mijn auto:
GTX en de GTX 16v donor |
Tja kheb geen VW meer :D duz dan maar geen foto van mijn daily driver.... :D
|
Quote:
:chair: |
Mijn werk paard!
Toen ik hem kocht voor 400€ met nieuwe uitlaat en banden. Geen roest te vinden,een klein beetje onder de accu. Motories slecht onderhouden. Volgens de monteur van deze auto hoef je nooit de distributieriem te vervangen.:eek: Die ging er naartuurlijk er als eerst aan,met maar meteen de waterpomp. Hij stootte verschrikkelijk. Raar he, als je nooit je boucies vervangt.:D Inmiddels heb ik hem een half jaar en alweer 30.000km mee gereden. |
|
He Marcel waar is de green machine ?
|
Leuke wagen marcel
|
Kom op posten met die hap :D :D :D
|
jij houdt van 'uppen' he ruurd? :tongue:
|
Quote:
Ja, iedereen heeft nog lang niet zijn auto er bij gezet. Dus posten met die hap :D :D :D |
|
Mijn golf1 cabrio dan maar.
|
Quote:
Daar had ik zo snel geen foto van bij de hand. ik zat op de zaak toen ik het topic zag. Je kunt niet van je pc uploaden he? was of vwforum wel zo toch??? maar daar kom ik nooit meer.. :cool: |
ok.ok.ok hier komen ze!!!!
Dit is de witte! de rode jetta (winter/zomer's) En de dialy van de vrouw ,de vr6 variant! |
Quote:
Kan wel hoor :cool: Bij bovenstaande balk, dan gallery en dan upload picture. Kom maar snel met meer foto's, zeer mooie mk3 :D |
Mijn nieuwe daily (voorlopig ook geen project :redface: ) en eerste vw, laat ik m'n ex er maar niet bij zetten haha :tongue: |
die van mij [links] en de klico van de vrouw |
Mijn Syncro showproject
http://www.mijnalbum.nl/Album=BIVZQWCM Mijn ex-daily golfje (en ja, zo laag kun je echt rijden) http://www.mijnalbum.nl/Album=JJKBLS4N En heb vorige week een Diezel golf4 gekocht, (nieuwe daily) foto's volgen |
Mijn 79'er Golf S 16V
|
Quote:
Deze is volgens mij vaak te vinden in zwolle of niet? een tijdje terug iig. stond hij vaak bij mij in de straat. kamperpoort..? hopelijk morgen foto's van mijn nieuwe aanwinst :) |
Even een upke :D
|
mijn daily: Golfje 2 1.6 GL van 85.
Nu nog in winteruitrusting, ik heb nog geen andere velgen gevonden :) en het opknap hok, GTI 16V van 86. |
Quote:
zag hem vandaag nog staan voor de euromaster in zwolle |
Even de hele handel door gekeken, leuk wagens en ik zag dat de mijne er nog niet stond:
Volkswagen Golf Mk2 GTI 16V KR 1987, een echte Duitser: |
mijn jetta1 gls uit '80
|
@oergolf: echt een prachtige auto!
|
Ok, hier onze Golfjes:
Onze Golf IV CabrioleTT De Golf 1 1500cc automaat: En we hebben ewr nog 1tje bij gekocht..........komende zaterdag ophalen in Duitsland :rolleyes: En dagelijks verplaats ik me in een Witte Mercedes Sprinter met een VW-Speed plaat achter het raam.......... :cool: |
mijn polo classic
tis wel een slechte maar heb ff niks anders zoals hij nu is |
Mijn Daily:
En als ik haast heb: |
Derby 1 uit 1978
|
Jetta uit 91
|
mijn gti 8v wat ondertussen 16v is geworden...
|
ok ik zal ze er ook maar bij zetten,
m'n daily, 1.6 diesel bj 1991 met wob recaro's en 310.000 km en de classicline |
mijn daily
mijn project |
Upke :D
|
oke hier de mijne:
|
Upke :D
|
Oops... sta er nog niet tussen... bij deze dan ons wagenpark...
Polo (daily van Mirte) Golf Diesel (Mijn daily) de cabrio.. |
okej mijne ook dan, ondertussen al weer redelijk aangepast overigens..
en nu zo! :cool: |
Die van mij staat er momenteel zo bij.
De bbs rs komen er nog onder, moeten nog een paar bandjes om. |
All times are GMT +1. The time now is 02:06. |