kom op rico, beetje kerel..... ;)
nou maar hopen dat je komende zaterdag wel beter bent... :) beterschap |
Beetje stress voor komende zaterdag Rico? :wink:
Sterkte en beterschap iig! :) |
GV%$#^%%$%&*%** kan dus vanavond niet komen, moet werken.... :(
Veel plezier allemaal! :) |
ik hoop dat we het droog houden straks!!!!!
|
denk het niet, maar ik ben er wel :biggrin:
|
hmmmm
ik zit ook al somber naar de lucht te kijken en ze hebben het ook nog eens voorpeld maar we blijven positief |
ik heb voor de zekerheid een paraplu mee :D en het is nu in Capelle nog goed, zelfs een zonnetje!
|
hier schijnt de zon ook nog!
|
nou hier in moerkapelle (naast Zevenhuizen)
trekt het helemaal dicht dus duimen maar met z'n allen |
Zolang het daar maar blijft! :D Moet mijn kevertje vanavond weg brengen.... :(
|
Quote:
Niet zo treurig! Je hebt er een stoere bus voor in de plaats. Ontopic... hier schijnt nog steeds de zon hoor! |
ohhhhhhhhhh kijk uit he :D
succes Sabine :p |
hier ziet t er prima uit!
(Harmelen Utr.) Ben niet bang voor een beetje regen! hoef ik de keef niet te wassen vanmiddag....... :D |
Quote:
Ik treurde er ook niet om... :tongue: heb geen zin om te rijden... :D |
Het blijft gewoon droog... :D waarom, omdat ik dat zeg!
|
plaatselijk weerbericht
Afgelopen nacht kregen we met meer bewolking te maken en in de vroege ochtend was er wat gerommel te horen in Nieuwerkerk a/d IJssel, maar deze bui zal langzaam ten zuiden van Nieuwerkerk a/d IJssel oplossen. Het werd niet kouder dan 17 graden.
Het was vandaag opnieuw een warme dag, maar er was meer bewolking dan de laatste dagen, zodat het benauwd aanvoelde. Vooral vanmorgen waren er flinke zonnige perioden, maar vanmiddag werd de zon vaak afgeschermd door bewolking. Het bleef nog wel droog. De wind was zwak tot matig uit het zuiden. Het werd 25 graden. Het blijft ook het komend etmaal aan de warme kant en er staat maar weinig wind uit het zuiden tot zuidwesten. Vanavond is een enkele lokale bui in de regio niet uit te sluiten. Vannacht blijft het op de meeste plaatsen droog. Wel kan er lokaal mist ontstaan. Het koelt af naar 15 graden |
That's fine with me..........
|
dat lijkt mij ook prima, niet te warm en wel droog. Beter kan niet.
Ik heb er zin in. |
Hier is t al aant pijpzeiken :mad: :mad:
Perenzooi!!!! Nou ja, dan maar wat eerder aan de bar?? Tot zo... |
Nou de shirts zijn gedrukt!!
nu een kleine vraag zijn de shirts gewild? anders drukken we er nog een paar extra! shirts komen op ongeveer 5-10 euro stuk... |
Quote:
Gewoon meenemen, voor dat geld raak je ze altijd wel kwijt !! Tot straks :D |
Quote:
Da's ook geen geld! :) |
durf het niet aan ...ik pas :mad:
veel plezier daar :o |
Quote:
Nou Leon dat viel vies tegen.... (shirts verkoop bedoel ik!) stelletje hollanders... haha ach heb ik weer een hus poetsdoeken in mijn auto... :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: |
ja liep niet echt storm met die shirts maar het is wel lekker droog gebleven.
Leuk om nog even met Leon en Keverpech gesproken te hebben (met Leon had ik al een keer een praatje proberen te maken in de tent op spa dacht ik, maar dat lukte volgens mij niet echt meer door de hoeveelheid biertjes die ik toen op had :redface: ). Is altijd leuk om eens een keer wat nieuwe mensen te leren kennen. Dan heb je wat meer aanspraak een volgende keer op een meeting. |
Quote:
Om Rico te pesten met zo laag mogelijke vw's komen ;) :p. Niks persoonlijks Rico :o haha geintjâh, zie je zaterdag (en ik hoop daarbij ook een boel anderen :D |
All times are GMT +1. The time now is 12:21. |