Koper : Willes180
Verkoper : Polo86c beoordeling : in 1 woord TOP :) |
Koper : Rene
Verkoper : polo86c Beoordeling : netjes volgens afspraak van te voren even gebeld hoe laat hij er ongeveer zou zijn . Oftewel helemaal TOP :) |
Koper: Wouter42
Verkoper: R.icky Beoordeling: Is al een tijdje geleden, maar was helemaal top! :thumbup: |
verkoper:Koppelmeister
koper :ik (ewcaddymk1) beoordeling: :thumbup: goed, duidelijk dat mag van mij wel vaker zo ;) g60 mistlampen goed verpakt(mmmmmmm van mora) 1 clipje afgebroken maar met de extra meegeleverd GRATIS onderdelen binnen 5 min weer 2 complete lampen :thumbup: |
koper ik (ewcaddymk1)
verkoper willes180 beoordeling:super kon niet beter ,zondag avond 10.min. mailen maandag op de post vanmorgen binnen :thumbup: |
Koper ikke
verkoper Berendd super geregeld :thumbup: |
bijgewerkt.
|
Verkoper; Rallyegolf20vt
Koper; Ik Beoordeling; Prima, snel afgehandeld, goed ingepakt, voldoet aan omschrijving :thumbup: |
Verkoper: Rob g60
Koper: ik Product: setje stalen velgen :thumbup: Beoordeling: Super! Voldeed precies aan omschrijving. 'even' langsgeweest om de velgen op te halen. Ondertussen nog hele poos over vw's aan het praten geweest :thumbup: |
Verkoper: ik
Koper:Wouter42 Beoroodeling. Spinnenkop verkocht, we wisten beide alleen niet of het de juiste zou zijn. Afgesproken dat ik 'm op zou sturen, en Wouter zou betalen als het de juiste zou zijn, en deze anders terug zou sturen. Helaas niet de juiste, maar de spinnenkop heb ik weer netjes terug ontvangen. Top! |
Verkoper: ronnie_v
Koper: ik Super. Zou na de MWM bij hem langs gaan. Helemaal vergeten. Maar hij heeft het netjes opgestuurd. Zelfs al voor de betaling omdat hij niet zeker was hoe duur de verzending zou zijn. |
Verkoper: arno2000
Koper:Style Beoordeling: Zondag contact gehad over een startmotor niet zeker of hij gaat passen paar doet hij dit niet stuur je hem maar gewoon terug. Dit heb ik toch in die 6,5 jaar marktplaats toch nog nooit gehoord :D Vandaag binnen gekregen en zo meteen even passen :thumbup: |
hier 1 van 6 a 7 jaar terug oid via het vwforum.(moest er oppeens aan denken)
verkoper : Hugolf Koper : ik had een pakketje de volgende dag al in huis,nog lang voordat ik zelfs geld had overgemaakt. had geen haast kreeg ik te horen:D (ik moet nog steeds betalen HAHAHAH) nee hoor,topp! |
Verkoper: golfgti16vweber
Koper: ik, audi1981 Beoordeling: :thumbup: Ging om 4 banden, netjes de prijs aangepast door verkoper toen hij zelf zag dat er 2 banden iets minder profiel hadden dan de andere. Goed ontvangen, goed geregeld :thumbup: |
Verkoper: Style
Koper: cheese89 Beoordeling: Snellen transactie en de zelfde dag nog verzonden :thumbup: |
bijgewerkt.
|
Sorry Gerben,
Verkoper: Style Koper: speedfreax Beoordeling: Snelle transactie wordt morgen verzonden :thumbup: |
Verkoper: Jel Golf 2 GTI
(Potentiele) Koper: PuttenMKII Beoordeling: Wilde een setje hoedenplankdragers kopen. Bleken achteraf net niet aan mijn wens te voldoen en verkoper heeft hierin erg transparant zaken gedaan. Helaas dus niets afgenomen, maar goede manier van verkoop! :thumbup: |
Quote:
andersom ook in orde :thumbup: Niet tot een verkoop gekomen maar wel snelle afhandeling via mail en eerlijke manier van communiceren. :thumbup: :thumbup: |
Verkoper: K & C Tuning
Koper: Style Beoordeling: Snelle verzending en alle boutjes en moeren zitter er allemaal bij :thumbup: |
verkoper: Melvin - US Lights
Koper: ik Alles netjes in orde, goed mailverkeer , pakketje netjes verpakt en op tijd verzonden. Niets op aan te merken :thumbup: :thumbup: |
verkoper: Style
Koper: Dreamdub Beoordeling: Goed ! snelle overschrijving dus ook snel geleverd :thumbup: |
Verkoper; Koppelmeister
Koper; Ik Artikel; Co-pot G60 Beoordeling; :thumbup: Netjes ingepakt, netjes afgehandeld :thumbup: |
verkoper: ik
koper: Bumper83 Snelle afhandeling, snelle betaling en vlot mailverkeer. Niets op aan te merken :thumbup: |
Verkoper: Jel Golf 2 GTI
Koper: ik Onderdelen voldeden precies aan omschrijving en foto's. Verder snelle afhandeling, vriendelijk en behulpzaam mail-contact, goed verpakt en snel verzonden/ontvangen! Prima transactie :thumbup: :thumbup: |
Verkoper: TheDutchBeast
Koper: moi Helaas eens een keer van mijn zijde een negatieve (kopers)ervaring. Heb bij dit persoontje ruim een week op de spullen moeten wachten, hij zou het tijdig verstuurd hebben en vervolgens na gaan vragen op het postkantoor wat er gebeurd was... Bij de vraag of hij geen track&trace nr. had werd niet gereageerd. Vervolgens had ik 2dagen later de spullen thuis, met verzenddatum (postkantoor) van de dag ervoor... :rolleyes: Na het openen van het pakket bleek het spul vervolgens ook nog eens totaal niet aan de omschrijving te voldoen. :( De onderdelen zouden volgens omschrijving en bij extra navraag voorafgaand aan de koop slechts een paar weken op de auto gezeten hebben, maar aan de gebruikssporen en algehele staat te zien had het er eerder meerdere jaren/kilometers op gezeten! Hierop heb ik een reactie gestuurd met flinke uitleg. Kreeg er als antwoord kort samengevat op terug dat ik niet anders had kunnen verwachten voor de prijs... Hij vond dat ik waar voor mijn geld had gekregen en wilde hier verder niks in betekenen. Wat mij betreft ga ik nooit weer in zee met dit figuur, en voor de anderen zou ik ook willen zeggen: AFRADER! :shake: |
bijgewerkt
|
Koper: Ik :D
Verkoper: velden9 (Mark) Beoordeling: Toppie :thumbup: Olliekoeler gekocht, nette prijs en zag er als nieuw uit :thumbup: |
Koper: Ik
Verkoper: jones Beoordeling: Goed, goed verpakt en snel verzonden |
Koper: Richard en ik
Verkoper: Richard en ik Setje wielen geruild. Afgesproken wat voor ons allebei halverwege was. Goed geregeld. |
Mijn complimenten voor Gerben dat je dit topic nog steeds zo netjes bijhoud!
|
Quote:
Zeker :thumbup: Koper: Style Verkoper: Herm Beoordeling: Goed, goed verpakt en snel verzonden extra zekering er bij :thumbup: |
koper: Ik
verkoper: thijstheunissen heb een stoelzitting gekocht van een mk3, paste niet helemaal op mijn mk2 stoel, maar ik wist wat ik kocht en de omschrijving en verzending waren zeer dik in orde. dikke plus dus! |
Koper: Tjaap
Verkoper: thijstheunissen Snelle communicatie met Tjaap en ook snelle betaling. Goede koper van mijn stoelzitting Prettig zaken doen |
Koper: Style
Verkoper: nielsvwteam Beoordeling:Goed contact en alles netjes verpakt binnen gekregen :thumbup: |
Quote:
thanks jaap,vind het leuk om te doen,en het is zomaar gebeurd. met een paar maanden moeten we wel even zien hoe we het 1jaar-editing probleempje even aanpakken. :thumbup: en uiteraard bijgewerkt. |
verkoper: tiefflieger
koper: ik Setje spoorverbreders gekocht. Snelle mailing en goed verpakt, alles OK :thumbup: verkoper: ik koper: Lesley Had gevraagd om een servo te reserveren tot het einde van de maand, Heb ik gedaan en hij heeft netjes geld overgemaakt. Vlot mailverkeer, alles OK :thumbup: verkoper: ik koper: vwfiel Nokken-as verkocht, snel mailverkeer, whatsapp, geld netjes overgemaakt Alles ok :thumbup: |
Quote:
Alles is idd vlot en soepel verlopen zonder haperen :thumbup: |
koper: Ik
verkoper: thijstheunissen heb een schroefset van Thijs over gekocht Vraag prijs was €175, deed een laag bod van €125, via pm tegenbod gehad waar we beiden tevreden mee waren, Thijs was snel met reageren op PM's en vond het niet erg een weekje te moeten wachten, vanavond de set opgehaald Zeer nette staat en zeer tevreden over de afhandeling. Top! |
Verkoper: Thijstheunissen
Koper: Jellehier Communicatie was prima en kwam afspraken netjes na. Top gehandeld :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 12:52. |