goed bezig!!
|
Die rode stuurhuis rubbers? Die heb ik bij de (ex) Lhasa Groene Pirelli gekregen toen ik die kocht.. Geen idee dus waar die vandaan komen :)
|
Ik probeer nu zo vaak mogelijk updates te posten op mijn eigen website voor deze Pirelli ( http://www.golf-pirelli.nl/project/...ti-pirelli-w65/ )
Hoe de auto er nu bij staat: Oude veerpoot/fussee/remmen.. Schroefset, fussee gestraald (+ gespoten + nieuw lager), nieuwe ankerplaat, nieuwe remschijf, nieuwe stuur en fusseekogel (draagarm e.d. komen nog aan de beurt!) Nog een foto van de geplaatste nieuwe hemel voordat de ramen er in gingen.. Kachelhuis gemonteerd. |
Mooi wârk! :thumbup:
|
Zijn hier nog vorderingen gemaakt?
|
Ja idd, maar ziet er wel goed uit :thumbup:
|
Netjes man! :thumbup:
|
Knappe Pirelli !
|
Maar is er ook nog vordering?
Of een project dat op hold gezet is? |
Zal vanavond even nieuwe foto's online zetten :)
|
Helaas gaat niet alles zo snel als ik wil, maar simpel gezegd zoals bij vele projecten zit er (helaas) maar 24uur in een dag.. We gaan gewoon door, binnenkort heb ik een eigen garage box en kan ik dus wat vaker aan de hobby!
De bodem aan de achterzijde is nu volledig ontroest en opnieuw in de 2k primer en tectyl gezet, de achteras is "gereviseerd" (ontroest, nieuwe lak, nieuwe rubbers, leidingen, ankerplaten, remdelen, trommels en lagers), de nieuwe (imitatie) tank voorzien van een extra laag lak en wat bescherming op de plaatsen die tegen de koets komen. Verder in het interieur bitumen geplakt in de portieren en het achterscherm, de zonnekleppen, binnenspiegel, verlichting en handvatten op de B-stijl gemonteerd, de kabelboom van de achter verlichting hersteld (zaten geen stekkers meer op), zo ook de dashboard kabelboom hersteld van allerlei knoei praktijken en missende stekkers en daarbij ook mooi ingetapet en gemonteerd. Hierbij ook de zekeringenkast even goed georganiseerd gezien er verkeerde (en te veel) zekeringen/relais in zaten. Ook een compleet nieuw contactslot huis gemonteerd met nieuwe sloten set, en omdat dat niet geheel goed paste ook direct de stuurkolom voorzien van wat nieuwe delen. De kokerbalken staan in de Dinitrol Penetrant en daarna de dorpel lijsten erop gezet. Er wordt dus niet stil gezeten, maar er is nog genoeg te doen: - remsysteem monteren - brandstofsysteem monteren - versnellingsbak reviseren - motor reviseren - interieur reinigen en afbouwen - nieuwe kabelbomen maken voor de verlichting voor en de motor - uitlaatsysteem uitzoeken Weet overigens iemand hoeveel "angstgrepen" er in de GTI horen? (En waar die ongeveer moeten, ben die helaas vergeten uit te meten voor de montage van de hemel) |
weer alles onder de achterbumper in de bodyschutz..
hoe dikwijls ik dat al niet gezien heb..en dat hoort niet.. mooi om snel oneffenheden weg te ketsen maar het hoort niet.. zou er echt flink ziek van zijn mocht het mijn auto zijn.. ... |
Heerlijk project!!
En wordt goed aangepakt. Goed bezig. |
Beterwetertjes lekker laten lullen.
Hun zouden willen dat ze zoon mooie pirreli hadden! Stakkers. |
Quote:
roest hij alleen maar harder van, onder die rommel..en ben ook blij dat het jouw auto is.. |
Quote:
Pirelli(das anders).en ik heb er echt toch eentje 7 jaar dagelijks gereden.. |
Quote:
Sorry, ik zal het nooit meer vragen.... :screwy: Maarre.... mooie PiGo, zou idd graag willen dat ik m had ;) |
Quote:
Wie zegt dat hij jou niet in zijn waarde laat ? :rolleyes: Hij bedoelt 't wellicht goed, maar dat wordt 'm niet in dank afgenomen, 'n goedbedoelde kritische noot van hoe 't evt beter kan mag blijkbaar niet... Leuk PiGo'tje btw |
Ziet er goed uit!
|
Quote:
Ik vind zijn woordkeuze / zin opbouw niet echt positief onderbouwd, en zo is dat vrijwel altijd als ik reacties van hem lees op andere topics (vooral bij het afzeiken van Marktplaats auto's) Kritiek is altijd welkom en geloof me dat ik zelf ook wel weet dat het knapper kan, maar met mijn budget kies ik er liever voor een motor te reviseren dan een bodem van een originele kleur te voorzien (dat deel zie je alleen op de brug en boeit MIJ verder niet (behalve dat het gewoon roestwerend moet zijn), en laat het nu net MIJN auto zijn die ik niet voor iemand anders bouw. Overigens kan het zo zijn dat tectyl niet volledig dicht, maar onder de tectyl zit een 2K primer van Spies Hecker (als ik het goed schrijf) en ik heb vertrouwen in dat spul. |
All times are GMT +1. The time now is 19:33. |