sorry hoor hee poehee
|
Wij komen ook ff koekeloeren :D
Fijn dat het weer ook mee zit :rock: !! |
Quote:
100+ spijlbus inschrijvingen and counting...! Quote:
De overbodige entries zijn uit de inschrijfdatabase verwijderd. Quote:
Zaterdag is overigens de meest geschikte dag om te komen koekeloeren. Dan zijn er de meeste deelnemers en is er het meeste te zien/doen. |
Ik had het al gelezen ja :D
Wij komen idd op zaterdag langs :tongue: |
Sorry Dat wij niet op BUDEL bij de Spijlbus Lijnup waren, ben er wel even wezen kijken, goed hoor, en veel Succes met jullie evenement "Spijlbus Treffen"?
Alex, (en will natuurlijk wel fototjes zien) |
Quote:
[off topic] Ben je dan wel met je spijl in Budel geweest? Ik heb 'm nog gezocht maar niet gevonden [/off topic] |
Quote:
Ja zeker wel, Ik zal even een fototje opzoeken, stond verdekt opgesteld achterin de camping. [ontopic again] |
Wij komen op zondag waarschijnlijk in de "bolletjes spijlbus" van Waldo, www.VWBusBrothers.com te Nijkerkerveen!
Ik heb er wel zin in!!! |
Quote:
hoe kan ze dat "roze" ding nou gemist hebben!! ;-) |
Quote:
(zeg maar 'hij') Stond ie dan wellicht op het terrein met de kever-spin? Da's namelijk het enige gedeelte waar ik niet ben geweest. |
Nee, stond zo'n beetje in het midden van de grote camping.
On topic: vrijdag ben ik er niet, zaterdag ben ik er niet, maar zondag zoom zoom ik wel even langs. ;) |
Quote:
Nee Ik stond rechtdoor bij de ingang langs de toiletten en helemaal naar achteren...zie fototjes... [ontopic] |
kom er net vanaf en heb om en om de 20 a 30 busjes toch al gezien stond leuk spul bij gr arjan
|
Zo wij zijn vanmiddag ook geweest :D
Damn, it was hot... Veel mooie boesjes gezien!! :tongue: :tongue: |
|
All times are GMT +1. The time now is 16:49. |