![]() |
Nee ga niks aanpassen! Zijn 7j's met een Et waarde begin in de 40 dacht ik.
Dus misschien rondom 5 mm spoorverbreders voor het mooie! :thumbup: |
Goed smal ja. Maatje van me had ze ook eens onder zijn MKII, even passen.
165/35/17 er omheen :D Kan je goed plat, maar weet niet hoe dat gaat sturen, maar houd je topic wel even in de gaten :) |
Hier zit 165/40 omheen dus dat moet wel goedkomen denk ik! :thumbup:
Gewoon niet veel sturen! :D |
Inmiddels zijn er nieuwe GTI achterlichten gemonteerd van Fifft, en een foto van de nieuwe wielen Mini Ronals 17'' met het hart in goudbeige en 165/40ers eronder.
![]() |
Nice... mooie wielen
|
Nice kerel, achterlichten staan ook 100x beter
|
Quote:
thnx kerel! :thumbup: |
Quote:
ja toch... maar dit gedaan. Blauw was leuk maar dit is net wat mooier. :thumbup: |
Ziet er goed uit!
|
Quote:
thnx kerel!! :thumbup: |
Had de Pasadena stickers er ook maar er vanaf gebonjourd! :thumbup:
![]() Inmiddels ook een originele hoedenplank er weer in maar daar heb ik geen foto van... is niks bijzonders. zoek alleen zometeen nog hoedenplankdragers in het zwart. Aangezien deze lichtelijk verkloot zijn! :rolleyes: |
vanavond foto's van de wielen, zit toch een gepolijste rand op. :cool:
dus heb besloten om ze er nu niet meer onder te zetten met dit weer. volgend jaar maart dus weer. :thumbup: |
Ach man, knal die hoela er onder man vaak ben je te bang
|
ja weet ik... maar ik rij er iedere dag mee naar het werk. ;)
vindt het een beetje zonde misschien doe ik het nog wel.... maar ik moet alles buiten doen en het weer zit niet echt mee. zitten trouwens fietsbandjes onder 165/35 17...... :D |
Hierbij de foto's van de Mini's.
Bandenmaat die er omheen zit is 165/35 17 fietsbandje jonguh! :eek: Zoals gezegd waarschijnlijk volgend seizoen monteren. :thumbup: ![]() ![]() ![]() |
Ik ben bang dat jij en wij niet kunnen wachten totdat ze eronder liggen :D
|
Quote:
:D ik probeer het gewoon! |
Quote:
Haha ik ben benieuwd ;) |
Quote:
Nice! Zal goed voor de nieren zijn die bandjes :D |
Gewoon doen as weekend word het weer 20 graden, en ik eis dat je ze eronder zet!! :D
|
@ Yann... ach die nieren van mij zijn al dat lage wel gewend na 15 jaar. :D
@ Sander... Wil het wel maar dan moet de auto ook een cm of 5 tot 10 zakken. En aangezien ik dat op straat moet doen. Ik weet het nog niet. Misschien 1 kant er onder zetten en dan iemand maar laten soepen die boel! :D |
Kom Salih er onder die wielen ;)
Ben benieuwd, heb zo'n idee dat dit erg dik word. |
Quote:
mwoaah, misschien zaterdag proberen Jan! :thumbup: Ben ook wel benieuwd! Heb geen brug, moet alles op straat doen. En mijn rug wil af en toe niet meehelpen. :thumbup: |
Blijken dus de oude te zijn van Nilz van Cleaned.
Hier een voorbeeldfoto. ![]() |
Je mag het bij mij op me werk komen doen, is alleen in Rotterdam. Sta je droog, er is koffie, brug, gereedschap, enz.
|
Quote:
Thnx voor je aanbod Sander, maar ga het gewoon zelf proberen. :thumbup: Misschien heb ik het wel in de kop om ze zaterdag toch te monteren. Wie weet hoelang het voorjaar nog duur. ;) |
na een proef gepast te hebben, heb ik niet echt een WOW factor.
misschien met het feit dat TE hoog is, dus misschien platter gooien en dan kijken. :cool: het moet mij nog wat overtuigen iig. :tongue: ![]() ![]() ![]() ![]() maar goed..... misschien zaterdag toch maar aan de gang! :thumbup: |
Wat een akelig platte banden. Dit krijg je toch nooit mooi vullend onder de auto? De velgen zelf zijn erg gaaf
|
bandjes zijn me indd ook te plat, en vond het vorige setje een heel stuk toffer :redface:
|
idd, erg platte bandjes, staat daardoor vrij hoog op zijn pootjes en ze staan ook vrij ver naar binnen. Dat ziet er al beter uit wanneer ze lager staan, want zo is het niet alles...
Zijn wel hele passende velgen voor onder je wagen, maar je moet er wat meer mee doen! :thumbup: |
tsja... ik vindt ze zelf persoonlijk ook niet echt wat die 165/35.
maar goed ga ze zaterdag eronder zetten en hoop dan een cm of wat te kunnen zakken. misschien dat het dan stukker beter lijkt als de wielkasten erover heen zakken. :thumbup: Zo niet dan gewoon de verkoop in... :thumbup: |
Vind het persoonlijk ook wel een heel plat bandje zo. Met spacers aan de achterzijde en een stukje lager zodat de wielkastranden gelijk liggen met bovenzijde velgranden lijkt het denk ik al een heel stuk anders.
Hier een voorbeeld destijds bij de mijne op 16". Natuurlijk wel met een heel ander type soort velg, maar laag met spacers achterzijde ertussen lijkt toch al heel anders bij jou denk ik. ![]() ![]() |
Denk dat je wel wat meer nodig hebt dan een cm Salih... Smalle bandjes zijn alleen gaaf icm extreme verlaging imo
|
Idd ff heel eind zakken en misschien spacertje er tussen.
Auto is cool en de wielen ook dus daar moet toch wel een dikke combi uit te halen zijn ! |
zoals die van jou Henk, zo moet hij komen of nog iets lager. :thumbup:
en een spacertje is wel een must inderdaad van een cm of zo. ;) En Nigel.... zal wel een cm of 8 cm worden denk ik! :D thnx Jan... gaat hopelijk goedkomen. :thumbup: |
Ik weet het niet, zoals je zegt niet echt de whoohoo factor.
Denk als je het mooi wil laten smoelen je zeker een cm of 5 naar beneden moet, of iets bredere banden monteren 165-45 ofzo.. verder wel een leuk wiel met een mooie kleur onder blauw |
Mooie wielen, maar idd nog een stuk lager dan!
|
@ Dennis lager gaat hij zowiezo, misschien de banden achter vervangen voor 185/35ers. Nu zit er 165/35 rondom op.. wat zowiezo een kutmaat is, snap niet dat Nangkang die ooit verzonnen heeft. :tongue:
@ Snoekje thnx man, gaat helemaal goedkomen. :thumbup: |
ow is het 17, dan idd 185-35 erop
|
Quote:
eerst maar eens lager leggen. Kijken hoe het dan oogt! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:17. |