snake skin noemen ze dat , bij de betere audio zaak wel te krijgen .
|
Quote:
Peet, effe Techflex kijken daar hebben ze alle soorten en maten. Gr, Pim |
Ziet er inderdaad super uit!
Ben je alleen niet bang dat dat erg vies wordt? |
Dit word een dik apparaat....
|
Ron,
de reden dat het deze kleur zwart is geworden is puur omdat de AP's deze kleur origineel geleverd worden. ze zijn ook in rood te leveren. maar vind dat gewoon niet ogen. Meer iets voor een Brembo klauw :D Style, Het is inderdaad het zogenaamde Snakeskin, ik heb het besteld via RDAE, kun je mooi in meters krijgen. ok ok het zal niet de goedkoopste zijn maar snel geleverd en mooi verpakt :thumbup: Robert, ik ben er niet bang voor dat het smerig wordt, het is geen show auto. Dan had ik het wel wat beter aangepakt :thumbup: Het moet een auto blijven die ik kan pakken als ik zin heb, en mee kan doen wat ik wil :D |
Quote:
Top man! Echt een hele nette aanpak :thumbup: Ik bestelde de Techflex zaken altijd bij Van Oostvoorn, alle maten, kleuren en uitvoeringen via de webshop te bestellen. Zekeringen en verdeling is idd ook erg netjes geworden. |
Heb je nou een kleinere flens gemonteerd?
Ruimte tekort? |
Nee het potje waar de motorsteun in zit is een 2 cm verder naar achter geplaatst, net zoals bij een 02M altijd moet gebeuren
|
|
Vergeet je niet de belangrijkste update Tim??
|
|
Mooi hoor je andere motor ik kan zelf ook wel aardig sleutelen maar wat jij allemaal doet met alles aan passen dat vind ik erg knap daar zou ik geen gat in zien
Veel succes met je golf ik blijf je volgen :thumbup: |
Super project!
Wat heb je nou precies met die mfa sensor gedaan? Omgebouwd tot olietemp sensor? |
Netjes weer!
|
Even een klein projectje voor de R32 :mrgreen: :mrgreen:
En voor degene die het op MWM al hebben gezien :mrgreen: :mrgreen: Er zijn wat andere randjes gekomen voor de Rotiforms |
|
Dikke poep man!
|
Mooi hoor! :thumbup:
|
Netjes gemaakt die aandrijfassen. Zal wel een best prijskaartje aan hangen, waar heb je die laten maken, als ik vragen mag.
|
|
|
f*cking dik :thumbup:
|
Mooi! :thumbup:
(doen wel wat foto's het niet meer helaas) |
afgelopen weekend de hele tijd bij MIVW in het hotel gezeten en een fotoshoot van Air and Static's gehad en donderdag een shoot met Si Gray gehad
En hij stond bij MIVW bij Trabistyle en Dutch Car Detailing voor de stand :oops: En hele weekend in het hotel gezeten :mrgreen: |
dik apparaat!
|
Dikke machine . Tip top in orde
|
Hele mooie wagen zeg!!!!!
Mooie fotos ook Ga zo door!!! |
Ben er zondag ook eens omheen gelopen En echt een knappe wagen Tim! Enige wat ik iets minder mooi vind (smaak) is de grill. Maar dat is dan ook echt het enige puntje dat ik zelf anders zou doen.
|
Thanks, leuk om te horen.
Het is maar een hobby projectje om bezig te kunnen blijven. de grill is inderdaad een stukje smaak ;) ik ben er na de jaren nog steeds enorm fan van. persoonlijk een heel stuk beter dan een golf front (maar ook dat is smaak ;) ) Gelukkig heb ik nog zat dingen te doen waar ik verbetering in wil zien :tongue: en van de week daarom ook aan wat anders begonnen |
zeker een dikke kar! staat er keurig bij
grondje om gedaan op mivw :cool: |
Heel dikke kar.Ook erg gaaf met dsg,maar heb je ook flipper achter het stuur of alleen schakelen met het pookje?
|
thanks thanks.
Ik ben bezig om de flippers werkend te krijgen. Stelt niet zo heel veel voor, echter moet ik het juiste stuur zien te vinden wat ook nog een beetje oogt. het S3 stuur of TT stuur ziet er niet uit met het golf 3 dash. zit er zelf aan te denken om het op een golf 3 stuur pas te maken en dan opnieuw laten bekleden ;) |
Zou wel heel dik zijn en mooi in lijn qua met de rest van het interieur.
|
Zaterdag even het setje wielen van Gerwin gepast
Valt niet mooi door de plofbanden en verkeerde adapters maar opzicht niet verkeert ;) En even bij Volkstyle geweest, heb me daar goed vermaakt. Mooi om de verschillende smaken bij elkaar te zien. Van de week even het roest verwijderen :mrgreen: :mrgreen: En volgens mij de eerste keer dat de motorkap even open heeft gestaan op een meeting :LOL: :LOL: |
wat een ontiegelijke dikke bak!
|
Erg mooie wagen!
|
Superding!
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 15:12. |