Voorgaande jaren kon je inderdaad gewoon je emmertjes water halen zodat je kon poetsen zonder al dat zand in je lak te krassen..
En t stoeltje omdat ik niet 1.5 dag alleen maar blijf staan :D |
Sterk punt zal is kijken ben hier helemaal niet op ingesteld :D tent geleend nu nog de stoel maar hebben jullie soms allemaal een T1 bus gaat nie passen in een MK1.
|
Quote:
Ja :D |
In mijn geval een Passat variant. En als dat niet past gooien we de paardentrailer erachter haha
|
Quote:
:thumbup: Quote:
Is ook groter dan de een MK1 :D |
In een Golf 1 past ook mega veel hoor.
|
Wou toch nie verder gaan als de achterbak Theo maar idd de tent kan wel op de achterbank.
|
Quote:
Ruimte zat dus. Stoeltje op de achterbank, 2 koelboxen met bier erbij en gaan. tot zaterdag. :thumbup: |
Dat scheelt weer drink geen bier ! Tot Zaterdag Theo :thumbup:
|
Quote:
Kom gewoon met de daily, maar met 2 personen, tent, partytent, stoeltjes, koelbox, kratje bier, poetsemmer en poetsspul.. en nog wat schone kleren.. zal bijna allemaal in de kofferbak passen :redface: |
Waar overnachten de promobabes? Of zijn ze er alleen zondag? :tongue:
|
Ik hoorde dat ze allemaal in mijn t1 bleven slapen ..
;) Ze zijn er alleen zondag helaas ;) |
ghe ghe :D
|
Zie steeds meer voordelen in zo busje :D
|
Quote:
Top Hans, beetje anders als voorgaande jaren dus :D Hoeveel plaatsen voor Dubs&Chicks zijn er eigenlijk? Kon dat nergens terugvinden :tongue: Is die truck het enige gedeelte van de catering? Gaan die mensen het serieus druk krijgen dan :eek: Wel echt gaaf! :thumbup: |
Quote:
De truck wordt ingepast in de bestaande catering, dus geen zorgen om de capaciteit. Dat komt zeker goed! Dubs & Chicks wordt beperkt door het maximale aantal plaatsen op ons hoofdterrein icm standhouders. |
gaat helaas niet lukken om het feest mee te maken dit jaar........
|
Dat is balen Gerben !
|
dat is zeker balen.volgend jaar hopelijk er wel weer bij.......
|
Jammer Gerben, was andere jaren altijd zeer gezellig!
|
Het weer ziet er fantastisch uit en we hebben nog campingplaatsen beschikbaar. Reserveer jouw campingplaats nu!
http://www.volksdub.nl/index.php/registration |
mijn rukbunker is ook klaar :D
|
zal wat plaatjes voor je meenemen voor binnenin:D
|
Chris heeft geen plaatjes nodig, hij kan fijn filmpjes streamen op zijn iphone :D
|
Iedereen die nog twijfelt om te komen camperen opgelet:
ONZE REGISTRATIE SLUIT WOENSDAGAVOND OM MIDDERNACHT! Zorg dus dat je binnen de komende 24 uur registreert, als je nog bij het leukste VW-feest van het jaar wil zijn! http://www.volksdub.nl/index.php/registration |
Haha, goed voor elkaar Chris. Ik ga vanavond de tent maar eens proefzetten.
|
Ik ook is een geleende en de laatste keer dat ik een tent op gezet heb is zekers 20 jaar geleden.
|
Quote:
Zo als jij afgelopen jaren aan je auto gesleuteld hebt, kan dat niet anders dan goed komen :thumbup: |
Wordt steeds gekker heb nu ook een slaapzak en de aanbevolen stoel :D
|
Ik pak een hotel, dat gekut met die tenten. :D
|
Quote:
:eek: :cool: :cool: :cool: |
Zin in!
|
Quote:
Mocht het gieten en die tent niet waterdicht zijn, ben ik een laptop, camera en een aantal lensen verder. :tongue: |
Das ook waar, maar mocht je plek nodig hebben staat de T1 klaar voor je :)
|
Quote:
Weersvoorspellingen zijn gelukkig goed! Maar een hotel bed slaapt lekkerder :) |
Mis overheen gelezen, maar zijn er douches aanwezig?
|
Jup :thumbup:
|
Net nog even een stoeltje en luchtbed gescoord dadelijk de MK1 halen en laden maar ,sigaretten aansteker om wisselen ,ruitenwissers er op en klaar zijn we :D
|
Het zag er al goed uit!
.. kan het niet laten om er elk jaar al ff langs te rijden van te voren. Haha |
Quote:
Top! Goed geregeld :) Kever staat goed volgestouwd te wachten op morgen, zin aan! |
All times are GMT +1. The time now is 01:31. |