Via het internet? En waar vandaan?
|
www.hobbycar.nl is een winkel in tilburg deze heeft erg veel van dit spul.
|
Quote:
http://www.tinytoycars.com/products_new.php :thumbup: |
De mijne................. ;)
|
Quote:
ik hield begin jaren tachtig al niet van striping... :tongue: |
De Corrado van Revell is uit, en hij is erg mooi... helaas gaat de achterklep niet open maar de spoiler kan wel omhoog. Motorkap en deuren gaan ook open, het is een VR6. Ik zag 'm op de Techno Classica voor 27 euro, koopje voor die kwaliteit!
Voor wie meer van 1:43 houdt- zowel Minichamps als Norev hebben een vrijwel perfecte Corrado in die schaal uitgebracht, beide in het rood. |
ik verzamel ze ook! alleen maar vw golf!
Eerst alle types maar nu alleen de type1. Kheb dr inmiddels al +/- 90st.(alles samen +/-140) van schaal 1:160 tot 1:18. |
dit is mijn beginnende verzameling
|
vanaf augustus 2007 verkrijgbaar volgens de baas van Revell ;)
voor 35 - 40 euro dus zal wel mei 2008 zijn :D |
Ik heb er weer eentje bij, al zeg ik het zelf een hele mooie ook nog! Zal straks foto's posten!
|
Nou, hier is mijn nieuwe aanwinst dan, een Audi R8 van 2002:
|
van die R8 heb ik startnummer 3 in 1:18 staan van Maisto
|
Van mij is hetzelfde merk, vind ze goed gedetaileerd.
|
|
|
Ik heb tot nu toe deze 3:
|
omdat ik ruimte nodig heb in mijn vitrine voor een paar zelfbouw modelauto projecten moeten er een paar in de bingo.
zet ze in deze topic te koop omdat het geen onderdelen zijn en niet in die rubriek thuis horen vind ik allen schaal 1/18 golf4 met audi A8 wielen 25 euro golf gesloten cabrio met alu bbs wielen 60 euro optisch verlaagd johan joure |
WEGENS TE VEEL!!
zullen niet allemaal te koop zijn,maar wel het grotendeel!! gtz |
ik heb er weer een paar leuke bij gehaald...
AUDI 100 avant L Audi quattro, MG metro 6r4 en lancia delta integrale 32B van schabak Ghia cabrio VW Iltis Dakar en eindelijk een Polo van polistil vind ze altijd te duur maar deze had wat krasjes en dus goed te betalen.... |
Mijn aanwinst, staat ook in topic hierboven...
En samen met m'n al eerder aangeschafte bus Golf is van minichamps schaal 1:43 |
|
nice die jetta heb ik nog niet,..........
johan |
nieuwe aanwinst van matchbox:
matchbox superkings k-86 vw golf (1981) in perfecte staat in orginele verpakking,deze gaat nooit meer weg!!!! en deze golf cabrio en caddy van siku. van de cabrio ga ik nog betere versie zoeken ,maar ben al blij met deze. bij interesse van aircooled modellen pm me ,of check ebay waar ze allemaal te koop komen!!!!!!! gtz |
weer even geknutseld omdat t hier toch veel regent
de zwarte lijnen staan erop had de aluminium wielen ook al in de kleur en kwam er toen achter dat ik de verkeerde gekregen had. moet 15" hebben en had 13""gekregen. daarom heb ik de verkeerd geleverde wielen onder een gesloten cabrio 1/18 gezet en die gaat de verkoop in vraagprijs voor de cabbie 60 euro kan ook met ats cup wielen verkocht worden standaard wielen krijg je erbij . johan joure |
Ook nice hoor :cool: :cool:
Als je die Jetta zoekt moet je maar eens kijken op egay.de :D :D Heb hem hier in België in de winkel gezien een week geleden.... VOOR MEER ALS HET DUBBELE VAN DE PRIJS DAT IK HEM BETAALD HEB !!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :chair: :boxing: :slap: :drill: :stick: :headshot: |
hee wat leuk
die golf 1 met geel oranje striping heb ik ook, maar dan zonder doos wel nog in nieuwstaat |
ben er ook al wat mee bezig geweest
mijn collectieke tot hier toe golf 2 kes + 1 ne corrado die op de eerste rij zijn trouwens allemaal gti kes en ook paar met bbs :lol: golf 1 kes heb nog een andere golf gti in 1:18 maar is nog in ombouw bezig en deze ook nog erbij ze heb een grote bestelling nog van heel wat minichamps voor wel wat geld alles 1;43 is onderweg nu en de laatste project dat ik gemaakt heb ze orgineeel de corrado vr6 van revell heb k hier ook liggen in 1:18 en nog paar projectjes lopen in 1:18 waaronder een porsche 356 hier ben k het trotst op omdat ik ze ook zelf gebouwd heb van een 1;18 bestaand model |
vandaag binnegekomen
dat was al serieuze rekening hehe heb ook nog de corrado van revell in 1;18 aangekregen van de week en nog nen oud model kübel in 1;43 |
Wow golf-classic, jij bent goed bezig joh!
Waar haal je 1:18 golfjes mk1? Daar heb ik veel interesse in maar kan het nergens vinden! En hoe heb je ze aangepast? Ergens wielen gescoord (Waar) eronder gedaan en een beetje pielen en verlagen? IIg HEEL erg mooi! ik hoor het graag! |
de 1;18 heb k op een meeting ergens gekocht zelf
of op essen weet het al nimeer hehe de velgen bumperkes en grote achterlichten en pirelli velgen heb k op deze site toen besteld een 7 a 8maand geleden http://www.modellfactory.de maar zoals je ziet is die site er mee gestopt :mad: en vind je dingen op www.kl-modelltuning.de succes trouwens geloof dat je de 1:18 ook daar kunt kopen :thumbup: |
|
zo men porsche 356 projectje is ook klaar resultaat zie je zelf wel he
zo was hem als k hem uit de doos haalde en nu is hem zo :) |
hierbij mijn modelauto's
dit zijn mn laatste nieuwe gti en jetta van schabak en gti van minichamps |
Quote:
mooi gedaan! |
Quote:
Die zwarte rechts vooraan heb ik ook, al zij het in een iets minder goede staat. :) |
[/QUOTE] die pirelli velgen zijn wel erg gaaf. kan ze nu nergens meer vinden |
jawel ze
op die site die ik paar posten terug poste hebben ze nog kijk hier maar eens op http://www.kl-modelltuning.de/0259d...d605/index.html |
al die velgen komen bij uli nowak vandaan in dld en in nederland is de leverancier (die ze daar ook vandaan haalt)
www.sdmodelcartuning.nl johan (de gele cabbie is reeds verkocht) |
heb deze golf 1 gehad van sunstar. maar snel weer verkocht, hij stond me op de één of andere manier niet aan. ook ATS velgjes gehaald van sdmodelcartuning.
heb er vandaag 1 gekocht van solido. ziet er veel beter uit dan die van sunstar. http://www.kl-modelltuning.de heeft wel hele vette velgen |
was even aant surfen op modelautosites en vond deze........
een caddy1 op basis van golf1 chassis 1/18 solido caddy1 johan |
All times are GMT +1. The time now is 15:39. |