Quote:
er schijn t een speciaal console van vw zelf te zijn dat hij in het onderconsole kan omdat vw daar een dubbeldin navigatie kan inbouwen en dan de radio ook ergens moet! |
ff een carmanga creatie van mijn!
|
FF WEER EEN UPDATE!!!
Schermpje met speler erin best een wekje om alles netjes te krijgen maar het resultaat is er!!! zo is het geworden dus!! |
WEER EENS EEN KLEINE UPDATE :P
GTI lip gemonteerd en me kenteken naar beneden laten zakken nu nog me bumpers clean!! :rolleyes: als de bumper gecleand is zijn de 2 gaatjes ook weg de 2 buitenste luchtinlaten en me zwarte strip!! :D |
ff klein voorproefje van men bbsen dan maar!! :P
|
dus daar komen mijn zwarte rubbertjes op? hehe
|
zowiezo op de voorste 7j komen de bridgestone's op! :)
|
Okey bij deze hier dan echt de foto's van me kooi erin en de bbsen eronder
jammer van het regenachtige weer maja ik wou het julie ff showen he! :D |
superstrak werk klokie :D
uber mooie polo |
ff wat geinige pics van een weekje WORTHERSEE!
|
even een klein vraagje..
waar kun je zo'n carmanga maken?? heb al rond gezocht maar krijg het niet gevonden. hopelijk kun je me helpen ;) |
Erg stoer die rolkooi, moet ook wat kosten he! :D
hij kijkt wel extreem boos, geen gedonder met de politie ?? :) |
Dees is een erg vette wagen geworden!
Stootlijstjes nog een kleurke geven en die is af. Kooi in combinatie met de BBSjes is super. Ciao Stoffe |
Quote:
tnx maare tot op heden nog geen gedonder gehad :D |
Ondertussen paar weken verder weinig verandering in het topic
dus dacht ff een update de omp stoelen zitten er nu dan eindelijk in foto is nog zonder de gordels maja!! ff een vooraf fototje mooie foto al zeg ik et zelf zijn trouwens met me tel gemaakt niet slecht resultaat dacht ik zo! |
nice:D mooi werk klokkemans :rock:
|
ff snel voor vw mania een updatje!!
niewe achterlichten HELLA LED zo waren ze!! :D en zo zijn ze geworden!! :D moet er nog wel ff aan wennen vind ik zelf dat helemaal rood van de orginele lampen is ook wel mooi :unsure: laat ff weten wat julie er van vinden? :P |
hoe heb je dat dan gedaan?
|
Quote:
buitenkant met p 800 schuren afplakken rood spuiten met achterlicht spray (of hoe ze dat noemen) afplakbant eraf halen en in de lak spuiten!! |
ff paar foto's
|
Okey de laatste pics dat hij in deze staat te zien is!!
verder zal er nu alleen nog maar afgebouwd worden!! dus dit echt de laatse fotoshoot !! :( |
Hoe bedoel je precies dan? Stop je met deze wagen? Omdat je BBS-en al weg zijn.
|
Ik denk dat ie bedoelt,de laatste foto's van hoe hij nu is.
Maar goed ik ben ben blonT dus................... ;) |
Ik bedoel (jammergenoeg) ik stop met dit project deze auto word orgineel verkocht
Reden wil groter luxer sneller!! Dus mensen bieden op onderdelen kan bij deze!! |
Wat gaat er allemaal in de verkoop en wat gaat het kosten ?
|
je heb pm!"
|
All times are GMT +1. The time now is 15:48. |