hee koen is wakker
|
Quote:
Afgesproken :D |
Ben ook wel van de party denk ik met de jetta 1 !
|
P.s Gert als ik ga kunnen we dan t.z.t ergens afspreken om met de Brabo's en de Belgen samen die kant op te rijden ? :D
|
ZOOOOO ben net ff bij de Slagmaat geweest, en moet zeggen dat is idd een grote parkeerplaats zeg.... :D Moeten nog zien of we die vol krijgen heheh :rock:
Verder was het niet zo druk, stonden een paar truckers en een paar pesonenautos dus neem aan dat het ook hier op een zondagmiddag niet zo druk is. :) Zal deze week de eigenaar ff bellen, hij was nu niet aanwezig... :( |
super dat je er ff wou kijken chris!!
maar is ie echt groter als die in Barneveld? |
Quote:
Hehehe ff met de ongekeurde Golf op pad was toch lkkr weer, en ik had zin in een Mac dussuh... :D En ja hij is echt groter dan Barneveld, al lijkt dat mischien niet zo.... :) |
hehehe ongekeurd??? foei foei chrisjuh ;)
ok...zal wel gezichtsbedrog zijn dan denk ik :) :hug: |
Quote:
en dan 10 dagen om mijn rijbewijs te halen :tongue: |
normaal zijn wij er ook bij (vw golf 1979 en ik) froggy mss ook die heb ik nog niet gehoord.
alleen weten we nog niet met welke auto we gaan komen :D |
Quote:
dus is het niet onmogelijk, spoed cursusje en gáán! :D |
Leuk!! Lekker dichtbij ook. :cool:
Chisjuh; jij komt langs Veenendaal of niet. Misschien kunnen we in colone naar Bunnik rijden. Ik zal eens kijken of er hier in de buurt nog wat mensen gaan. Sabine? :D Ik kom trouwens met de kever. Greets, Sander |
Quote:
Geen probleem Sander, ff verzamelen bij de Mac :tongue: , en ik zal Sabine morgen wel ff bellen! |
Ik zou graag komen, maar de datum komt mij helaas niet goed uit. Ik zit dan in de Kuip voor Feyenoord tegen Ado Den Haag... sorry. Maar ik houd mij wel aanbevolen voor een volgende meeting!
|
gezellie ,zal mijn facie ook laten zien
|
Rene die parkeerplaats daar is echt zeker 2x zo groot, ik denk nog wel groter
|
Quote:
Niet nodig om naar de Kuip te gaan, je weet de uitslag toch al :D :) |
Quote:
jaa het zou kunnen.. als ik niet 5 dagen per week op school zou moeten zijn. doe namelijk de Havo dus helaas zelf rijde zal er niet in zitten. |
ach ja komt goed joh voor je het weet heb je het!
|
Nice kheb nu al zin in de meeting...!
|
Quote:
Goed idee, is een stuk gezelliger. |
PAS OP: Volgens mij staat er net voor die parkeerplaats een Gatso. Als je vanuit het westen komt. Toch? :confused:
|
Ja klopt Koen, trajectcontrole idd. Eindigd net daarvoor. Dus kom je vanuit den haag over de A12, trajectcontrole vlak daarvoor
|
Quote:
Tis goedkoper om je ride op de foto te laten zetten op de parkeerplaats zelf :D |
Quote:
mag ik ook mee...:( |
Quote:
Tuurlijk spreken we tzt wel een vast punt af. |
Denk dat we wel met een grote groep uit het oosten komen, en je weet het he de wijzen komen uit het oosten hehehe
|
Zijn er überhaubt mensen uit het zuiden die komen? (en dan bedoel ik het echte zuiden, Limburg dus)
|
Quote:
Ik neem aan dat wij op die datum wel kunnen.... ;) |
Quote:
En jullie komen uit? (ik net onder Heerlen) |
Quote:
Venlo , iets noordelijker dus :D |
Quote:
Dat is inderdaad Iets hoger :P Ik ga eens kijken of ik hier iemand kan strikken om mee te gaan. Ik PM misschien es om wat af te spreken voor de laatste 100 km :P |
Quote:
Ik vind het oke hoor :D |
Als ik vrij ben ben ik er, met de 74er natuurlijk
|
ik weet het te vinden...
|
Quote:
Geen wonder dat niemand met je meerijd ;) :hug: |
Quote:
Misschien heb ik tegen die tijd sowieso de auto al op de sloop geparkeerd.. WEER de benzinepomp stuk :mad: |
Ik zal er ook zijn....
Van Bergen Naar Bunnik Afstand 109,6 km. Reisduur 01:05 |
Jazeker zal ik erbij zijn!!
|
zoek topic niet door te lezen: zelfde locatie als vorige keer?
|
All times are GMT +1. The time now is 13:47. |