meeting was top en erg druk :) mooie auto's gezien.
dit is een echte topauto super jetta. mooie rally en de enigste aanwezig top wagen mooie kleur mooie gti mooie c zonder kippengaas ed. |
Ja jullie waren met een groep gekomen :) is beter en leuker. Doen wij ook volgend jaar.
|
en we zijn weer terug!
we vonden de meeting super! af en toe idd een erg stoer rijdende volkswagenrijder op het terrein en nóg stoerdere jongens met dikke geluidsinstallaties... maar dat mocht de pret niet drukken... ben weer wat onderdelen lichter en wat andere onderdelen zwaarder.... én stickers :rolleyes: foto`s zet ik er morgen ff op... ga nu ff wat anders doen ;) kusss ;) |
zeer geslaagde meeting,
jammer dat het alweer voorbij is :( hier mijn bijdrage van foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=GMGQDGMR zeker voor herhaling vatbaar :) |
Quote:
Yep dat was ik , hij viel uit en wilde niet meer starten,volgende week weer sleutelen,verder geen problemen alleen jammer dat het net nu moest gebeuren :redface: |
och scheis....
ik heb wat gemist zo te zien! morgen weer n meet? hier op de oprit? weet ik tenmiste dat k dr bij ben optijd! :D |
Ik vond het een top meeting, redelijk weer mooie auto's alleen een beetje kleine parkeerplaats voor de grote opkomst. Maar al met al een leuke meeting en hoop dat er snel een 2e volksforum meeting zal zijn. :) :) :)
|
Jah, en van de auto waarmee hij gekomen is maakt hij natuurlijk geen foto :tongue:
|
zo te zien en lezen was het mooi Ik heb weer wat gemist dus
|
Quote:
Past dat wel bij jou 200 volkswagens op de oprit? Denk het niet he.... Maar we willen het wel doen hoor, zeg het maar.... :D :D :D :D |
het was zeker een leuke meeting
lekker weer terug lekker met Mr keverpech zijn kever terug gereden zodat hij mooie fotoos kon schieten ook nog vreemde mensen gezien ik weet niet wat Tim staat te doen hier bij Jasper............ :D :D :dunno: |
was een gezellige meeting, weer een hoop bekenden tegen gekomen! zeker voor herhaling vatbaar, maar dan s.v.p. op een wat groter terrein! hihi.
|
Quote:
sorry mensen.. heb gisterochtend nog matzwart gekocht... maar geen inspiratie gehad om de lipjes te spuiten... :D |
Idd een geslaagde meeting :). Veel opkomst van mooie auto's maar ook wel mensen die het zaten verpesten voor de rest (Harde muziek, ruig rijden enz...) Maar al met al een zeer geslaagde meeting :). Volgend jaar weer!
|
Was echt een super meeting zeg. Jammer dat de kever het begaf Emiel, maar wel een super ding. Ben alleen vergeten de stickers bij je op te halen.
|
.
|
die motorrijders vond ik trouwens ook wel irritant!! die reden pas echt lomp!
en tommy: moeten je lampen niet iets rechter en hoger komen te zitten? |
Quote:
die van jou stond toch open :D nog ff bij staan kwijlen.. Quote:
hij moet de lipjes nog spuiten ;) |
Zeer geslaagde meeting, lekker druk en gezellig. Weertje was ook prima.
Volgende keer een grotere parkeerplaats? Maar dan aub zonder de mensen die hun muziek (nou ja, muziek) vol open zetten of lekker "stoer" rijden... :chair: |
Dat komt volgend jaar wel. Ik fotografeer alleen verlaagde voertuigen :) daarom de mk2 van mijn zus ook niet mee genomen.
|
Quote:
De rommel past niet beter, maar vind het een verbetering ten opzichte van de enkel rond die er standaard in zat... Dus ik ben er zo blij mee... En jah, het zit schots en scheef... ;) I don't care! |
Puh.. Laat de volgende keer wel de lucht uit de banden net zoals die paardentrailer die die een uur voor mijn auto stond..
|
We hebben weer een topdag gehad!
Foto's van de Trunk society staan even op een tijdelijke site: http://82.192.89.100/~w9664087/joom...allery2&catid=9 Voorproefje: |
Heb me erg vermaakt, en eindelijk eens wat mensen ontmoet!!
Lekker druk, de meet heeft zichzelf overtroffen denk ik :) |
kleine bijdrage van mijn kant
|
Mooie fotos Fabian!
|
staan ook een aantal foto's op www.vw-speed.nl --> meetings --> ff scrollen naar binnenland en voila.
|
Ziet er allemaal goed uit! Een hoop volk zullen we maar zeggen. Misschien een optie voor de volgende keer. De volgende afslag zit Brothers een Discotheek met een HHHEEELLEEE grote parkeerplaats. Of ze het hiervoor vrijgeven weet ik niet, maar vragen kan altijd.
Groeten, Ronald |
Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad! Mooie vw's en leuke bekenden gesproken! Hier mijn foto's.. http://www.freewebs.com/vwcaddy/vwmeetings.htm
(helaas weinig, want mn batterijen waren weer eens leeg) |
Quote:
Kijk, dat zijn goeie ideeen !!!! Was weer een topdagje vandaag, echt megadruk ! Complimenten voor de organisatie......was toch even paniek na politie en rijkswaterstaat wat roet in het eten gooide, maar dat is toch weer goed gekomen !! Volgende x zeker weer :) Zie jullie (niet allemaal hoop ik ;)) de 4e wel weer op de ACN ! Cheers ! |
|
|
nice pics :)
|
Hmm, ik het wat gemist zie ik :eek: Maar ach, heb m'n dag toch aan m'n vw besteed, dus toch nog nuttig ingevuld :)
|
was echt super geslaagd vandaag! water en luchtgekoeld door elkaar, was megagezellig!
|
gatver! ik ben hier nog niet zo lang lid, maar daar was ik best graag bijgeweest. Jammer dat je dan weer net zoon verplicht familiegebeure hebt
*gaat snel in het fotoalbum neuzen* |
Quote:
Ik vond dat ook bijzonder irritant die zware bassen en dat gedoeng doeng doeng doeng wwooouuuu wiiiiiuuuuu pokkeherrie! :chair: :chair: :mad: :eek: Net als je in een goed gesprek verzeild bent geraakt met Sjon ( he wat zeg je!) @Sjon Ik vond het gewoon even leuk om je te plagen hahahaha |
ook nog ff bij een g40 gestaan waarvan de eigenaar zn sleutels erin had gelegd en de deuren op slot gedaan. gelukkig waren ze er uiteindelijk toch ingekomen.
wel jammer dat er maar 3 golf 3 cabrios waren, maar die cabrio van mivw vond ik toch echt super!!! |
Quote:
ach joh.. volgende keer beter :D |
Ben er ook geweest (met de rode jetta,de witte staat nog eventjes onder de afdekkleden .... :rolleyes: )
Was zeker onder de indruk ! ,wat een auto's !zeker een zeer geslaagde meeting! Heb nog even kunnen bijpraten met oude bekenden,en ook nog iemand blij gemaakt met m'n gt interieur! Dit evenement is zeker voor herhaling vatbaar! :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 09:09. |