Quote:
De carb doet het idd goed . Nu weet ik hoe de scirocco 31jaar geleden reageerde als hij van de band rolde . Nee hoor nog geen foto met de velgen :) want ik heb nog een banden :( ik wil eerst de roc gekeurd en ingeschreven hebben en dan pas de wielen er onder ... Snappie ? :p |
hier zijn we weer met een update .
na heel wat problemen met papier werk rond de Scirocco zag het er naar uit dat ik mijn deadline niet ging halen . de Scirocco was blijkbaar nog een Duits en dus nog niet ingevoerd en dit ben ik pas bij de keuring van de wagen te weten gekomen . maar alles is in orde gekomen de wagen is gekeurd , en ingeschreven en dit op 30/12/2013 1 dag voor mijn deadline :) verder heb ik dit pakketje binnen gekregen dank u HENRI voor de tip ;) natuurlijk kon dit niet missen ( want als je de hele tijd moet luisteren naar het geluid van een Powersprint wordt je helemaal gek :-? :-? ) oldskool Blaupunkt natuurlijk kon een verlaging niet ontbreken :) 30mm verlaagd met vaste verlaging :) ( omdat de schroefset geen vriend wil worden met de 7j velgen :p ) en natuurlijk zoals elke scirocco liefhebben zit ik ook hier op te wachten :) de kalander van het sciroccoforum.nl ( en mijn scirocco 1 mag de maand januari invullen ) hopelijk heb ik de kalander snel ;) ik denk ergens in de loop van deze week :) jeuujj :axe: :lol: |
Eindelijk ... Na lang twijfelen over wat voor banden/bandenmaat ik op de exip wielen ging leggen zijn er eindelijk uit , het is dan toch 195/50/15 geworden
2x Dunlop Bluresponse 2x GoodYear Eagle F1 ( had ik nog liggen waren slecht 150km oud ) Vooraan Achteraan enkel moet ik opzoek naar de juiste centercaps , deze heb ik jammer genoeg niet voor een totaalplaatje wordt het nog even wachten :) tot de wagen volledig klaar is :) |
Heel netjes!
|
Quote:
Thx ... De velgen moeten enkel nog goed gepoetst worden :) |
heel mooi, vind de goodyears wel net wat netter staan.
|
Toffe bandenmaat! :thumbup:
|
En nu loopt er niks meer aan ? ziet er goed uit allemaal :thumbup:
|
Quote:
Thx ... Ik ben blij dat ze er eindelijk op zitten :) |
Quote:
195/50/15 heeft rimprotection :P dit kan soms een redding zijn van de velgen ( niet dat ik het nodig heb want ik parkeer altijd een halve meter van de borduur :) ) |
Quote:
Idd loopt niet aan... De roc staat op vaste verlaging :) geen probleem meer :) |
Ferm shique.... Vind het jammer dat ikzelf geen foto's heb ( toch niet van goede kwaliteit ) toen ik aan men caddy bezig was. Uitgezonderd het spuiten wat ik niet zelf heb gedaan.
|
Quote:
thx ;) ben wel benieuwd naar foto's van je caddy |
totaal plaatje ( stootranden moeten er op nog op komen :) )
deze zomer zullen er vast en zeker wel mooie dagen uit de lucht vallen om een shoot te doen :) |
Ik zeg erg goed gelukt !!!!
|
Quote:
thx ;) kan natuurlijk altijd beter |
Hele mooie totaal ziet er erg goed uit!
|
Quote:
Niet zo bescheiden :D blijft een mooie Scirocco 2 ;) |
Godse wat gaaf!
|
Quote:
Het heeft wel iets hè :P |
Quote:
Toen de wagen in de zon stond blijkt dat ik hier en daar een klein deukje vergeten ben ... Grrr op de foto niet zichtbaar maar ik stoor er mij aan :screwy: |
Quote:
Thx :thumbup: |
Quote:
Zo heeft tie van mij ook ook schoonheids foutje hoor ;) |
Quote:
Ik durf er eigenlijk niet mee buiten komen door die schoonheidsfoutjes ... Het gewenste resultaat niet halen is serieus balen :( |
Nou ik zat er eerst ook mee maar nu niet meer de auto is 33 jaar oud ziet er beter uit dan de laatste 15 jaar ,prima dus
|
Quote:
Aanstaande zaterdag is het uitdeukdag ;) |
Quote:
Dan mag ik terug nieuwe lak plaatsen Pff :P mijn budget is op ( huis gekocht ) |
Quote:
Daar heb je een punt :P |
Quote:
Uitdeuken zonder spuiten dag ;) |
iI moest er ook direct aan denken ja, gewoon ff langsgaan joh, is leuk en waarschijnlijk maken ze hem weer helemaal netjes. Is de wagen zeker waard!
|
Quote:
:dance: ik zal eens horen of het mogelijk is :) |
hier een kleine update :) terug wat onderdelen gevonden :)
nog de deurstrips en stikkers terug plakken en dan zijn we zo goed als rond :) |
Het resultaat is echt super, een voorbeeld voor velen (waaronder mijzelf)! Trouwens bij VW classicparts is er nu ook een origineel nieuw hemeltje te koop voor de Rocco 2.
Ik zou eventueel voor je kunnen kijken daar (woon momenteel namelijk in Wob). |
Quote:
hoi , mijn hemeltje komt van classicparts ;) maar deze zijn niet origneel ( is een anders soort leder ( van een plastiek koe ofzo ) grts |
Quote:
Alles klar, ik zag hem voorbij komen en moest gelijk aan jouw topic denken vandaar! |
Quote:
dank u ;) een vriend van mij kwam langs ( stoffeerder ) en hij zei direct dat het geen echt leder was :p ... |
Ik heb je tweede topic ook door gelezen mooi hoor je Scirocco ik heb zelf ook een oranje gehad maar die zoop als een gek ik weet niet wat er mee was maar lopen scirocco s altijd zo duur??
Ik vond ong.100 km op een halve tank erg veel en heb hem daarom weg gedaan :shake: |
Quote:
:D |
Quote:
ze drinken wel graag wat :) mijn type 1 verbruikt niet extreem veel ... met een volle tank iets van 371km mijn type 2 Gts weet ik niet :) ik heb amper 40km gereden ermee :) mijn type 2 Gt deze lust wel heel veel ... +- 200km met een volle tank ( 40L) |
Zo dat is veel mijn scirocco 1.6 carb doet 1:14 dus zon dikke 600km op een tank en daar hoeven we niet echt moeite voor te doen zelf met de 4 bak niet, al komt er nu wel een 5 bak achter.
|
All times are GMT +1. The time now is 03:51. |