Dik! wat voor semi's zijn dit?
|
Super!
|
Quote:
De Zeknova Supersport RS in 195-50-15. Gekocht bij Arthur welke er zelf ook op rijdt met zijn GNG Motorsport gebouwde BMW. Dingen zijn snel warm en dan zeer goede grip, lekker knallen over de rotondes :) |
Heel mooi BD! :)
|
Bijna 1000km verder en alles onder de kap gaat goed. Ik had er zoveel vertrouwen in dat ik de Passat geschorst heb en tm september in de Corrado wil gaan rijden.
Wel problemen met de remmen helaas. Remzuigers voor bleven hangen na een stuk rijden. Zuigers eruit gehad, helaas dusdanig dat de ‘chroomlaag’ stuk was. Toch een poging gewaagd ze op te frissen maar heeft het 2 weken gedaan. Dus het volgende ga ik zsm doen. Remzuigers voor vervangen Remslangen vernieuwen, en helaas ook de leidingen want de wartels komen niet meer los Remschijven en blokken Dan zijn de remmen voor helemaal vers Voor komende herfst/winter Heb een complete achteras gekocht, deze opknappen, nieuwe rubbers erin Remslangen en leidingen nieuw en dan eronder schroeven. Schijven en blokken vernieuwen. De klauwen die erop zitten zijn al gereviseerd dus dat scheelt weer. Dan moeten de remmen het toch weer een beste tijd uithouden. Iets zichtbaars ook gedaan, langs de uitdeuker geweest, in totaal 7 deuken rondom laten verwijderen. Tevens een VR6 embleem in de grille geplaatst. Heb trouwens ook 2 goede reflectoren gescoord voor de mistlampen, ook een winterprojectje. |
|
En zo word het steeds een beetje beter! :thumbup:
|
Gisteren de voorremmen gefixt.
Rechts begonnen en het geluk gehad dat ik toch de wartel vd remslang los kon draaien. Zo hoefde ik geen nieuwe remleiding te maken daar. Slang vervangen en de zuiger vd remklauw incl nieuwe pakkingset Links ging helaas niet los dus deze doorgeslepen en een nieuwe leiding gemaakt. Er zaten Bosch remmen op wat ik persoonlijk niks vind dus een setje Ate blokken en TRW schijven gemonteerd. Remt een stuk beter nu. Volgende is de achterkant en ben op zoek naar knappe lederen voorstoelen zwart. |
Zo dan! Dat was echt wel nodig zeg! Die remslangen :eek:
|
ziet er allemaal weer super netjes uit! :thumbup:
|
Quote:
Zekers!! |
Begint alweer uit de hand te lopen 😂
Gisteren een nieuwe MFA schakelaar gemonteerd, moest bij die oude nogal hard drukken en stand 1 werkte niet maar alleen stand 2. Het interieur heeft ook aandacht nodig. Bestuurdersstoel is flink verrot. Ik ga zaterdag richting Groningen om voor 2 knappe voorstoelen te kijken. Mijn huidige stoel En ik heb eindelijk naafkappen erop (wel ff 130,- verder 😖) |
Mooi hoor!
|
Die stoelen zijn inderdaad wel op ja :tongue:
Maar die remslangen joh :eek: Dat daar nog niks van geknapt was is ook een wonder geloof ik. Heb je ze vervangen met rubberen of staalomvlochten slangen? |
Quote:
Gewoon rubberen uitvoering. Remt weer lekker 😋 |
Mooi om zo'n corrado weer fris te zien!
|
Alles ingebouwd incl de originele stoelverwarming. Van de bestuurdersstoel welke al in hele goede staat was alsnog het schuim van het zitvlak en de linker wang vervangen.
Interieur is bijna naar mijn zin, nog nieuwe pedaalrubbers plaatsen en afdekkingen van de stoelrailsen dan is het ‘af’ Dan eens tijd vinden om de buitenkant een poetsje te geven. |
Groot verschil het interieur zo, mooi hoor!
|
Is/Wordt weer een hele nette auto!!
|
Quote:
Toevallig bij Arie gehaald ?? |
Quote:
Yep! Aardige kerel! En de oude alweer verkocht aan een andere liefhebber! |
Quote:
Toevallig...ken Arie niet persoonlijk, maar mijn maat Mark is weer één van zijn beste vrienden ;) Hij had Recaro's gefixt geloof ik en had deze stoelen over. Hij is echt een VR6 kenner. |
Hey, dat is toevallig inderdaad! Scherp van jou Fred! Mooie update en ik vond de stoelen voorheen al goed zitten bij Arie. Nu heeft hij Recaro's inderdaad. Ook fraai. Beide heeft iets. Zo hoort het. Geniet van je Corrado. Het zijn en blijven mooie auto's. :thumbup:
|
Deze Corrado staat alweer een tijdje in onze garage. Sinds vorige week hebben we er een Golf Rallye bij en eigenlijk had ik besloten om dan de Corrado te verkopen. Nog steeds niet de moed gehad om een verkooptopic aan te maken en marktplaats al helemaal geen zin in. De gedachte maakt me al verdrietig.
Mocht iemand ‘toevallig’ een goed huis weten dan hoor ik het graag. |
Heel gaaf een Rallye! Zonde voor de Corrado maar ik snap de keuze
|
ik heb er helaas de portomonnee en de plek niet voor, blijft echt een nette wagen
daar moeten toch liefhebbers voor te vinden zijn :thumbup: |
Ondertussen heb ik deze auto overgenomen, en staat hij droog hier in de schuur.
Ik weet nog niet of ik een topic hier aan ga maken, aangezien het voornaamste wordt er van de zomer van te genieten. Ook aangezien de auto bijna af is. |
gefeliciteerd met de aankoop! topicje is altijd leuk natuurlijk :tongue:
|
Yep hij is weg maar gelukkig goed terecht gekomen bij een liefhebber!
Ik mis hem wel maar je kan niet alles hebben/houden helaas. |
en zo is het maar net, gelukkig is er iets moois voor terug :thumbup:
|
Quote:
Proficiat met de aankoop, lekker touren idd :thumbup: |
Quote:
Precies ;) |
All times are GMT +1. The time now is 15:18. |