Quote:
Dan is dat duidelijk,ik ben nl totaal niet bekend met sprinten |
Quote:
Oh omdat het een project topic is maar er weinig tot niks over de voortgang van het project te lezen is. Quote:
Welke opbouw van Sipke's golf gti mk2 met Audi rs6 V10 tfsi 5.0.580pk motor? Ben benieuwd naar je link van de opbouw van Sipke's golf gti mk2 met Audi rs6 V10 tfsi 5.0.580pk motor , lijkt me namelijk erg interessant! :cheers: |
Quote:
Dacht eigenlijk precies hetzelfde, eerste post van het topic maakt het allemaal niet echt duidelijk.. Het leest een stuk fijner als je vanaf het begin iets kunt volgen, ipv een titel en een foto... |
Quote:
En zie hier. Boeie, niet iedereen heeft de zin en tijd om hele verhalen te typen en een project volledig te omschrijven. Is gewoon een dik PROJECT! |
Heb de titel voor de zuurpruimen aangepast. ;)
Waar ik niemand over hoor is die dikke cardan die tussen de uitlaat door loopt..;) |
Quote:
|
Quote:
Feit is gewoon dat hier af en toe wat teveel gezeurd wordt ;) Als iedereen zich even de moeite nam het topic door te lezen dan had men gezien dat het v10 blok niet door is gegaan... Dat de titel niet direct daarop is aangepast dat kan gebeuren toch? |
Quote:
Zuurpruim ;) |
Quote:
Ik vat dit op als een belediging. Bah. |
ja klopt waren toen twee audi,s coupe een zwarte rs2 en een blauwe waren erg snel doen maar nooit weer gezien.
|
Heh, jongens, daar gaan we weer...
Maar wat een rete gave build is dit zeg, ongelofelijk. Ben echt heel benieuwd hoe het straks gaat lopen. Keep up the good work! :thumbup: |
Quote:
Jij voelt je nogal aangesproken heh... :thumbup: Mooi project Sipke... ben benieuwd wat dit monster doet op Drachten :cool: |
Quote:
:D |
Quote:
|
Quote:
"Sorry Richard is a moderator/admin and you are not allowed to ignore him or her." Tja, dan kun je je dus kennelijk van alles permitteren. :( |
Kerel wat maak je je druk....
Kan me nog herinneren dat ik je laatst uit de brand moest helpen omdat iemand je via pm "bedreigde".. Nu mag iemand al niet eens meer zuurpruim met een knipoog maken.. Zal zeggen... Dikker huidje kweken, want als je door het woord zuurpruim op een forum al op een kastje zit, dan zal je een zwaar leven hebben |
Quote:
Nee de coupe van john sleath.. De audis van high octane haalden 11.8 |
Quote:
Ik denk dat je met iemand anders in de war bent. Verder geen commentaar. |
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=124382
Hiermee moest ik je helpen... Of was je dat al weer vergeten.. |
On topic
|
Quote:
O, dat... Dat was ik inderdaad al lang vergeten. En je overdrijft schromelijk. |
Goed, het is algemeen bekend dat een moderator geen eigen mening mag hebben/uitspreken.
Gaarne jullie/jou "problemen" via de pm verder bespreken zodat dit topic schoon blijft. Mvgt, Peter. |
Ik ben heel erg benieuwd naar meer foto's :D
Ik ben namelijk nog techniek-geil en zou graag meer foto's zien van de inbouw, ophanging, achteras etc. etc. Vind het heel cool om te zien hoe je dit allemaal passend hebt gekregen :thumbup: |
Genoeg gezeur hier, allemaal lekker wachten tot hij eens foto's gaat plaatsen. :thumbup:
|
Quote:
top secret Sven :D ik wou nog wel meer foto's maken maar de concurentie zit ook niet stil. ;) |
Quote:
Heb ik voor jou hier een linkje waar wel eea wordt getoond. Ik denk precies wat jij graag wil zien. Dat krijg je in dit topic niet te zien. Hoe lang je het ook blijft volgen :D http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=77709 Het is dan wel geen VW en de taal is ook iets moeilijker dan engels maar de foto`s spreken voor zich denk ik. |
Quote:
Ahhaha die is ook leuk ja :thumbup: |
|
|
Echt dik! Die turbo past er ook maar net tussen :D
Heerlijk geluid trouwens, wordt eens tijd dat mijn v8 ook weer de weg op komt :) |
Echt een WTF mobiel is dit!
|
Quote:
:thumbup: |
Wat een JOEKEL van een Turboow :D
|
Quote:
Hhaah dat moet ook :thumbup: |
Quote:
Idd! Heerlijk :D |
Quote:
Dat mut ook :drive: |
Gvd Sipke... compensatiedrang? :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Wat een lel |
Zijn die foto's nou van dit project?
Of is dit weer van iets anders? |
mijn geplaatste foto's zijn die van Sipke idd
|
Okee, want snapte er even niets meer van.
Maar nu is het duidelijk! Dank je richard |
All times are GMT +1. The time now is 10:29. |