Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf1 16v Project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20699)

Rallyegolf20vt 07-08-2006 21:51

Zie je regelmatig bij mij voor huis langs toeren .
Je golfje ziet er mooi uit ( in een flits) :-)

Lieuwe 10-08-2006 09:33

Vandaag afmaken en dan richting de coater voor een mooi laagje matzwart :cool:

LRR 10-08-2006 10:18

He Lieuwe,

Heb jij je deurpanelen zelf gemaakt ??? Zoja, heb je nog wat tips & tricks voor me ???

Kooitje zal zeker netjes staan in matzwart !!!

Groeten

LRR

vwmk2driver 10-08-2006 17:17

vind jammer van die kooi... vind dat dat er niet in hoort verder toppe golf 1

Lieuwe 12-09-2006 21:25

Maar weer eens een update van mijn kant. Rolkooi is nu zo goed als af, alleen nog wat afwerken en dan richting de coater. Heb er dus nog een kruis van gemaakt achterin (was eerst een enkele stang). Verder alles profi af laten lassen bij een bedrijf voor een vriendenprijsje ;)

Verder heb ik nog een set Corbeau Sprint kuipjes gekocht van de broer van TomKraft. Deze zijn nog in zeer mooie staat en het zal zeker wel dik staan icm met die rolkooi. Afgelopen weekend al even een kuipstoel proef gepast en het is echt een wereld van verschil :eek: Voel nu echt 10x beter aan wat de auto allemaal doet in de bochten.

Ook heb ik het rechtervoorscherm + auto richting de spuiter getrapt afgelopen weekend. Scherm was dus gedeukt en slecht gespoten. Dit was al zo bij de aankoop (2,5 jaar geleden), dus werd wel eens tijd om dit aan te pakken :D Ik sta komend weekend dus met een netjes voorscherm op de meeting (rest van de auto nog maar even goed poetsen)

Tijd voor wat foto`s :tongue:

Van:

Naar:

Stukken beter dacht ik :rock:

Foto van de kuipstoelen gemonteerd in de Polo GT van TomKraft zijn broer. Dus NIET mijn auto @ de foto :rolleyes:

En nog een leuke foto om te eindigen :cool:

René 12-09-2006 21:32

ik vind die kooi niet zo tof... die zou in mijn auto véél mooier staan.... ;)
geintje...ziet er top uit!

Lieuwe 02-10-2006 10:50

Zo weer es tijd voor wat nieuwe foto`s.

Heb er nu ook a-stijl kappen opzitten .. wat vinden jullie daarvan ?

Alle reacties/suggesties zijn welkom :D

maniacmark 02-10-2006 10:54

Hele mooie auto, maar persoonlijk vind ik de Astijl-kappen net zo.
Maar het is jouw auto en het past zeker.

Lieuwe 02-10-2006 11:02

Ik ben er ook nog niet echt over uit of ik die kappen wel mooi vind of niet. Het is wel origineel VW dus dat is wel weer leuk, maar het zijn eigenlijk wel 2 doeloze stukken plastic :rolleyes: Zijn die kappen trouwens geleverd als een optie ofzo ? Net zoals die Zender achterspoilers.

rallyegolf driver 02-10-2006 11:27

Quote:
Originally Posted by Lieuwe
Ik ben er ook nog niet echt over uit of ik die kappen wel mooi vind of niet. Het is wel origineel VW dus dat is wel weer leuk, maar het zijn eigenlijk wel 2 doeloze stukken plastic :rolleyes: Zijn die kappen trouwens geleverd als een optie ofzo ? Net zoals die Zender achterspoilers.

Deze hebben als doel de Cw-waarde van de auto te verlagen...

LRR 02-10-2006 11:28

Quote:

Kappen staan goed Lieuwe !!! Laat maar mooi zitten.

Mooie foto's trouwens !!!

Groeten,

LRR

Lieuwe 02-10-2006 11:46

Thnx LRR .. wordt ook wel weer es tijd dat we wat van die Golf1 van jouw zien :D

Quote:
Originally Posted by rallyegolf driver
Deze hebben als doel de Cw-waarde van de auto te verlagen...

Ok .. ze hebben dus wel een doel. Altijd mooi om te weten :)

LRR 02-10-2006 12:15

Quote:
Thnx LRR .. wordt ook wel weer es tijd dat we wat van die Golf1 van jouw zien :D

Ja ja, ben druk bezig hoor !!! Net een berg onderdelen naar de straler gebracht gister !!! ;) ;)

Groeten,

LRR

Melvin 02-10-2006 12:46

wow! perfecte golf gewoon....

Erwin G60 02-10-2006 16:24

Ziet er goed uit lieuwe en die kappen mooi laten zitten;)

Edrik 02-10-2006 16:51

Idd, kappen laten zitten.
Zie je volgens mij niet zo vaak.

RubenD 02-10-2006 16:54

Kappen lekker laten zitten, heeft je camera auto-focus of?

Zweiter 02-10-2006 16:58

heel erg mooi lieuwe!

vwmk2driver 02-10-2006 17:02

als je het zo ziet zal het beter staan zonder die kappen.. denk ik
maar voor de originaliteit en zo is het leuker dat ze er op zitten.

dus ja je kunt ze er ook is afhalen en dan kijken wat je er van vind.
vind je dat moooir laat je ze er af en bewaar je ze goed bij je thuis en kan je ze later altijd nog weer terug zetten.

wat zeker is dat die dingen erg moeilijk te vinden zijn en dus erg zeldzaam worden. dus doe ze niet weg.

rallye16vt 02-10-2006 17:04

Tuurlijk lieuwe, kappen erop!!! :rock:

MMgolfnut1 02-10-2006 17:27

Suggesties? Niets meer aan doen, tenminste, niets anders dan wassen en waxen :D

Lieuwe 02-10-2006 17:33

Bedankt voor de reacties mensen :rock:

Kappen blijven er wel opzitten gezien de functie+zeldzaamheid. Was dus niet bepaald een slechte deal om die dingen voor 20€ te kopen :D Aan het exterieur zal verder weinig meer gebeuren, maar het interieur en de motorruimte zullen nog flink veranderen deze herfst/winter.

vwmk2driver 02-10-2006 17:43

ik vond ze een tijdje geleden bij iemand die van alles aan het weggooien was.

ik mocht ze zo mee nemen, dus ik had ze voor niks maar als je ze zoekt betaal je er al snel dik voor.

Arnaud 02-10-2006 18:27

Deze kappen zijn wel onderdeel van de originele GTI-uitrusting toch? Mooi laten zitten dus! Heb vorig jaar nog een setje weggescheten voor €25,- :( Mooie fotoshoot trouwens! :cool:

PJVL_G60 02-10-2006 20:56

Mooie fotoshoot zeg ! Blijf dit echt een onwijs mooie MK1 vinden ! :D

Mister Cool 02-10-2006 22:33

Mooi laten zitten die kappen! Blijft een superdikke einser :rock:

Lieuwe 18-10-2006 14:06

Daar was ik weer :D

Ik heb vanmiddag dikke lampen gekocht voor de Golf1 :cool: Was bij autozaak langs, want de Golf4 moest nieuwe voorbanden hebben (Golf4 is niet van mij voor de duidelijkheid). Ik een beetje rondkijken daar .. hebben ze nog een dikke partij oldskool spullen te staan. Dit zijn voornamelijk spullen die niet zo "courant" zijn volgens de verkopers en daarom goedkoop weg mogen. Gelukkig hou ik wel van die niet zo courante spullen en niet van de autostyle bende .. dus ik blij :D Mooi setje breedstralers/mistlampen gekocht incl. zak vol met kabels/relais etc en nog 2 mooie verstralers.

Ga het monteren op de bumper/binnenbalk. Heb hier iets van 3 voorbumpers liggen dus dan kan ik wel 1 verprutsen :tongue: Lampen zijn dus niet echt bedoelt om er constant mee rond te rijden, maar meer voor een late night rag sessie icm deze rally lampen :) Zal wel een dikke partij licht geven met die lampen erbij (huidige groot licht is ook al 100watt).

Als iemand nog een Hella Comet 500 lamp heeft te liggen hoor ik het graag !!!

Dennis@polo86c.nl 18-10-2006 14:23

op ebay.de staan wel wat setjes (ook los): klik

Lieuwe 18-10-2006 15:43

Thnx .. staan idd wel een paar te koop op ebay. Toch maar eens uitzoeken hoe dat allemaal werkt :rolleyes:

Iemand trouwens bekend met het merk van de breedstralers/mistlampen Gabel ?

vwmk2driver 18-10-2006 17:40

mag ik vragen hoe je dat gedaan heb met het uitlaat spruitstuk??

heb je die gekocht of zelf gemaakt?? of??

Moroder 18-10-2006 18:11

Quote:
Thnx .. staan idd wel een paar te koop op ebay. Toch maar eens uitzoeken hoe dat allemaal werkt :rolleyes:

Iemand trouwens bekend met het merk van de breedstralers/mistlampen Gabel ?

Hee Lieuwe, leuk spul. Maar geef de E-codering eens van die lamp. Kan er miss wel een regelen via me werk :).

Lieuwe 18-10-2006 19:01

Quote:
Originally Posted by vwmk2driver
mag ik vragen hoe je dat gedaan heb met het uitlaat spruitstuk??

heb je die gekocht of zelf gemaakt?? of??

Je bedoelt de einddemper + pijp ? Die is gewoon van Supersprint. Gewoon draaien tot ie schuin omhoog staat :)

RubenD 18-10-2006 21:11

Nee Lieuwe hij vraagt naar het uitlaat spruitstuk, standaard van een KR past toch niet?

vwmk2driver 18-10-2006 22:16

ik bedoel idd het uitlaatspruitstuk dat deel wat aan je cilinders zit en met die bochten zo onder je stuurhuis door loopt enzo.

origineel golf 1 past niet en origineel golf 2 16v ook niet.

je moet daar dus iets op verzonnen of gedaan hebben???

jettaracing 18-10-2006 22:21

misschien van een scirocco 16v :rolleyes: ;)

vwmk2driver 18-10-2006 22:38

zou misschien ook kunnen.. ja

TimMK1 19-10-2006 08:21

Zijn speciale spruitstukken te krijgen voor een golf 1 16v van supersprint, en van een rocco 16v kan het ook..

Lieuwe 19-10-2006 09:17

Idd Scirocco 16v / Golf1 16v van Supersprint.

Lieuwe 04-11-2006 10:56

Wie heeft de meest smerige auto van het forum ? .. ik maak wel een goede kans :lmao:

Breedstralers hangen ook op de auto. Wat vinden julle ervan ?

Heb nog een set 8x14" verbreed staal wat ik nog op moet knappen. Moet ik toch maar een keer mee bezig, want de BBS velgen zijn niet al te blij met dit weer :D

Erwin G60 04-11-2006 11:15

Ik vind die breedstralers persoonlijk niet zo mooi lijken.

All times are GMT +1. The time now is 15:11.