Mooi dat dit topic weer begint te lopen :thumbup:
|
Vorige week de laatste dingetjes gedemonteerd en alle striping verwijderd, wel wat wrang om een compleet onbeschadigde superstrakke kofferstriping eraf te trekken :redface: maar goed, het moet eerst op z'n slechtst voordat het op z'n mooist wordt.
Helaas had de dagelijkse roetmobiel ook weer wat onderhoud nodig dus die heeft ook een dag sleutelen opgevreten, tussen de bedrijven door nog wel de beide nieuwe originele spatschermen opgehaald. :thumbup: Gisteren begonnen met het aanpakken van het eerste rotte plek, in de linker achterste wielkast aan het einde van de dorpel. Hier komen meerdere plaatdelen bij elkaar, en ik ben geen volleerd plaatwerker, maar rustig blijven en goed kijken hoe het zit dan komen we een heel eind. :) Zo begonnen: Stukje dorpel weggesneden om overal goed bij te kunnen: Al het slechte vlees eruit en delen behandeld, morgen beginnen met opbouwen met vers plaatwerk. |
geen gele smurrie in de kokerbalk Arnaud ?
|
Jazeker, hele lagen soort kaarsvetachtig spul. Tijdens flexen of schuren loopt het ook constant over de schijf.
|
Quote:
dan is het goed , kokerbalk leek zo droog :D |
Dat is pas een gat in je dorpel!
Goed bezig Arnaud! :thumbup: |
heel erg nette Mk2 ! suc6 met het opknappen:thumbup:
|
Mooi dat je toch dit beestje gaat opknappen, je bent al goed bezig. :thumbup:
|
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Afgelopen dagen weer bezig geweest, vandaag het meeste gedaan en het hoekstuk dorpel-wielrand linksachter afgemaakt. Binnenste plaatdeel gevormd, gelast en afgeslepen: Toen begonnen met de buitenste welke ook deel uitmaakt van de binnenste wielrand: Plaatdeel van de dorpel weer op z'n oude plek, onderste plaatdeel gemaakt, ook het originele afwateringspunt er weer in geklopt: Hierna binnenste stuk wielrand gemaakt en gelast, en daarna het buitenste stukje. Afgelast... ...en alle lassen afgeslepen en de gaten voor de wielboog geboord. De wielboog ook even gepast, past perfect! Volgende week de rechterkant, die is iets krokanter. Tot zover de updates! :) |
top werk Arnaud
|
Net laswerk!
|
Goed bezig jonge!
|
Keurig gedaan...
|
mooi:)
|
Ziet er heel erg netjes uit kerel! :thumbup:
|
Mooi wark Arnaud!! :thumbup:
|
Afgelopen week bezig geweest met de rechterkant, deze viel me erg tegen en hier zijn wel uren in gaan zitten. Een groot deel van de wielrand (zowel binnen als buitenstuk) heb ik ook vervangen. Foto's zeggen meer dan woorden dus daar gaan we:
Zo begonnen: Alles eruit: Hier zie je dat de binnenste wielrand ook al aangetast was: Stukje dorpel met verzetrand geklopt: Binnendeel... Stuk binnenste wielrand: Buitenrand: Vers stukje gemaakt voor onderin. Waarom niet het hele plaatje zul je je afvragen? Omdat ik zo mooi op de vorm van het originele deel kon voortborduren. En klaar! Herinnert u zich deze nog? Daar heb ik gisteren een mooi donordeeltje voor gehaald: Binnenkort weer updates! :) |
dat ziet er weer gelikt uit :thumbup:
|
Heel mooi hersteld!
Dat die achterwielrand ook zo rot was?! Ga je de auto voor rest helemaal uitelkaar halen, dingen coaten enz.? |
Dit ziet er serieus goed uit...!!!!
|
ik vind dit nog steeds een van de mooiste gti,s van de westreen en omgeving maar ik vind het jammer dat ie altijd buiten staat.
maar daar komt nu verandering zeker na deze gronde beurt. :thumbup: |
Vakwerk Arnaud!
|
Bedankt voor de reacties mannen:)
@Erik: Het is op den duur wel de bedoeling om delen weg te brengen te coaten maar ik ga me in eerste instantie puur op de carosserie richten. Motorruimte en onderstel komt zeker aan de beurt, maar niet eerder dan winter 2011. @Monark: hij zal nog wel eens buiten komen, maar dat wordt niet weer z'n stallingsplek! :) |
overuren arnaud? :)
|
Vorige week vooral wel, deze week vakantieuren. :D
|
Knap stukje laswerk hoor !!!
|
Ziet er goed / professioneel uit !
|
voor het eerst dat ik dit topic zie, nog een 84er .
ze zijn zeldzaam maar ik weet er nu al wel 4 in het noorden rond te rijden helaas ben ik met de mijne een vreemde eend....helaas een import...maar ik ben er niet minder blij mee |
hmm noflik wurk! Mooie arbeid Arnoud!
|
ik weet nu ook wie er in Friesland goed kan lassen :D :D
Goed bezig Arnaud,en om zo je vakantieuren te vullen lijkt mij geen ''straf''. de temperaturen zijn nu iig goed! ik blijf dit topic volgen! succes verder,het ziet er tot dusver erg goed én netjes uit :thumbup: |
Quote:
Ik heb er ook nog een een 84 mars rood alleen een ingevoerde. Hij rijd alleen nog niet hij ligt gedeeltelijk uit elkaar. |
Mooi om te zien hoe deze wagen wordt aangepakt.
echt vakmanschap :thumbup: |
Zo dat ziet er keurig uit arnaud! Keurig stukje werk, super dat ie zo aangepakt word (Y)
|
Mooi hoor. Wat een afwerking :thumbup:
|
Top laswerk!
|
hey Arnaud, zie nu pas je topic weer maar je bent goed bezig zie ik :thumbup: heb hem vaak buiten zien staan maar eindelijk krijgt hij weer goeie aandacht :D
Top werk, succes ermee!!!! |
net laswerk:thumbup:
|
Quote:
het IS laswerk. ;) |
Waar blijven de update's :thumbup: :thumbup: :D
|
Pfff... mot ik nu het hele stripverhaal nog uploaden? Geniet net van een welverdiende pot bier, ben op sterven na dood man:D 8 uur begonnen vanochtend en na 6en gestopt, maar je hebt gelijk, zal de boel binnen nu en enkele dagen updaten met foto's. Er is iig. al weer flink wat gebeurd! :)
|
All times are GMT +1. The time now is 17:41. |