.. Ik moet zeggen de bus ziet er goed uit met al dat nieuwe verse metaal... Ronald(Lassie wordt ie ook wel genoemd :D )heeft de boel er stark in gezet!!echt Vakwerk..!! Een paar foto,s van vandaag. Helaas ben ik vergeten foto,s te maken bij ronald in de shop. Maar heb wel een mooi stukkie tuin decoratie gescoord.. :cool: Nu rest nog het schoonmaken van de bodem en primerlaag er op en dan richting de spuiter!!! Groeten Hans |
Zo tijd voor een update......!!!!:
hij is klaar voor de spuiter Afgelopen vrijdag een ambulance meegekregen,Maar daar hadden ze niet bij verteld dat de lier het er niet van deed.. dus stond al met de spijl achter de ambulance.....ging dus helaas niet niet op best wel frustrerend. maar goed as week gaat ie er defenitief naar toe. Ben de afgelopen weken erg druk geweest met de spijl vandaar dat ie er nog niet staat. Alle wiel kuipen glad gemaakt(tectiel er af enz) motor ruimte geschuurd/Binnenkant geschuurd/delen in de primer gezet enz enz.was een boel werk.. hierbij wat foto,s. vloer in de primer wiel rand: totaal plaatje Verder de portieren helemaal gedemonteerd.(alleen nog effe nieuwescharnierpennen er in)zijn onderweg.tsja weel werk gehad met het shuren van de binnen kant enz. hoop dat de volgende foto,s van een vers gespoten bus zullen zijn. groeten hans |
Zo wat een vet project , RESPECT Hans :thumbup:
Gaat een SUPERCOOLE bus worden . Ben erg benieuwd naar eind resultaat :D Succes met verdere afbouw. Gr Siep |
Mooi Hans!!!
Das weer een mooie mijlpaal in je restauratie! Wanner is ie klaar bij de spuiter?! |
gaat heel mooi worden...... zekerssss weten..
|
Quote:
das zeker een mijlpaal.. geen idee wanneer ie klaar is geen datum vastgesteld..zal geen half jaar duren hebben ze me gezegd..(waren erg druk) maakt ook niet zoveel uit.kan ik me nu effe storten op m,n kever. en een beetje orienteren voor onderdelen voor de spijl enz. groeten hans :cool: |
Thanx...
gisteren is het dan echt gebeurt. de bus staat bij de spuiter...vanaf nu wordt het alleen maar mooier...!!!! 8-) in de tussen tijd deze maar even op de weg zien te krijgen... groeten hans :cool: |
Heyy
Hij staat hier lekker warm op het werk! Laswerk is echt netjes gedaan! Zal ik af en toe eens foto's voor je maken? Ik werk bij rothuijsen namelijk. |
All times are GMT +1. The time now is 06:38. |