Zo joostema heb weer aardig zijn :eek: best gedaan als ik het zo bekijk, ziet er best uit :rolleyes:
Mooie wielen nou het weer wat beter dat ze eronder kunnen of niet Jasper???????? :rock: |
Jazeker kan niet meer wachten tot ze alle 4 klaar zijn , maar ja dan moet ik nog ff schuren .
|
Ik boek vorderingen ! heb nu al weer 2 harten klaar !!
Vanavond wegbrengen en dan morgen de 3e schuren en kan arjan weer verder mit polieren ja ! |
Ja zo ga ik je natuurlijk niet meer bijhouden he Jasper.
Ziet er super uit zo met die gepolijste harten,maar begrijp ik nou goed dat ze wit worden(harten) of was dit niet serieus bedoeld. Snap het effe niet meer(ja blond he ?) :confused: |
Zien er zeker heeeel dik uit ja :woowoo: :woowoo:
Quote:
De zijkanten van het hart bedoelt die, zeg maar wat nu ongepolijst is dat is mijn beleving tenminste :tongue: |
pfooeeee! dik!!!
|
whaahahhaha
nee Marco ze worden zwart de zijkanten van de spaken :D |
Quote:
Dat wordt een leuk afplak werkje dan ! Maar goed het eindresultaat zal wel erg mooi worden. Heb je nu alle 4 de harten al geschuurd of kwam er een fiets tussendoor..??? Kzal zelf morgen maar weer eens gaan schuren,de planning is om ze voor eind maart toch wel onder de jetta te hebben. Wel foto's blijven posten he ,kvind het superrrrrrrrrrrrr!!!!! |
Ja klopt , dat wordt zeker een feest maar ja het moet gebeuren he .
één wiel is helemaal klaar om gespoten te worden , verder zijn er 2 harten klaar de 3e moet ik nog schuren en je de randen moet arjan nog iets afdraaien ! Maar komt goed ! |
hee jasper..
Ik heb ze met eigen ogen mogen bewonderen. Echt wel super.... pfoeiiiiiii Volgende keer neem ik ze mee :D als ze er dan nog liggen. Saat vet wijs man onder de t4. Kom jij ook naar de meeting in maart? dan heb je ze wel klaar en eronder .. ps heb je al bandjes ervoor? |
Ja zijn idd super ! ben er ook super wijs mee !
hahahaha ik zorg ervoor dat ze weg zijn als jij komt de volgende keer :D:D:D:D Is wel de bedoeling dat ze in maart zeker klaar zijn en dat ik kom ! En ja wat de bandjes betreft ik heb hier al een maand of 4 4 nieuwe liggen 235/35/19 DUNLOP SP9000 |
niet doen ..
Bespaar je de moeite haha. Nee ze zijn echt wijs. Kom in maart wel ff kijken bij je bussie. Ik neem de transporter ook mee met de aanhangert t t t |
Quote:
Hoorde van arjan dat jullie idd een super mooie bus hadden ! Dus ben benieuwd :D ! gisteren avond laat nog ff snel bij arjan geweest ff kijken er zijn nu als het goed is 4 randen klaar en 1 hart deze week de andere harten klaar maken dan moeten ze nog gespoten worden en dan weer in mekaar schiet dus mooi op nu |
Maar eh.....waarom zien wij zo weinig foto's Jasper ?????
Kom op he !!!!!!! ;) ;) Grtz............ LRR |
hahaha ja foto's das een goeie !
kijk maar een paar pagina's terug zo wordt de rest ook :D:D nee komen vast wel foto's vanavond als arjan dit leest :D |
Quote:
:wee: :wee: |
Quote:
in april word de bus weer klaar gemaakt. Zitten paar kleine dingetjes op. Zoals een paak accuzuur spetters :chair: . met dank aan de automaterialen zaak. Bumpers opnieuw bijwerken en spuiten. Zwo set spuiten. En het belangrijkste de motor word klein beetje gekieteld.. andere pomp verstuivers intercooler, grotere nieuwe turbo. Dan zou hij zonder chip 170 pk moeten krijgen dus met chip word het redelijk zwart achter de puup hahah Mooi zou wezen om van voren verder te zakken maar dat is in ons beroep 3 x niks. Hij is van voren de helfd gezakken en achter verlaagd met 40 of 60 mm. Maar met luchtvering als extra draagvermogen. Dit omdat we met zware dichte aanhanger rijden. Enige is nog even uitzoeken hoe we het doen met de koppeling. een acv motor heeft een redelijk kleine koppeling. die van een 150 ps is groter. Weet niet of dat gaat passen, vlgs mij is de bak ook anders. We zien wel. iig komen de gepolijste wieltjes er onder 1 maatje kleiner dan de jouwe maar 10 J breed |
Zo ff een paar nieuwe foto's van de hoepels van Jasper.... randen zijn nu allemaal klaar en de binnenkanten zijn zwart gespoten.
Misschien vandaag nog ff met de harten verder.... |
rukvoer!!
|
Mooi werk arjan !!
Kan niet meer wachten tot ze weer en mekaar zitten ! |
Joossie Is Pimpin'.........Big Time !!!
|
Erugh lekkerr nu de laatste Harten nog.
Kom op Jasper schuren die hap! De laatste loodjes ! Kan haast niet wachten op het eindresultaat Gaat een set setje met een HOOFDLETTER worden ! |
Quote:
Marco dat heb ik al vaker gezegt hier ! Le Mans is altijd met hoofdletter :tongue: :tongue: Nee ik ben klaar met schuren afgelopen zaterdag de laatste gedaan ! Alles ligt nu bij arjan zal vanavond maar weer eens een kijkje nemen hoe het wordt :D |
Jasper ik snap niet dat je het mooi vind die gepolijste randen:D
nu moet je alleen nog fiks onder de zonnelampen en 5 kilo goud om je hald B.A van the A-team hahaha . Zien er gelikt uit. |
Ik vroeg me af of hoe het met dit project staat ?
Zijn er al weer vorderingen en of foto's Jasper ? :confused: |
Tja ze zijn nog steeds zo als ik als laatst beschreven heb !
Arjan is erg druk op het moment dus er moesten een paar setjes tussen door , geen probleem . Maar ik heb vernomen dat het komende week gaat gebeuren ! :D:D:D dus hopelijk volgende week weer een update !! Hoe is het met het huis ?schiet het al een beetje op ? groeten Jasper |
Yep schiet al aardig op stucadoor is nu bezig dus ik heb nu weer even een paar dagen tijd om de jetta meeting klaar te maken voor de 26 e
grtn Marco |
Kijk aan das het betere werk !
Ik heb op het moment geen eens tijd meer om de bus te wassen :chair: :( :mad: Ach komt wel weer ! |
:chair: :chair: :chair: shame on you
|
ja en bedankt he ! :D
het komt wel door jou wielen dat het later wordt :D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
Nou ja er zijn belangrijkere dingen om dagelijks te wassen zullen we maar zeggen. :D
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
hahahahahaahahahaahahhhahahaa
|
zeker weten. wat ook maar een grapje
ik probeer het iedere zaterdag wel keer te doen maar laatse tijd is het klote big time. Sorry jasper :hug: hahah |
;) hee jappie... vind ze een beetje tegenvallen ;)
|
@Bullit
maakt niet uit ik heb geduld :D ze mogen volgende week ok wel klaar ! ik hoop ze zondag 5 maart te kunnen passen en zoniet dan niet ! :D:D:D:D @Robbie :nana: :rant: :stupidme: :wuv: :bj: :clap: :puke: :fingered: :headshot: :evil: :brad: :angry: :chair: Zo meer kon ik er niet vinden :D:D:D |
ik heb ook geduld dus dat scheelt weer.
Ga ze zeker bewonderen op de meeting hoor.. gr ben |
Jongens geen ruzie maken he........ komt allemaal wel goed.... is altijd nog goed gekomen bij Joossie en ook altijd optijd klaar dus ze staan er heus wel met de eerste meeting.
Als het morgen een beetje mee zit op het werk dan komen we morgenavond een heel eind. Maar wie helpt mij dan met mijn nieuwe wielen.... :D :D :D Krijg alleen wel enorme spierballen.... de wielen die ik klaar maak de laatste tijd worden steeds groter en breder..... 18inch 19 inch binnenkort 20 inch.... man waar gaat dit toch naar toe :woowoo: |
nou dat je in ieder geval niet naar de sportschool hoeft, daar gaat dat naar toe!! Nee jasper en arjan ziet er onwijs goed uit!! Grote duim!!
|
Maakt niet uit arjan maar dat weet je he ! Tis toch nog klote weer dus eronder kunnen ze toch niet !
@Robbiebobbiedesleepdiensautoophaalmeneer geef die grote duim die voor mij was ook maar aan arjan ! die verdient hem en niet ik !:D |
:own: :wee: :crackpipe :green: :thumbup: :screwy: :limey: :clap: :giggle: :wuv: :icon_spin :jacks: :hitit: :hug: :rock:
Ze zijn bijna klaar !!!! FF wachte nog !! :hug: |
All times are GMT +1. The time now is 00:10. |