Lijkt me wel dat hij erheen gaat he! als je er een roze sticker van op je achterraam hebt.
|
Neen,toch niet.. :( dmv men werk,zal ik er zondag niet kunnen zijn,heb de sticker erop voor reclame te maken :)
dat is ook ineens de reden waarom de golf zelden of nooit tezien is op een meeting,ik werk tot 3-4u zondags.. specs van de cayennes zijn rondom 7,5j , 17" ,ET54.. thanx voor de posi comments ;) |
|
|
Zwaar nette auto kerel :thumbup:
|
|
|
wat een heerlijk dik ding man! :thumbup:
zowel wielen als de kleur, deurpanelen zijn ook erg netjes |
thanx!!
stom vraagje,hoe verander je je topic titel,heb een kwartier gezocht,maar niets gevonden,kan er stomweg overgekeken hebben misschien? |
Speedlines staan geweldig bij de kleur van de auto !!
|
Mooi combo de Speedlines bij deze lakkleur.
|
|
NU staat hij echt op punt. De bumperlip, velgen, kleur, ... Perfect :D
|
Zo gaaf hè, met smalle bumpers, geen wielbogen, maar wel met 16V lip :)
|
super gave wagen!
|
Dikke bak!! Mooie combi
|
Thanx gasten!
nog een kleine update in de winter!! |
|
Top wagen Kenny !
|
Thanx Roger..de jouwe mag er ook wel wezen !
Eens een doushootje doen met de wagens he ;) Grtz! |
Thanks !
Ja zeker altijd gezellig :thumbup: Is iets voor seizoen 2015 want de mijne gaat nu voor een groot gedeelte uit mekaar .... Groeten ! |
|
Dikke bak!!
|
Het begint met mooi en eindigt met super.
Echt een hele mooie auto zo geworden. En de laatste 3 setjes velgen staan hem allemaal dik :thumbup: |
Thanx gasten!
|
En nu mij maar even pm sturen met je vraagprijs... heb ik wat om die VRT in over te bouwen vant winter :D
|
Haha..zou wat duur uitkomen denk ik..krijg ik nooit terug!
|
|
Gave foto's!
|
Mooie wagen en gave foto's
|
Quote:
+1 :thumbup: |
staat bruut stas
maar de vorige velgen vond ik net nog beter dan deze maar dat is smaak en je weet ik geef altijd eerlijk mijn mening. big pipes save lives ;) Greetz DC |
Super, mooie plaatjes op een gave locatie👌🏾
|
Thanx!
@Wilfried,de speedlines bedoeld ge? ja die stonden ook wel,maar door de klauwen kreeg ik die nimeer passend naar men goesting :) |
|
dik, dik dik!!! :eek: :thumbup:
|
Je hebt een super mooie Mk2 die kleur zie je niet veel :thumbup:
|
Thanx!
Is geen oem kleur.. De wagen wordt komende winter uit mekaar gehaald,en opnieuw gespoten |
Wa kleurtje gaat er dan opkomen ?
|
Heb jij andere rembekrachtiger gestoken? Of originele?
|
All times are GMT +1. The time now is 09:20. |