Rode bies is het helemaal! Kan ook niet anders, rij er zelf ook meen :D
Wielen staan er ook super onder vind ik! Ga zo door! |
staat goed maat
|
mooi grijs is ook niet lelijk dimi
staat zeer mooi zo even over die extra recaro ........is hij al gevuld ? |
Zag al een fotootje op MSN vorige week, zei al tegen Gub dat het super stond! Nothelle''s zijn toch de sjit voor die oude barrels van ons/jullie :D
|
Quote:
Nee de Recaro moet nog worden gehaald ;) :) Je kwam ook naar VAG-fest he?? :D :D :D :cool: En dan zie je het wel vanzelf hoor (paar weken later natuurlijk :cool: ) @ Benji: ik vind ze ook top onder mijn mk2 :D :D :D |
|
|
Ben benieuwd wat de plannen allemaal zijn, succes ermee!
|
Zo overdreven plannen zijn er niet maar gewoon de stukken die ik liggen heb eindelijk eens allemaal monteren en opkuisen en de lak eens onder handen nemen ;)
|
Zeg es Jettameister, waar kan ik van die witte achterlichten scoren voor mijn MK2? Is daar ergens een merk of site voor te vinden?????? :screwy:
|
Blijft een leuke bak, maar die badge voorop is niet mooi vind ik.
|
Quote:
Ik heb ze in 2001 gekocht op VW Mania... ...waar je ze nu nog vind ?? Mss op ebay?? Quote:
Thx maar die badge krijgt een andere plaats maar ze blijft erop !! :D :cool: :thumbup: |
|
Ziet er vet uit, ga je die sjorknuppel nog weg halen...????
Gr Lars |
Hoe ken het dat die grijze hetzelfde kenteken als de zwarte is? Of hebbie in BE een persoonlijke ofzo?
|
Quote:
Thx ! Die komt er zeker nog af ! eerst nog een zwarte achterbumper vinden zonder :D |
Quote:
Die grijze was niet ingeschreven en heb mijn platen gebruikt om hem tot bij mij te rijden :cool: :cool: :D |
|
al een paar keer gezien op meetings en dikke jetta!
Greetz |
Quote:
thx op vag fest is hij terug te bewonderen mss samen met de vento ;) |
|
zet de Flex eens in de trek haak Dimi .... :D
auto word steeds mooier |
Quote:
kan ik niet doen vriend, af en toe heb ik die nodig ook op de jetta :rolleyes: maar de coupe word trekhaakloos beloofd ;) |
Lang geleden zo te zien :D
Na een heel lange en zware zoektocht is het dan eindelijk zover :eek: :wow: Jetta word volledig gesloopt en opgeslagen in onderdelen :cool: :D :thumbup: Wie of wat de opvolger is hou ik nog ff voor mezelf..... :D :D Eerst maar ff zien dat em op belgische papieren staat he :thumbup: Later meer ;) |
hey dimi vertel is wat er voor terug komt ;) !?
gr. Martijn |
|
daar kan ik natuurlijk niks mee he :D !?
gr. martijn |
Quote:
ook niet snel tevreden he :D :cool: |
Ziet er puik uit zeg die zwarte... weet jij toevallig ook niet ergens nog een setje GT achterlichten te liggen?
|
Quote:
Thx, en ja ik weet wel een setje maar die blijven mooi hier (tis namelijk een splinternieuw setje :D ) Maar als ik er tegenkom zal ik aan je denken :thumbup: |
Quote:
KLOPT :D |
|
mooi kleurtje kerel ;) alleen die brievenbus op de motorkap zie ik niet zo zitten ?
gr. Martijn |
Quote:
das meer lucht voor de intercooler he tis namelijk een originele 80pk blok die er in zit :thumbup: |
Zonde...
|
Quote:
x2! :( |
Quote:
x3 ! Zonde van de wagen ! maarja ieder zn eigen smaak ! |
Quote:
:D :cool: ik weet wat ervoor terug in de plaats komt.... |
Quote:
ben benieuwd ;) |
All times are GMT +1. The time now is 12:35. |