Hehe, het was te proberen! En je zult met de tijd wel zien of je gelijk had wat betreft mijn ideetje. Denk het van wel maargoed... Kun je wel een beetje afleiden van mijn vorige vraag he!
|
Quote:
Gelijk doen en die andere rotzooi eruit :woowoo: Supersport is niets waard, wat een rommel ! Het hok is voorzien van supersport set maar ben er echt niet over te spreken :chair: |
Als je nog wilt weten of je het goed geraden hebt moet je maar even kijken, heb net fototjes gemaakt!
|
Hoe bevalt de KW var 1? kan een set goedkoop kopen namelijk.. :)
|
Quote:
de set bevalt me ERG goed. Niet te stug en hij kan echt laag :eek: , als je hem voor weinig kan krijgen zou ik alleen maar zeggen, DOEN ! ik wil niks anders meer :D |
heb op msn tegen je aan lope lulle maar je bent er niet ;)
Maar tis een mooi setje ja, zal eens kijken of ik het koop |
Weer ff een update:
Omdat het vandaag mooi weer was zag een fotoshoot wel zitten. Heb de Golf een uitgebreide poetsbeurt gegeven. Daarna maar een eind gaan touren met een paar maten. En ik heb ook de direct de gelegenheid om mijn nieuwe grill te laten zien. Ik ben nog een beetje aan het twijfelen over de 'look'. Het was eerst een bordeaux rode grill maar de kleur was niet meer geweldig, daarom heb ik hem opnieuw geverfd (manitou rood :giggle: ). Kortom ik weet het nog niet, kijk en oordeel zelf. Groeten, Erik |
ik moet even zeggen dat je echt een hele mooie edition hebt, mooie kleur, lekker laag en lekker origineel :thumbup: , maar voelde je je niet bedreigd op die laatste paar foto's? :D
|
Erik...echt super mooi geworden mijn oude Edition one.
De auto is echt in goede handen bij jou. |
Quote:
thanks :), ik voel me helemaal niet bedreigd op die foto's hoor, het zijn ook auto's hoor waar ik zelf ook aan heb gesleuteld dus ik beschouw ze heus niet als 'de vijand' :rolleyes: . Alleen al het bekijks van mensen vanmiddag toen we langs kwamen gereden was al lachwekkend :D Quote:
Doet me goed als jij als oude eigenaar er zo over denkt. Omdat ik weet dat je hem niet graag zag wegrijden bij jou uit de straat :). |
Erik, mijn GTI krijgt er een broertje bij zo te zien ;) Nieuwe neusje is beter dan dat ding zonder logo maar toch zoals ik al zei op msn, die koplampen vervangen voor de originele voor het geheel.
|
Quote:
Ik zei het hem ook al op msn :D |
Quote:
ik bekijk me mijn originele lampen eens of die nog in goed staat zijn en anders komt er als ik geld over heb een nieuw frontje in. alle lampjes ff nieuw kopen, lekker 'vers' zoals jij het mooi benaamd :D en zolang je hem als broertje beschouwt vind ik alles best :hug: :) |
Nou, dat randje is zeker netjes gelukt! Leuke foto's ook. Wat ik er van vind, tja ik weet het niet echt goed :redface: Als ik het zo zie, ik vind het nogal druk. Te druk. Dus wat doen je dan? Photoshoppen :D :eek:
Maargoed, kwam mooi uit. Even voormezelf ook gelijk kijken hoe het staat! Nu weet ik het helemaal niet meer. Maar denk toch dat ik na mijn shop neig... Mocht je dit zo houden, wel de knippers en lampjes netjes maken :woowoo: Ga zo doohoor! |
Ziet er idd erg netjes uit je WOB, hij lijkt idd erg op die van vwleusden, (die beschouwen we maar als mijn broertje, hahaha)
|
Quote:
je brengt me op ideeen Ruben ;), ga ik ook niet zo Dennis achterna :tongue: |
Pfff, hoe doen jullie dat toch allmaal met dat photoshop, ik moet me er ook eens in gaan verdiepen denk ik. ik kan er geen zak van.
|
Kan ook met paint :D
|
Het jammere is wel dat iets in photoshop niet te gelijkertijd ook aan je auto in real-lige gebeurd. Laat staan als je auto 65 km hier vandaan staat. Zoals nu bij mij het geval is :(
Maar om je topic eens te uppen, plaats eens een foto van wat je gesloopt hebt :D |
:redface: schaam me er al genoeg voor en vind het al kl*te genoeg en moet jij het ook nog openlijk in mijn topic zetten :D:D
zal morgen eens posten wat me overkomen is. misschien dat iemand een idee heeft of het misschien zo gemaakt kan worden. :cry: keep you updated. |
waarom niet alles helder? ook je verstralers...zo heb ik een helder setje gekocht in essen 2 jaar geleden koplampen en verstralers
|
Quote:
weet nog niet, misschien dat ik het een keertje probeer. maar wil uiteindelijk toch helemaal origineel gaan, grill stralers, knippers ,koplampen :cool: |
Erik, wat lees ik nu hier weer????? :chair:
kon je het weer niet laten :redface: |
Quote:
dit bedoel je ?? Quote:
origineel wordt het hoor :rock: of van mijn schade :redface: :mad: nja daar ga je dan een hele avond hard voor werken om je auto in orde te krijgen. wil je de werkplaats uitrijden, staat alles vol met hoogwerkers waar je omheen moet 'zigzaggen' zie je een muurtje over het hoofd :chair: en pats. ik ben dadelijk thuis en zal even een foto'tje uploaden. Volgens Oakgreenvr6 zou het te maken zijn. |
Hier maar eventjes de foto's :redface:,
Wie weet of dit te maken is ?? |
Wel jammer inderdaad! Heb je jezelf al uitgeleefd met schuurpapier. Kun je het in ieder geval netter maken. Denk dat als je dat netjes aanpakt je er niet meer veel van terug ziet.
|
He Erik, wat zie ik nu?? Kijk eens op www.polybumper.nl die kunnen je vast wel helpen...
Greetz Nigel |
Komt goed Nigel, als het echt niet lukt zal ik eens met polybumper contact opnemen.
Het valt wel mee de schade en heb misschien al iets waardoor het weggewerkt kan worden ;) |
hey maat, heb mijne weg hier ook gevonden op dit forum ;)
prachtige wagen heb je!! grts |
Vandaag even een kleine update.
Er zijn al een paar kleine veranderingen gebeurt aan de wagen, zoals: - Kapotte klink vervangen + alle klinken en diefstalplaatjes gespoten - Momo Team stuur geplaatst - Achterruitwisser verwijdert Volksforum-stickers heb ik al een tijdje liggen (grijs en wit) maar ben er nog niet helemaal over uit waar ik deze het beste zal plaatsen. Suggesties ?? hier de resultaten (met mooi weer :D) |
Ik vind (persoonlijk) dat er maar een goede subtiele plek is voor stickers: op het achterste zijruitje, vooraan onderin (dus tegen de B-stijl aan).
De 'Edition' ziet er erg netjes uit! :thumbup: |
Zeer netjes, zelfde stuur als dat ik heb of niet ?
Stijn heeft volkomen gelijk, op de zijramen tegen de B-stijl aan. Verder nog een tip, nieuw logo bestellen voor de achterkant. Bij een Edition hoort die zwart te zijn en ze kosten geen drol. |
Than B-stijl it is !
wel even die worthersee sticker verwijderen @Dennis, zwart logo komt ook in de achterzijde, is ooit een keer gestolen heb ik uit de oude bonnen weten te concluderen, binnenkort ff langsrijden. zag wel op de midwintermeet dat je een team stuurtje erin hebt zitten alleen heb jij een nieuwer model waarbij het leer anders uit ziet. verder zelfde model en staat super vind ik :thumbup: *EDIT* leuk detail, eerste 2 foto's op de achtergrond ook nog mijn achternaam (geen photoshop!) :D:D, zie het nu pas |
Nice pics :thumbup:
Stickers idd plaatsten waar ze het hierboven over hebben ;) |
Volksforum-stickers hebben inmiddels al hun plaats gevonden achter de B-stijl :cool:
Helaas hebben ze me geen geluk kunnen brengen. Op weg naar de VW-club Zuid-Limburg meet een kettingbotsing gehad met een kapotte achterbumper als resultaat. :(:( Helaas moeten er enkele geplande vernieuwingen schuiven om de wagen nog op tijd af te krijgen voor de trip naar Worthersee. Helaas :cry: |
Ik hoorde het gister al, had je ook nog niet gezien daar. :redface:
Erg k*t!! Echter je had ook de middelste kunnen zijn, die was er nog erger aan toe. :( :( In ieder geval succes met de edition!!! :hug: |
Thnx Linnie :hug:
Gister is de wagen naar de expert geweest, Result: 618 euro'tjes schade !! Liefst deze week nog nieuwe achterbumper opgaan pikken en dan snel mijn beide bumpers en wat klein spul naar de spuiter brengen zodat ik fris en fruitig naar Oostenrijk kan vertrekken :) :icon_spin Foto's volgen nog :) |
Zo das toch nog geld zat :eek: Maar gelukkig wordt ie weer in ere hersteld,succes ermee :thumbup:
|
Quote:
Bij mijn vriendin was er laatst ook iemand tegen haar wagentje (nissan micra) aangereden en er zat alleen een kleine kras op de bumper en een klein barstje in haar knipperlicht en er was volgens de expert een schade van € 700,- :eek: :eek: :eek: En dan te bedenken dat de wagen haar maar € 800,- heeft gekost :) |
Goed nieuws !!
Voor Wörthersee wordt de auto 'tip-top' in orde gemaakt. :rock: Hier een lijst met dingen die gedaan worden: * Distributieriem+ spanrol vervangen * Uitlaat maken * Rechterraam motor 'reviseren' * Elektrisch probleem ruitwisserhendel verhelpen * Allebei de bumpers eraf :woowoo: (en opnieuw laten spuiten) * Oliefilter vervangen * Toplagers vervangen (en denkelijk nog uitlijnen) * Stuurinrichting controleren Al met al best wat werk, maar met wat hulp gaat dat helemaal goed komen. Na dit alles moet de wagen in staat zijn om weer een stuk ertegenaan te kunnen :) Enige spannende zal zijn dat ik zaterdag 12 mei mijn bumpers terug krijg van de spuiter en dat ik de 13e 's avonds vertrek naar oostenrijk, het moet een beetje spannend blijven he :D:D Updates en foto's volgende komende week .... |
All times are GMT +1. The time now is 04:22. |