![]() |
Hahaha hier zijn de foto's dan... kom net terug van de dealer (grote beurt laten doen, dus weer een klein fortuin lichter... :D )
![]() ![]() ![]() ![]() Sorry voor de kwaliteit, binnenkort betere foto's!! En meteen maar de volgende update... Hij is nog niet helemaal af, maar bij deze alvast een foto van de kofferuitbouw! :D ![]() Binnenkort zullen er meer foto's volgen! (ook die van de binnenkant :chair: ) |
Gisteren de bouties los gedraaid van m'n rs'jes en ze daarna schade vrij gemaakt, zo heerlijk in het zonnetje.... Maar toen ik opstond en naar de hondenmand keek dacht ik toch ff dat ik een zonnesteek had opgelopen :eek: :D
Daarna toch nog maar ff verder gegaan met het "opkuisen" van de rs'jes :rock: Deze komen zeker nog wel onder de golf, moet ze deze week nog ff polijsten en dan binnenkort een keer naar Peter brengen om ze in elkaar te laten draaien :woowoo: |
Speciaal voor jou Gertje :D :hug: !!
Oh ja de vierde lag boven, die is al wat verder af...voordat er snuggere opmerkingen komen :chair: |
T werd tijd :D
|
vette ride kev! mooie airride install ook...
en een boerenfox! vet, hebben wij ook een! |
waar is eigenlijk de 4e velg ?
:tongue: |
:stick:
|
dus je hebt je helemaal de t*fus geschuurd en gepolijst op de porkers om daarna andere velgen eronder te mikken......;)
|
ziet er goed uit...maar moet nu overal die achterlijke witte plaat in het zicht?
|
@Gert: Dat dacht ik :D Ga vanavond weer verder, die 4e velg is in principe al klaar, hoef alleen nog maar in elkaar gedraait te worden...
@Mellyville: Dankje kerel, ik blijf m'n best doen om er iets van te maken :hug: En inderdaad een Boerenfox, alleen onze "bowie" is gekruist met een jack russel... (z'n moeder was groter dan de vader, geen idee hoe ze dat voor elkaar gespeelt hebben... :D ) @JK le mans <--- (tjek, expres zonder hoofdletter L en zonder hoofdletter M) :chair: Zie ook comment richting Gert.... ;) @Bobby Digitaal: Pcies :D Nee joh, ze moesten toch nog allebei ff af, en ik denk dat we dan maar een beetje afwisselen... Mocht iemand trouwens interesse hebben in een van beide setjes, ze zijn te koop....... Ik heb mijn ultieme setje droomvelgen gevonden en die kosten nogal wat zeg maar..... :rolleyes: @Pedaalemmer: Dat MOET anders word ik geroyeerd :D :D heb teveel strafpunten :woowoo: Zo nou hoop ik dat ik niemand vergeten ben, want het is nog nooit zo druk geweest in mijn topic :D :eek: :hug: |
kevin, je gaat toch niet op de velgen rijden waar half nederland al mee rijdt he;)
|
Quote:
van die ronden? met bandjes eromheen? |
F*ck Je hebt het door :woowoo:
|
Quote:
:chair: nee velgen aan de buitenkant, band binnenin..... |
Nee ik ga niet met bbs le mans rijden :D Met iets anders! Iets nog veel mooiers, nee het zijn zelfs geen bbs'sen
Weet zeker dat jullie het allemaal kunnen waarderen! :) wat het is ga ik nog ff voor mezelf houden! Het blinkt in ieder geval ne goeie :D EDIT: nog een tip, ze zijn duurder dan wat bbs le mans nieuw kost :D |
Quote:
dat boeit helemaal niets, mooie velgen hoeven niet altijd duur te zijn... meestal wel het geval maar zeker geen maatstaf voor " aantrekkelijkheid" kon ff geen ander woord verzinnen;) |
Quote:
Gaan we katten Kev !!!! EDIT ik weet het al Aez Forge A !! |
@Bobby: Ik zeg ook helemaal niet dat dat een maatstaaf is voor mooi, maar ik ben gewoon op zoek naar een hele mooie en vooral kwalitatief hoog afgewerkte velg!
Moet er een beetje retro uitzien! :D @JK: nee joh was gewoon om jou een beetje te stangen, maar ik denk wel dat bobby die velgen bedoelde... Maar volgens mij weet jij het al Jasper, maar nog ff mondje dicht voordat ik weet dat ik ze kan betalen :D |
???????????????????????????
Hoor zoveel van je dat ik het niet eens meer weet hahaha |
@JK Le Mans:
Dat klopt, erg ben ik he :D ;) |
Quote:
Ik moet toegeven, ik vind het echt ontzettend geile velgen die Bbs Le Mans :rolleyes: |
dat wel maar beetje overkill op het moment
|
Quote:
De andere velgen moeten ook echt eerst de deur uit, m'n pa doet me wat... Liggen ondertussen al 3 setjes velgen en een 18 inch thuiskomer en een reservewiel in de garage en op m'n slaapkamer :D Kan ik het helpen dat ik een beetje een velgen fetish heb :woowoo: |
bekend probleem waar er hier meer mee lopen denk ik;)
|
lambo velgen van sixpack misschien?
|
Quote:
Ik vind ze echt helemaal super!! Wie weet :rolleyes: |
;) heb op moment 2 kopers , maar wie weet als ze afzeggen ......
|
Quote:
Zou voor mij toch pas voorjaar 2007 worden :( Er zijn nog teveel dingen die momenteel even prioriteit hebben... Maar als ze er dan nog zijn, is dat wel een serieuze overweging! :rolleyes: |
en nog een updeet.... zal deze hier ook nog maar even posten :D
Vanavond de eerste 2 velgen in de primer gezet :D Morgen maken we ze even af, ze worden matzwart :eek: :D BIJNA KLAAR!!! kan niet meer wachten :D |
Quote:
:D goh waar zou kevin toch van dromen :woowoo: nog een tip dan ze zijn rond en er komen banden omheen. Oja kevin heb het blok erin hangen halve kabelboom erin nog enige stekkers fixen uitlaat eronder enz dan schuren buitenkant spuiten en heb bijna alles binnen nu. Nieuwe hemel raamrubbers spiegels knipperlichten kleppendekselpakking distrubutie riem waterpomp radiateur lijstenset binnebumpers bla bla. Dus maandje of 2 denk ik ongveer en dan kunnen we weer ff gaan meeten Ik spreek je nog Groetjes! |
@ Arjan: goed bezig knul!! ben erg benieuwd! schiet nou maar op :woowoo:
|
pas maar op dat je niet over dat "veel tijd wegvretende polijstwerk" heen spuit :D:D
|
Quote:
hahaha nee hoor dat zit wel goed, en als het er wel op is gekomen ga ik d'r nog ff met de borstel overheen is het zo weer in orde :woowoo: :D Ohw we hebben ze zo juist zwart gespoten, ik vind het er echt heel netjes uit zien! :eek: |
:postpics:
kon je verwachten he :D ;) |
Quote:
komen er aan :D |
hier een voorproefje :rock:
![]() ![]() ![]() Ik vind ze wel vet zo :woowoo: |
dat ziet er netjes uit man
|
oei zie ik daar wat zwart op het polijstwerk :eek:
:D:D de velgen zien er echt super uit, als nieuw zelfs !!! goed werk geleverd Kevin, nu die bandjes erom en dan onder die lowrider van je !!! |
danke danke :D die randjes moet ik nog ff afwerken, nog een keer met de hoogglansborstel eroverheen en dan zaterdag de bandjes erom...
Ben d'r nou al zenuwachtig voor... :rock: |
Ziet er wel ruig uit :P gaat vast wel mooi staan!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:19. |