Quote:
Misty heeft wel mooie blauwe oogjes, blijft dat zo of verandert de kleur naar mate ze ouder worden |
Ik zal is mijn allergrootste vriend eventjes voorstellen
De titel zegt meer als genoeg... nu het zo warm weer is, is hij constant buiten en hij kan ook vreselijk zeuren om naar buiten te gaan meeeh meeeeh, mag ik naar buiten.... En altijd als je denkt dat je een goede pose hebt en je drukt dan af dan heeft dat pestventje er genoeg van en hij draait dan net zijn koppie om. Pokkejoch! Tikspelletje met hem spelen is erg leuk, je slaat hem met je hand zachtjes op zijn pootje en je krijgt me toch een rotklap terug! En altijd in je nagelriem! Hij wint het dus altijd dat pestventje, maar is wel stapelgek op het vrouwtje. Als het vrouwtje aan het computeren is wat doet caspertje dan? Hij springt op het buro en gaat met zijn grote reet boven op het toetsenbord zitten. piiiiiiiiiieeeeeeeeep en alles loopt in de soep! |
Quote:
Wat een pestventje zeg...... :D |
Dit zijn mijn vissen: Cat&Pillar want ze houden van graven, iedere ochtend is de bak anders ingedeeld door ze,ze zijn ongeveer de lengte van 4 pakjes marlboro naast elkaar en hebben echt een eigen willetje,zo nu en dan krijgen ze een paar goudvisjes om lekker op te peuzelen.de linkse heeft mij bijna een keer gegrepen en ik schrok behoorlijk ervan. |
Wow, wat is het voor soort?, piranha afstammeling?
|
super vissen pirelli,postje anders een filmpje? (tijdens goudvisontbijt?) :D
|
Quote:
Nee is een ciclide soort genaamd pauwoog ciclide ,opzich is het een rustige soort alleen hebben ze wel eens van die gekke buien, en dat is net het leuke aan deze vissen. filmpje posten gaat niet echt wany ik weet niet waar ik hem moet plaatsen,heb wel een soort gelijke link voor je maar dan een andere vis wel het zelfde soort. http://video.google.nl/videoplay?do...81&q=oscar+fish http://video.google.nl/videoplay?do...50&q=oscar+fish maar dit is wel erg extreem hoor de mijne krijgen maar ieder twee visjes. ;) |
Onze nieuwe aanwinst: Dirk en Henk :)
|
Dan die van mij ook maar ff
Smith & Wesson (op deze foto Wesson & Smith :)) |
@pirelli,
dat eerste filmpje is best triest, dat visje zonder staart :( |
Quote:
met hun lichaamsgewicht aan brokken erbij? Nee ff serieus, wat een leuke beesten! |
@ Stijn: Stoere namen voor ze! Ze zitten er ook echt bij als Dirk en Henk :cool:
|
Haha ja he :) Ze zijn cool. Dirk is dik, Henk is scruffy. helemaal af :)
|
Dit is mijn nieuwste aanwinst, GHIA!
|
Zo lag ghia erbij op dag 1, helemaal uitgeteld van alle indrukken :D
Hij kan het ook erg goed vinden met z'n grote broer :eek: Maar na een week vinden ze elkaar best wel lief :hug: |
Lizz en Fixx, is een oude foto nog, zal binnenkort wel een nieuwere plaatsen. Fixx is de zwarte en is inmiddels de 4 kilo gepasseerd :), hij is 7 maanden :). Owja en hij ziet er niet dik uit. |
aaaag
|
Dit was mijn hond.
Helaas is hij niet meer :( |
Omdat ze altijd zo super nieuwsgierig is en overal met haar neus tussen moet zitten, gaat ze er ook maar mee op de foto:
btw die trapwagen is te koop ;) |
Onze Moud. Geen idee hoe oud ze is. We hebben haar vier jaar geleden gevonden in het park. Ze was toen ondervoed en zwanger. Later heeft ze 11 pups ter wereld gebracht. Al snel kwamen we er achter dat ze mishandeld is. Daarnaast is het ook nog eens een bastard stef waardoor ze in de catagorie Pitt bull valt wat bij de wet verboden is. Mocht ik ooit staande worden gehouden bij het uitlaten dan nemen ze haar hoogts waarschijnlijk in beslag en word ze afgemaakt. Het is geen makkelijk beestje als ze jou niet kent, maar als ze je eenmaal vertrouwd is ze goud :hug: :thumbup: |
onze satan en satan 2 jaar terug.....nog te handelen.
ze zijn nu war ouder en slopen zo nu en dan wat.....om half 4 's nachts hebben ze erg vaak de race tyfus..... Woodstock: Snoopy: ze zitten echt overal in, achter tussen op onder.....mijn god zeg. :D |
Quote:
Niet uitzonderlijk denk ik ernst, wesson is nu nog geen 4 maanden en ook al 2,5 kilo :) Smith is wat kleiner en ook wat lichter, nog net geen 2 kilo |
|
sinds vanmorgen dit parkietje....vloog ineens bij ons huis naar binnen :confused:
|
Zwaar parkietje, die bus is helemaal door zijn assen gezakt! :eek:
:D |
De "Golf 1" van mijn ouwe lui
|
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2895180&page=1grappigste thread ooit voor de kattenliefhebbers
|
dees is ons gezamelijke hobby, van mij en men vriendin uiteraard :tongue:
ander uit de hand gelopen hobby greetz Ronald |
Mijn schatje :D
En in kerstsfeer: |
mijn boefje (datum klopt niet)
|
Ook ik heb huisdieren:D
Clyde: (achtergrond Bonny) Bonny: (ook gordel om achterin :tongue: ) En Joep: Ik heb wel normale foto;s hoor van me honden :rolleyes: |
Hier mijn maatje, Jack Russel terreur genaamd Diesel.
3 weken oud eerste dag thuis 4 maanden oud afgelopen weekend op het strand windkracht 10 |
|
Mooie zwarte duitseherder dr zit een mooie kop op dat dier
|
|
Naast een bejaarde (7 jaar) goudvis hebben we sinds januari 2008 een
Friese Stabij, Jappe! Supergaaf eigenwijs beest dat we overal mee naar toe nemen. Bij mijn ouders hebben we dan nog een Duitse Herder, Andor, hier heb ik heel veel mee gedaan in zijn eerste jaar, hij is ook echt mijn maatje. De foto's: |
1 katje en 1 poesje:
en samen: |
mijn hond(jack russel) Peppie op het balkon over de railing kijkend..
|
Dis Muis:D
|
Welliswaar bij m'n ouders thuis, maar een heel gaaf beest :D |
All times are GMT +1. The time now is 03:53. |